Meitsin raaputuksia
no ei tarvii noi todest ottaa.. :? 8O 8O 8O 8O 8OWeekender kirjoitti:Piiskaa niille jotka noita töitä haukkuu, oon nähny yhen luonnoksen uudesta sotavasarahemmosta(tm) ja se oli tuota tasoa eikä tasan oltu piirretty mistään läpi. Sen lisäksi oon nähny sen sen rhinon jossa on se flying skull siellä top hatchin päällä, ja itte se ne on säätäny. Piste.
Re: Meitsin raaputuksia
kuva ei toimi koska pbase ei salli ulkopuolisten serverien laataamis keikkoja.Chronophague kirjoitti:Joo, tässä vähän kuvia joita oon tehny...
No prkle. Miksei toi image tsydeemi toimi... Noh, tässä linkki.
http://www.pbase.com/chronophague/art
Todella nättejä!
Onks sulla mitään ei GW vaikkutteisia piirruksia?ois kiva nähä!
Mitä äijä tekee työkseen/opiskelee???
Uskomaton läppä toi läpi piirrustus juttu!
Ihan ku suomessa ei kukaan sais osata mitään...siihen törmää harmillisen usein.
☠️
-
laamaelain
- Viesti:
Re: Meitsin raaputuksia
Todella nättejä!
Sulla on Elffin anatomia hyvin hallussa!!
Ihan ku suomessa ei kukaan sais osata mitään...siihen törmää harmillisen usein.[/quote]
se taas johtuu siitä seikasta että jenkit luulee että täällä on vain jääkarhuja ja pingviineitä :mrgreen: ja siitä toisesta että täällä on niin vähän ihmisiä ja paljon metsää joten kaikki luulevat meitä joksikin korpisotureiksi
Ihan ku suomessa ei kukaan sais osata mitään...siihen törmää harmillisen usein.[/quote]
se taas johtuu siitä seikasta että jenkit luulee että täällä on vain jääkarhuja ja pingviineitä :mrgreen: ja siitä toisesta että täällä on niin vähän ihmisiä ja paljon metsää joten kaikki luulevat meitä joksikin korpisotureiksi
Syökää kanaa!
-
laamaelain
- Viesti:
Joo, on niitä, en vaan pysty niitä skannaamaan, kun koulu on kiinni, enkä pääse ATK luokkaan ilman kesä työskentely lupaa... Opiskelen TAIKissa (taideteollinen korkeakoulu) Teollista muotoiluaOnks sulla mitään ei GW vaikkutteisia piirruksia?ois kiva nähä!
Oon tekemässä portfolioa(työnäytekansio), jonka ajattelin lähettään GWlle jossain vaiheessa. Pitää tehä muutakin ku elfejä...ootko ajatellu lähettää noita kuvia gw:lle ja kysyy et saisitko jotai noita kuvias johonki codexiin? noi o iha ***** hienoja
Hope is a serum that never heals
Chronophague kirjoitti:Joo, on niitä, en vaan pysty niitä skannaamaan, kun koulu on kiinni, enkä pääse ATK luokkaan ilman kesä työskentely lupaa... Opiskelen TAIKissa (taideteollinen korkeakoulu) Teollista muotoiluaOnks sulla mitään ei GW vaikkutteisia piirruksia?ois kiva nähä!
Mitä äijä tekee työkseen/opiskelee???Piirrän Mechaa ja mangaa, plus kaikkea fantasia stuffia, plus noita Teolliseen muotoiluun liittyviä juttuja(autoja, jääkaappeja, ruuvimeisseleitä :lol: )
Cool BEANS!!!
Mä alotan nyt syksyllä Lahden muotoilu instituutissa sitä samaa
Olin muuten aikasemmin tänä vuonna WDn vieraana Nottinghamissa! Niillä on siellä ***** rento työ ilmapiiri ja kaikki kivat lelut...mutta palkaa on aika syvältä,ja sitten tää ei oo enää kiva harrastus vaan työ:)
☠️
Joo, kuulin et Pirinen lopetti ku se sai paskempaa palkaa ku suomen myynnistä vastaava... Aika naurettavaa. Voin just arvailla et ne artistit elää ruoka/figu palkalla... Englannista voi kyllä saada hyvää TM hommia sen sijaanCool BEANS!!!
Mä alotan nyt syksyllä Lahden muotoilu instituutissa sitä samaa
Olin muuten aikasemmin tänä vuonna WDn vieraana Nottinghamissa! Niillä on siellä v*tun rento työ ilmapiiri ja kaikki kivat lelut...mutta palkaa on aika syvältä,ja sitten tää ei oo enää kiva harrastus vaan työ:)
Hope is a serum that never heals