"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kapteenin Carl Gustaf- Novellit

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Jubee

Kapteenin Carl Gustaf- Novellit

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Eli mistä näitä löytyisi? Olen lukenut yhden täältä novellit osiolta ja yhden löysin jostain kaukaa historiaosiosta. Nämä ovat nääs aivan loistoluokan novelleja ja haluttaisi lukea lisää. Siis jos näitä on kirjoitettu enemmän kuin nuo kaksi.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

http://www.kolumbus.fi/teemu.pesonen/novellit.htm

Tuolla on jotain miekkosen tuotoksia, joskin Gustavia näkyisi olevan vain yhden tarinan verran.
The Captain
Valvoja

Re: Kapteenin Carl Gustaf- Novellit

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jubee kirjoitti:Eli mistä näitä löytyisi? Olen lukenut yhden täältä novellit osiolta ja yhden löysin jostain kaukaa historiaosiosta. Nämä ovat nääs aivan loistoluokan novelleja ja haluttaisi lukea lisää. Siis jos näitä on kirjoitettu enemmän kuin nuo kaksi.
*Kröhm*
Armeijalistojeni taustapuolelle olen noita rustaillut. Nettiin ei taida olla päätynyt kuin Seuraava kerta ja mikähittosentoisennimiolikaan - siis se, josta kaikki bongasivat vain tissit. Olen kuitenkin harkinnut koostaa noita stoorinpätkiä yhteen, ja yksi uusi tarinakin on jo mielessä, mutta muhitan sitä vielä jonkin aikaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Olen lukenut juuri tuon Slaaneshin orgia- tarinan vai mikälieolikaan ja sitten joku pieni historiikki Carlin elämästä. Mutta pitääpä lueskella tuo Karun linkki...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”