Xeno hunters?
Xeno hunters?
Onko olemassa sääntojä/tuleeko sääntöjä alien/xeno huntereille? Kun olen ihmetellyt kaverin kanssa jonkin aika. Ainoa minkä löysin oli Teh pienemmän kirjan strategy ratingeissa merkintä:
Alien hunters 3
Onko olemassa ja jos on saanko linkin?
Alien hunters 3
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Re: Xeno hunters?
Huhuttu on että niille tehtäisiin oma codexi lähiaikoina. Aikataulusta ei mitään tietoa.leevizer kirjoitti:Onko olemassa sääntojä/tuleeko sääntöjä alien/xeno huntereille? Kun olen ihmetellyt kaverin kanssa jonkin aika. Ainoa minkä löysin oli Teh pienemmän kirjan strategy ratingeissa merkintä:
Alien hunters 3
Re: Xeno hunters?
No tosin näille on huhuttu codexia "lähiaikoina" noin vuodesta 2004.Jubee kirjoitti:
Huhuttu on että niille tehtäisiin oma codexi lähiaikoina. Aikataulusta ei mitään tietoa.
Saisiko linkin? GW:n sivujen hakutoiminto ei toimi kovin hyvin...Anaheim kirjoitti:Lähimäpänä tätä löytyvät ordo xenoxin deathwatch murharyhmä, säännöt löytyvät GeeWeen sivuilta.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
http://uk.games-workshop.com/spacemarines/deathwatch/1/
tuossahan tuo...

tuossahan tuo...
siksipä olemassa onkin google...leevizer kirjoitti: GW:n sivujen hakutoiminto ei toimi kovin hyvin...
big or small,we loot it all.hmph..