Herätys Joensuu!
Tämä viikonloppu meni taas mordheimin parissa, ensimmäistä kertaa neljään vuoteen. Sen verran lystikästä touhua oli, jotta nyt kyselisin että olisko Joensuussa muita innostuneita niin saisi vähän vaihtelua peliporukkaan ja samalla voisi vähän kartoittaa jos jonkunlaista turnausta joskus järkkäilisi?
Täällä ilmoittautukoot kaikki vähänkin kiinnostuneet. Sääntöjä ei tarvitse osata/muistaa itsekkään en niitä täysin muistanut, mutta nyt pienellä pelailulla nuo tuli taas mieleen, joten voin opastaa ja virkistää muistianne!
Ostan myös "tarpeettomia" figujanne
Joensuu Mordheim?
-
SockConnection
Re: Joensuu Mordheim?
Täältä löytyis yks kiinnostunut. Itse pelasin viimeksi varmaan viisi kuusi vuotta sitten. Luulin että kaikki joensuun mordheim pelaajat ovat jo aikaa sitten kuolleet tai muuttaneet pois 
Taitaa kolme warbandia löytyä tuolta kaapin pohjalta, sekä varmaan melkein kaikki alkupakkauksen talot ja hörsteet, niin ja sääntökirja. Säännöt pitää varmaan opella, on vähän päässyt unohtumaan
Taitaa kolme warbandia löytyä tuolta kaapin pohjalta, sekä varmaan melkein kaikki alkupakkauksen talot ja hörsteet, niin ja sääntökirja. Säännöt pitää varmaan opella, on vähän päässyt unohtumaan
Dodiin.
Tuolla peliporukat.netin puolelta löytyi useempikin kiinnostunut. Tarkotus olis siis kokoontua fantasiapeleihin pelaamaan joku päivä ja katsella sitten miten paljon kiinnostusta on alkaa kampanjaa vetämään jne. Itse ehdottelin tuolla että 14.4 pelailtaisiin.
Olisikos täältä ketään sillon tulossa?
Tuolla peliporukat.netin puolelta löytyi useempikin kiinnostunut. Tarkotus olis siis kokoontua fantasiapeleihin pelaamaan joku päivä ja katsella sitten miten paljon kiinnostusta on alkaa kampanjaa vetämään jne. Itse ehdottelin tuolla että 14.4 pelailtaisiin.
Olisikos täältä ketään sillon tulossa?