Characterit.
Characterit.
Tulin tällaista ajatelleeksi, yleensähän on mahdollista käyttää vaikka jotain ihan muita figuja joidenkin figujen kohdalla (esim fw figut niinkuin elysianit vaikka).
Onko sama mahdollista Charactereilla, käyttää siis jotain muuta figua jonkin charrun säännöillä ja sitten keksiä vielä mahdollisesti omat fluffitkin?
Itse tulin ajatelleeksi IG Schaefferin tietoja lueskellessani, tuollainen elitisti IG olisi aivan unelma armeija mutta Schaefferin figu ei kovin miellytä ainakaan omaa silmää...
Onko sama mahdollista Charactereilla, käyttää siis jotain muuta figua jonkin charrun säännöillä ja sitten keksiä vielä mahdollisesti omat fluffitkin?
Itse tulin ajatelleeksi IG Schaefferin tietoja lueskellessani, tuollainen elitisti IG olisi aivan unelma armeija mutta Schaefferin figu ei kovin miellytä ainakaan omaa silmää...
Viimeksi muokannut exe ds, Su 01.04.2007 00:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tottakai sitä voi käyttää jonkun niin sanotun spessun sääntöjä toisella figulla. Fluffihan saa olla kyseisellä jampalla ihan mitä vain, mutta kunhan vastustaja tietää mitä sääntöjä käytetään niin kaikki on hyvin.
Itse aion käyttää Supreme Grand Master Azraelin sääntöjä omalla Grand Master Gideonilla. Aseiden ja varusteiden nimetkin muuttuu, mutta vaikutukset ovat kuten Azraelilla.
Itse aion käyttää Supreme Grand Master Azraelin sääntöjä omalla Grand Master Gideonilla. Aseiden ja varusteiden nimetkin muuttuu, mutta vaikutukset ovat kuten Azraelilla.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Figu on vain kuva siitä sääntöjen tukemasta olennosta kentällä. Voit käyttää mitä tahansa kuvaamaan modelia, kunhan se noudattaa WYSIWYG sääntöä (tai osaat selittää erittäin hyvin, miksi juuri tämä hahmo on Scheiffer, vaikka sillä ei ole mitään yhtenäisyyttä Scheifferin sääntöihin/fluffiin).
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Yleensä special charactereiden kohtaalla lukee että kyseinen heppu on special character ja voi olla vain kerran armeijassa, mutta tiedä sitten onko kaikilla (itse en ole törmännyt viellä sellaiseen jolla ei olisi).exe ds kirjoitti:Toinen charruja koskeva kysymys.
En löytänyt mistään tämän kieltävää sääntöä, (tosin logiikan mukaan ei pitäisi onnistua), mutta voiko armeijassa olla enempää kuin yksi character? (tarkoittaen että kaksi samanlaista, tässä tarkoitan juurikin sitä schaefferia.)
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Mutta en löytänyt kirjoista mistään kohtaa missä sanotaan että yhtä characteria voi olla vain yksi.Ratovaari kirjoitti:Yleensä special charactereiden kohtaalla lukee että kyseinen heppu on special character ja voi olla vain kerran armeijassa, mutta tiedä sitten onko kaikilla (itse en ole törmännyt viellä sellaiseen jolla ei olisi).exe ds kirjoitti:Toinen charruja koskeva kysymys.
En löytänyt mistään tämän kieltävää sääntöä, (tosin logiikan mukaan ei pitäisi onnistua), mutta voiko armeijassa olla enempää kuin yksi character? (tarkoittaen että kaksi samanlaista, tässä tarkoitan juurikin sitä schaefferia.)
Niin, varsinkin kun Special Characterit pelataan vastustajan suostumuksella, ja tuo kyseinen hahmo vie HQ paikan, FOCissa on 2 HQ-paikkaa joista toinen menee automaattisesti komentoryhmälle, joten niitä ei saisikaan edes kahta.Huru-ukko kirjoitti:Ei kai tuollaista tarvi edes sanoa? Obi Van Kenobeja on yksi ja sillä hyvä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.