"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Great Galactic Bash - Ohi on.

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Noniin, herätellään vielä sen verran että nelisen maksavaa osallistujaa vielä tarvitaan että saadaan homma käyntiin, ensi torstai-iltaan asti ilmeisesti aikaa saada 21 pelaajaa kasaan. Eli nyt kaveritkin messiin että saadaan vähän väriä suomen turnausskeneen!

Toivomme tietysti että ilmoittautuneet myös saapuvat paikalle :)
Viimeksi muokannut Abu, Ma 19.03.2007 22:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
JohnnyW

Viesti Kirjoittaja JohnnyW »

Ens perjantaihin? Mikäs kiire meille yht'äkkiä tuli?
Ezekiel 25:17
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Nightwalker kirjoitti:Ens perjantaihin? Mikäs kiire meille yht'äkkiä tuli?
Ei viitsi persnettoa kuitenkaan hirveesti ottaa, perjantaina voi smökin ja gorsun vuokrat vielä perua mikäli kiinostusta turnaukselle ei löydy.

edit: eli mikäli nyt saadaan se 21 täyteen niin ilmottautumiset toki jatkuu siihen torstai 5.4 asti.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Colonel Mullen

Viesti Kirjoittaja Colonel Mullen »

No nyt alkaa näyttämään siltä että osallistujia tulee tarpeeksi. Toivottavasti suurin osa ilmestyy paikallekkin niin saadaan kunnon rähinä aikaiseksi.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Oberon_ kirjoitti:Tau empires unite! Jollainhan ne mech tau vs mech tau-matsit pitää estää. ;) Mukaan koitetaan, kunhan löytyy sopiva valtio mihin kelpuutetaan kalapäitä.
Hölmöt xenot, sekarotuiset undivide rappioalkoholisti kaaosmariinini tulevat jakamaan oikeutta.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Juna Lepra-citystä on Isolla kirkolla vasta yhdeltätoista, voiko siis skipata kaikki alkupupat ja tulla suoraan kahdeksitoista pelaamaan?
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

jamopower kirjoitti:Juna Lepra-citystä on Isolla kirkolla vasta yhdeltätoista, voiko siis skipata kaikki alkupupat ja tulla suoraan kahdeksitoista pelaamaan?
Toki, silloin missaa johtajavalinnat ja jos sattuu olemaan arvottu hyökkääjäksi, saa taistelusuunnitelmassa sen kohteen ja skenun mitkä oman valtion pelaajat myöhästyjälle jättää.

Olisi tosiaan mukavaa jos ne, jotka tietävät valmiiksi myöhästyvänsä, ilmoittavat siitä järjestäjille, että tiedetään ketkä myöhästyy ja ketkä feidaa koko turnauksen.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Noniin, pääsiäinen on jo ensi viikonloppuna ja viimeiset ilmoittautumiset pitäisi lähettää ylihuomisen eli torstain aikana, niin saadaan perjantaiksi valtiojaot näkyviin.

Eli nyt loputkin hannaajat ilmoittautumaan, pitäähän meidän nyt ainakin Helsinki Fanatic II:n 40k-puoli (36 pelaajaa) peitota!
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Olen SOKEE.

Fiilisteltiin viimeviikolla kuinka hyvä RR oli ja kuinka tosi turneet pitää järkkää Smökissä, ja tässähän tätä ja vielä Kamppanja settingillä!!

Uiui ;)

Pistin ilmoo ja yllytin kavereitakin mukaan.
☠️
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Pitihän se tänne ilmoittautua, vaikka aika myöhään huomasin koko jutun.

Hrudit tulee - oletko valmis? (Ja pistäkää ne rotanmyrkkypurkit pois!)
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
Colonel Mullen

Viesti Kirjoittaja Colonel Mullen »

Itse asiassa mekin jo ihmeteltiin että missä se migsulan ilmo viipyy.. No tervetuloa mukaan
jamovoima
Valvoja

Halonen ei tuu, mie sodin sit senkin puolesta.
migsula

Mä tuunki TAU poppoolla, komentaja "putkinäön" opastamana.

Figutku on saanu lisä "meikkiä" viimevuonna, ni pakkohan niitäkin on ulkoiluttaa joskus.

Ja Nicholas Andersson aka. Gurkmannen tulee myös - Slaaneshi Marineilla - jos se jotain mutisee aikatauluista ni älkää uskoko, se ei vaan osaa lukee niitä.
☠️
jamovoima
Valvoja

Miekii innostuin askartelemaan taulaisille uusia leluja. Se on jännä mitä lähestyvä tenttipäivämäärä saa ihmisen tekemään. :)
migsula

Jengeistä - siis miten tää kuvio säädetään?

Valitaan vaan frendei vaikka ois taustatarinallisesti millanen sekasoppa? Vai onko järjestäjillä tarkotus säätää jotenki valtioita kasaaan tyyliin: "tau empire", "Imperial megalääni" jne. ??
☠️
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

migsula kirjoitti:Jengeistä - siis miten tää kuvio säädetään?

Valitaan vaan frendei vaikka ois taustatarinallisesti millanen sekasoppa? Vai onko järjestäjillä tarkotus säätää jotenki valtioita kasaaan tyyliin: "tau empire", "Imperial megalääni" jne. ??
Yritetään tehdä niin teemoitetut valtiot kuin mahdollista, kuitenkin niin että nää kaveriporukat saavat pelata samassa valtiossa ja valtiot ovat keskenään yhtä suuria. Vähän sekametelisoppaahan siitä armeijoiden puolesta väistämättä tulee, mutta päätettiin kuitenkin tehdä näin jotta ei tarvitsisi ynnäillä erikokoisten valtioiden kanssa. Valtioita tulee varmaan ~4 kappaletta. Kaveriporukka-optio on vain bonusta :)
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Samu Järvinen joutuu peruuttamaan. Pitäkää mukava turnee, joku toinen kerta olen itse paikalla..

-Sopuli
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
jamovoima
Valvoja

Osaako joku neuvoa miten juna-asemalta pääsee helpoiten sunnuntaiaamuna Otaniemeen?
Nefa

Viesti Kirjoittaja Nefa »

Reittiopas

Hakukenttiin "Rautatieasema, Helsinki" ja "Otaniemi". Valitset päivän ja kellonajan. Saat reittivaihtoehtoja, sekä linkin alta löytyy kartta kyseisestä reitistä.
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Kampista bussi 102 ajaa melkein smökin ovelle asti alle 15 minuutissa. Päätepysäkki.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”