Battlewagon bitsin kimppatilausta?
Battlewagon bitsin kimppatilausta?
Eli, Itsellä on Ig työn alla, ja plasmaguneja tarvitsisin aikalailla, peräti 10 kappaletta. Gw:n omia metallisia plasmagun miehiä en viitsi ostaa, ne kun on kaikki saman näköisiä...
Eli, ketä kiinnostaisi kimppatilaus? Postit puoliksi jne...
Jos meni väärään paikkaan, niin saa siirtää...
Eli, ketä kiinnostaisi kimppatilaus? Postit puoliksi jne...
Jos meni väärään paikkaan, niin saa siirtää...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Peikkovasara
- Viesti:
Eli, meitä olisi nyt yhteensä neljä, olin ajatellut itseäni "välikätenä", eli te kertoisitte mitä tarvitsette, lähettäisitte rahat+posti/4, minä tilaisin ne ja lähettäisin ne postissa. Luulen, että tähän on helpompikin keino, mutta tämä oli nyt mitä minä keksin...
...kokeneemmat saa auttaa...
...kokeneemmat saa auttaa...
-
Peikkovasara
- Viesti:
- ankara halla
- Valvoja
Tjaa, meitähän on jo monta...
...Ideana olisi tilata yhdessä ja ottaa kaikki irti BWB:n 10% alennuksesta, mitä nopeammin, sen parempi. itse olen valmis perjantaina. ne, ketkä ovat valmiit, lähettäköön listan ostettavista esineistä, niin minä kerron tilinumeron, johon laitatte rahat, laitetaan nyt raja, eli jos joku ei ole valmis ensiviikon perjantaihin mennessä, jää yli...
...Ideana olisi tilata yhdessä ja ottaa kaikki irti BWB:n 10% alennuksesta, mitä nopeammin, sen parempi. itse olen valmis perjantaina. ne, ketkä ovat valmiit, lähettäköön listan ostettavista esineistä, niin minä kerron tilinumeron, johon laitatte rahat, laitetaan nyt raja, eli jos joku ei ole valmis ensiviikon perjantaihin mennessä, jää yli...
ups taidan asua liika kaukana,nimittäin täällä oulun seudulla.Eikä olisi ollutkaan mielessä,kuin pari bitziä jota oisin halajanut.Meni överiksi mun puolesta,eli unoja.
Edit.Eikä tota rahaakaan oikeen oo kusta joka paikkaan.
Edit.Eikä tota rahaakaan oikeen oo kusta joka paikkaan.
Viimeksi muokannut Jype, Ma 02.04.2007 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mukana ollaan. Tosin en vielä tiedä mitä tilaan 
EDIT: hups, en olekaan...tosin battlewagonin hinnatkin ovat näemmä nousseet viime vuodesta melko lailla
EDIT: hups, en olekaan...tosin battlewagonin hinnatkin ovat näemmä nousseet viime vuodesta melko lailla
Viimeksi muokannut jurri, Ke 11.04.2007 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikä ei tapa, se mutatoituu ja yrittää uudelleen.
Varautuu maksamaan sen saman hinnan, kuin mitä dollareissa tulee. Tuolloin ei tule yllätyksiä, koska euron kurssi on niinkin kova dollariin verrattuna (1€ = ~1,33$).
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
No, jos jokainen lähettää noin kaksi euroa ylimääräistä, niin sillä saa hyvin postit maksettua. kun maanantaina tiedän, ketkä tilaa ja mitä. lasken paljonko siitä tulee yhteensä. sitten jaan sen 10% alennuksen tilaajien määrästä ja vähennän summan jokaisen tilaajan kuluista. siten saatte tietää, kuinka paljon se yhteensä maksaa...
Tuo euroja dollareina systeemi kuulostaa hyvältä, eipä yllätytä...
Tuo euroja dollareina systeemi kuulostaa hyvältä, eipä yllätytä...