Suorastaan älyttömän vanhoja lotreja!
Suorastaan älyttömän vanhoja lotreja!
http://solegends.com/citlotr/index.htm
Tuolta löytynee joitain GW:n lotr figuja ajalta 1-2 jälkeen lihapullasodan.
Täytynee toivoa että GW saa kaikki mahd. lisenssit jotta myös noldorin haltia tai synkmetsän samat tulisi nyt uusina.
Noina vanhoina ne olisivat vain mukava kurisioteetti, sillä mielestäni ne ovat "hieman" sarjakuvamaisia kun taas nykyinen lotr on realistinen... =)
Täytynee toivoa että GW saa kaikki mahd. lisenssit jotta myös noldorin haltia tai synkmetsän samat tulisi nyt uusina.
Noina vanhoina ne olisivat vain mukava kurisioteetti, sillä mielestäni ne ovat "hieman" sarjakuvamaisia kun taas nykyinen lotr on realistinen... =)
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
-
Herra juusto
Re: Suorastaan älyttömän vanhoja lotreja!
Oho, mullahan on ollut jopa yksi tuollainen Barrow-wight (se keskimmäinen), tosin luulin sitä ihan FB-figuksi.Thorwald kirjoitti:http://solegends.com/citlotr/index.htm
LotRin lisessit on nykyään jaettu kahteen: kirjaan ja elokuvaan, GW _tuskin_ molempia hankkii, joten tuskin nähdään figuja joita leffoissa ei esiinny.
mambo @ saaripirtti
Mulla on toi fellowship paketti.force kirjoitti:Oho, mullahan on ollut jopa yksi tuollainen Barrow-wight (se keskimmäinen), tosin luulin sitä ihan FB-figuksi.
LotRin lisessit on nykyään jaettu kahteen: kirjaan ja elokuvaan, GW _tuskin_ molempia hankkii, joten tuskin nähdään figuja joita leffoissa ei esiinny.
Ja kyllä GW:ltä on tulossa sellaista mitä ei leffassa näkynyt kun on tulossa se kääpiö setti jossa on Balin ja sen kaverit puolustamassa Moriaa.
"Tulispa ensi kierroksella vastaan joku nassikka jonka vois massacroida", conissa kuultua osa IV
Itse asiassa GW hankki jokin aika sitten kirja lisenssin ;-) Miten muuten he pystyisivät tuomaan esim shadow & flame lisäosan ja vihjailivat jopa Tom Bombadilin tulosta peliin...force kirjoitti: LotRin lisessit on nykyään jaettu kahteen: kirjaan ja elokuvaan, GW _tuskin_ molempia hankkii, joten tuskin nähdään figuja joita leffoissa ei esiinny.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
hypsilurus
oikeastaan leffankin jutut on vain mielikuvituksen tuotteita. Kuitenkin kunana oli myös niitä taiteilijoita, jotka ovat muutenkin ennenkin piirrellyt tolkienin töitä paperille......
Mutta olen samaa mieltä että nuo vanhat ovat hieman sarjakuvamaisia.
vanhat: pyöreitä yms. uudet: karuja, realistisia yms.
Mutta olen samaa mieltä että nuo vanhat ovat hieman sarjakuvamaisia.
vanhat: pyöreitä yms. uudet: karuja, realistisia yms.
Vega kirjoitti:Niin siitä että noi on sarjakuvamaisia ja uudet ovat "aitoja" eli ei aitoja vaan elokuvan näköisiä. Eli ei ne ole aidon näköisiä vaan se illuusio mikä leffasta on tullut. Mielestäni koska ennen elokuvaahan nuo on ollut kaikkien oman mielikuvituksen tuotteita.
Mun mielestä ne näyttelijävalinnat oli kyl kans aika hyviä. itse luin taru sormusten herrasta kirjan vasta ekan leffan jälkeen joten mulle ei tullu sellasta: "Mä-kuvittelin-aragornin-ihan-erilaiseks-kirjassa," ilmiötä.
siis nuo ovat VANHOJA! elikkä joskus 80-luvun lopulta. Tällöin GW teki niitä. Nykyään joskus ROTK:n ilmestymisen jälkeen GW on tekemässä Hobitista figuja, mutta tietojen mukaan ei mittakaavassa.
Jos noita löytää, taitaa olla aikamoinen munkki... siis tuuri.
Jos noita löytää, taitaa olla aikamoinen munkki... siis tuuri.