"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Call To Arms! velvoittaa

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
amis

Call To Arms! velvoittaa

Viesti Kirjoittaja amis »

Elikkäs nyt kun tämä uusi Call To Arms!-kampanja on pyörähtänyt (tai pyörähtää) käyntiin, huomasin että nythän on hyvä aika aloittaa uusi armeija, kun se on aina niin hauskaa... :D

Eli kuten moni on jo saanut selville, kysymys on:

Mikä Armeija?

Tällä hetkellä kerään Wood Elffejä, keräsin Kääpiä, O&G:t on säälittäviä, TK läpi käyty, samoin BoC ja kaverini keräävät Lizzui, Kaaosta, Ogrei ja Brettejä... Eli nämä armeijat joita en aio kerätä, vielä listana:

Wood Elf, Dwarfs, Orcs & Goblins, Tomb Kings, Beasts of Chaos, Lizardmen, Ogre Kingdoms, Hordes of Chaos ja Bretonnia...

Jäljelle jää vähän mutta varteen otettavia vaihto ehtoja. Eli ehdotukset ja mieluusti perustelut miksi. Kiitos jo näin etukäteen. :D

En sitten ole mikään nyyppä! Olen jo monia vuosia kerännyt Hammereita ja kaverit olen mukaan vetänyt... Olen vain niin hel#¤%&n huono valitsemaan :D
En myöskään sitten halua kymmentä "Tällasii nää armeijoitten edut ja huonot puolet ovat"-ohje linkkiä!
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Liskis

Viesti Kirjoittaja Liskis »

tossa tilanteessa mä valitsisin high elvesit. osaa taikoo
niil on charriotteja ja bolt thower,siksi tää vois olla hyvä armeija
sulle. tosin high elvesit ei oo mitään maailman parhaita kestävyydessä.jos taas haluut jotain synkenpää voisit ottaa
dark elvesit. näilläkin chariot ja bolt thower.taikominenkin näiltä luonnistuu ja näille saa kivoja hirviöitä kuten war hydran ja lohikäärmeen.lohikäärmeen saa myös high elveseille.
dark elvesitkään ei oo mitään kestävyyden huippua.
toki on myös vanha kunnon empire,jos edellä mainitut
ei kiinnosta.ja vampire countsia ei saa unohtaa
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Ala palaamaan Skaveneilla. Ne on mukavia pikku vekkuleita joiden aseet leikkaa panssaria kuin veitsi voita. Ja niitä on paljon. Ja ne on lisäksi siistin näkösiä. Hanki:

Warlock engineer

Clanrats x25
Clanrats x25

Plaguemonks x20 tai Jezzaileja 3-5

Warppikanuuna
amis

lisko ja örkki kirjoitti:tossa tilanteessa mä valitsisin high elvesit. osaa taikoo
niil on charriotteja ja bolt thower,siksi tää vois olla hyvä armeija
sulle. tosin high elvesit ei oo mitään maailman parhaita kestävyydessä.jos taas haluut jotain synkenpää voisit ottaa
dark elvesit. näilläkin chariot ja bolt thower.taikominenkin näiltä luonnistuu ja näille saa kivoja hirviöitä kuten war hydran ja lohikäärmeen.lohikäärmeen saa myös high elveseille.
dark elvesitkään ei oo mitään kestävyyden huippua.
toki on myös vanha kunnon empire,jos edellä mainitut
ei kiinnosta.ja vampire countsia ei saa unohtaa
kiitos! tuossa oli kyllä hieman "Olet nyyppä! Et tiedä että elffit on low-toughness ja että niillä on loharit!"-tyylisiä ohjeita ja hieman epämääräistä, mutta kiitos kuitenkin... :D
-Sami

Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Ota noppa, todistaja ja ilmoita jälkimmäiselle, millä nopan lukemalla valitset minkäkin armeijan. Anna jokaiselle luettelosi ulkopuolelle jääneelle armeijalle jokin nopan luku, kuitenki siten, että kaikki armeijat ovat yhtä todennäköisiä tavallista painottamatonta kuusisivuista noppaa heitettäessä. Heitä noppaa kerran ja aloita armeija heiton tuloksen perusteella. Todistaja varmistaa, ettet yritä huijata itseäsi. ;)

Toinen vaihtoehto on ottaa nykyisen armeijasi täydellinen vastakohta taktisesti/pelityylillisesti/maalauksellisesti. Vaihtelu virkistää aina.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
amis

Cython kirjoitti:Toinen vaihtoehto on ottaa nykyisen armeijasi täydellinen vastakohta taktisesti/pelityylillisesti/maalauksellisesti. Vaihtelu virkistää aina.
joo toi oli ihan hyvä pointti... mikä on WElffien vastakohta??? siis niinkuin yleisesti... :D
-Sami

daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Jaa, sanoisin että HoC, OK tai vihernahat. Eroavat erittäin paljon Welffeistä stateilta, ammunnan määrässä ja yleisessä taktikonnissa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

amis kirjoitti:
Cython kirjoitti:Toinen vaihtoehto on ottaa nykyisen armeijasi täydellinen vastakohta taktisesti/pelityylillisesti/maalauksellisesti. Vaihtelu virkistää aina.
joo toi oli ihan hyvä pointti... mikä on WElffien vastakohta??? siis niinkuin yleisesti... :D
Skaven

Niiltä löytyy paljon massa (ja maalattavaa), eikä ratsuväkeä. Niillä on myös sotakoneita, joita ei taida WElffeiltä löytyä?
amis

Vaaka kallistuu tällä hetkellä Cythonin ehdotuksen suuntaan, sillä suurin osa ehdotuksista on ollut hyvin eriäviä... :D

Kuitenkin VC olisi valitapuolella aivan hyvissä asemissa, ja samoin Skaven.
-Sami

Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

amis kirjoitti:Vaaka kallistuu tällä hetkellä Cythonin ehdotuksen suuntaan, sillä suurin osa ehdotuksista on ollut hyvin eriäviä... :D

Kuitenkin VC olisi valitapuolella aivan hyvissä asemissa, ja samoin Skaven.
Sanoisin, että kääpiöt olisivat varmaan se täydellisin vastakohta, mutta ne eivät olleet vaihtoehto.

VC on kyllä Skaveneja parempi vastakohta Welffeille, ainakin pelillisesti. Ampumista ei ole(-Banshee) ja pelityyli on ihan erilainen, listasta riippuen. Rotilla kun on liian helppo vaihtoehto valita se SAD ja karkottaa pelikaverit samalla. :P
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Crystania

Viesti Kirjoittaja Crystania »

Ampumista ei ole(-Banshee) ja pelityyli on ihan erilainen,
mitä kerrataampas asiaa =)

ASP BOW voit ostaa lahmialle =)
lisäks voit ottaa 2 tykkii kehiin rareks se on hauskaa =)

KapuEdit: Jos nyt sinäkin hetken miettisit aina ennen sitä Lähetä-napin painallusta, että millä olennaisilla faktoilla koitat päteä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”