Kapteenin Carl Gustaf- Novellit
Kapteenin Carl Gustaf- Novellit
Eli mistä näitä löytyisi? Olen lukenut yhden täältä novellit osiolta ja yhden löysin jostain kaukaa historiaosiosta. Nämä ovat nääs aivan loistoluokan novelleja ja haluttaisi lukea lisää. Siis jos näitä on kirjoitettu enemmän kuin nuo kaksi.
http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/novellit.htm
Tuolla on jotain miekkosen tuotoksia, joskin Gustavia näkyisi olevan vain yhden tarinan verran.
Tuolla on jotain miekkosen tuotoksia, joskin Gustavia näkyisi olevan vain yhden tarinan verran.
- The Captain
- Valvoja
Re: Kapteenin Carl Gustaf- Novellit
*Kröhm*Jubee kirjoitti:Eli mistä näitä löytyisi? Olen lukenut yhden täältä novellit osiolta ja yhden löysin jostain kaukaa historiaosiosta. Nämä ovat nääs aivan loistoluokan novelleja ja haluttaisi lukea lisää. Siis jos näitä on kirjoitettu enemmän kuin nuo kaksi.
Armeijalistojeni taustapuolelle olen noita rustaillut. Nettiin ei taida olla päätynyt kuin Seuraava kerta ja mikähittosentoisennimiolikaan - siis se, josta kaikki bongasivat vain tissit. Olen kuitenkin harkinnut koostaa noita stoorinpätkiä yhteen, ja yksi uusi tarinakin on jo mielessä, mutta muhitan sitä vielä jonkin aikaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.