VC:n uudistuminen
VC:n uudistuminen
Niin tuli tässä vain mietittyä, että koskahan VC uudistuisi. Onko siitä mitään huhua ollut?
Eikö noita jo muka ole? Tai sitten omani ovat vain eläkeläisiä.Jubee kirjoitti:Ovat kait muuttamassa sakkia muovisemmaksi että saavat battalionin tehtyä. Itse veikkaisin että tulee muovisia susia.Crystania kirjoitti:onko yhtään huhuja kuinkalailla toi vc muuttuu just ostin uden kirja ja keräsin armyn ja nyt muuttumas =)
- Amazing Slug
-
The Delffipelaaja
- Karl Van Dieter
Kunhan eivät puutu nykyisiin liian rankalla kädellä, niin aivan sama minulle. Itse olen kovasti toivonut sitä, että Sylvanian levy ja muutamat muutkin kuolevaiset seuraajat tulisivat laillisiksi seuraavaan edikkaan. Voi olla turha toive, ja ehkä nakertaa vähän poiskin siitä ideasta, mikä vampyyrikreivien armeijalla ainakin tässä edikassa on, mutta olisi hauskaa johtaa jotakin kuolevaisten legioonaa päin Keisarikunnan rivejä tms. Myöskin tuosta ld10:stä olisi oikeasti jotakin hyötyä.The Delffipelaaja kirjoitti:Jos tekijöiden kommentit viime VC Armybookkiin ovat edes 100 km päässä totuudesta, on seuraava VC -kirja pukkaamassa maailmaan taas uuden vampyyrilössin.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
- The Captain
- Valvoja
Kyllä niitä vanhojakin saa ostaa. Jos niistä oikeasti tykkää, ei tilaaminen GW:n Classics&Collectors-osiostakaan ole ylivoimaista.warboss1 kirjoitti:Toivotaan etteivät he muuta figujen sculptausta radikaalisti. Minä kun pidän valtaosasta nykyisistä figuista.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.