Kuka on Champion of Light ? Kuka haastaa Archaonin ?
-
Warped Creme
-
Lord E
Kyl se on Tyrion joka sen tekee.
Ja mitä tuo höpinä on että Aenarion tappoi Morkarin?
Minun käsittääkseni se tappoi greater daemonoita kuin heinää,
heppu pelasti maailman tavallaan hakkaamalla viis kiljoonaa demonia sillä aikaa kun high elf -maagit tekivät vortexin joka imi Muutoksen Tuulet eli Winds of change sinne Chaos wasteille minne ne nyt on jäänyt.
Tämän teon takia viis kiljoonaa high elf maagia kuoli ja 70% niitten magian tiedosta hävis.
Ja mitä tuo höpinä on että Aenarion tappoi Morkarin?
Minun käsittääkseni se tappoi greater daemonoita kuin heinää,
heppu pelasti maailman tavallaan hakkaamalla viis kiljoonaa demonia sillä aikaa kun high elf -maagit tekivät vortexin joka imi Muutoksen Tuulet eli Winds of change sinne Chaos wasteille minne ne nyt on jäänyt.
Tämän teon takia viis kiljoonaa high elf maagia kuoli ja 70% niitten magian tiedosta hävis.
-
laamaelain
- Viesti:
- Cacodemoni
Kyl mä sanoisin et Empire ja Bretonnia on kans neutraaleja, ihmis-kenraali voi periaattees olla hyvä tai paha, tosin ku jotku High Elffit jotka on aina über-hyviksii. Ja seuraava COL on ihminen, veikkaanpa Luthor Hussia, joka on warrior-priesti niinku Archaonki oli ennen kääntymistään.Lizardman kirjoitti:FB:ssä on kolmea suuntaa,
Hyviä (HE, Empire, Brettonia, Dwarfs, WE)
Pahoja (Chaos, Skaven, Vampire Counts, Khemeri, Beastmen) &
Rumia (Lizardman, Orcs & Gobbos)
Kyllä väittäisin jonkun Bretonnian veikon olevan moiseen hommaan sovelias. Bretonnia kun on jäänyt hävyttömän vähälle huomiolle Old Worldin historiassa. Joku Blood Dragon olisi tietysti ovela veto mutta tuskin GW uskaltaa mitään niin radikaalia tehdä.
Mutta Champiksi pääsee kumminkin joku gw:n kultapoju huppispuppis high elffi ettei heille tule paha mieli kun eivät pääse sorkkimaan maailman asoihin. Kurjat.
Mutta Champiksi pääsee kumminkin joku gw:n kultapoju huppispuppis high elffi ettei heille tule paha mieli kun eivät pääse sorkkimaan maailman asoihin. Kurjat.
-
teurastaja
mun mielestä kaikkien rotujen pitäis yhdistää voimansa tota kaaosta vastaan. Mä en siitä tykkää sitten yhtään. Ja mitä se puppu on, että sigmar teurasti aenarion, aenariohan oli hyvis.
Mut mä luulen, että vielä dark elfot ja hiket yhdistyy, aenario tulee ja yhdistää ne ja parantaa malekithin hulluudesta ja asettaa sen hallitsemaan koko nagarythea. Sitten alkaakin kulta aika. ja pahat rodut poistetaan ja kaikki on hyvin.
Mut mä luulen, että vielä dark elfot ja hiket yhdistyy, aenario tulee ja yhdistää ne ja parantaa malekithin hulluudesta ja asettaa sen hallitsemaan koko nagarythea. Sitten alkaakin kulta aika. ja pahat rodut poistetaan ja kaikki on hyvin.
-
teurastaja
Hetkinen, kuka sanoi että Sigmar tappo Aenarionin? Ei vaan uusimman laitoksen mukaan Günther-Strike termiä käyttäen "Sigmar vei Aenarion frägin".
Eli aikaisemmassa fluffissahan Aenarion tunnettiin ensimmäisen daemon princen kaatajana (kuulemma), mutta uudessa kaaoksen armybookissa kerrotaan että se olikin Sigmar joka tappoi ensimmäisen daemon princen (tai sinnepäin). Aenarion kuitenkin niitti greater daemoneita kuin mummolan ruista, siitä ei pääse mihinkään.
Eli ketäs kaikkia Sigmar on nyt tappanutkaan...
Eli aikaisemmassa fluffissahan Aenarion tunnettiin ensimmäisen daemon princen kaatajana (kuulemma), mutta uudessa kaaoksen armybookissa kerrotaan että se olikin Sigmar joka tappoi ensimmäisen daemon princen (tai sinnepäin). Aenarion kuitenkin niitti greater daemoneita kuin mummolan ruista, siitä ei pääse mihinkään.
Eli ketäs kaikkia Sigmar on nyt tappanutkaan...
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Baltimoren Games Dayllä Kaaoskampanjasta kerrottaessa (kuulemma, en ollut paikalla :o ) mainittiin, että jossain vaiheessa syntyy "unexpected alliances", eli epätavallisia liittoutumia. Mitä näillä liittoutumilla sitten tarkoitetaan, jää nähtäväksi...
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Pystyksä todellaki väittään et örkit lahtais skavenit... sen päivän kun nään ni mua ei enää oo!!!örkki kirjoitti:No teeppä skaven armeija otetaa matsia katotaa kumpi kaatuu.Europöpi kirjoitti:örkit (ja gobot) tappaa vaan toisiaan, ei ne onnistu tappaan ketään.
Itse asiassa skaveneilla on 10 kertaa parempia yksiköitä kuin örkeillä ja goboilla (plague ceneral bearer, poison wind globadier, rat ogret jne.)
thanquol on pelin parhaita jos ei paraskin jopa taikuri
1+1=10
-
Ihmiskilpi
Siis siinä WD:ssä jossa oli se albion-vihkonen oli lista et ketkä on Dark Emissarien ja ketkä Truthsayereitten puolella (eli hyvät (Trutssayerit) ja pahat (Dark Emissaryt) että näin), ei oo sitä WD:tä nyt tässä mutta muistaisin näin:
Hyvät:Lizarmen, Dwarfs, High Elves, Wood Elves
Pahat:Kaaos, Skavenit, Dark Elves, Vampire Counts, Khemri, Chaos Dwarfs
Rumat:Empire, Bretonnia, Orcs & Gobbos, Dogs of War
Oikeestaan Khemri ja Doggy waarit ei ollu WD:ssä jotn sijotin ne itte!
(Korjatkaa jos oon väärässä)
Hyvät:Lizarmen, Dwarfs, High Elves, Wood Elves
Pahat:Kaaos, Skavenit, Dark Elves, Vampire Counts, Khemri, Chaos Dwarfs
Rumat:Empire, Bretonnia, Orcs & Gobbos, Dogs of War
Oikeestaan Khemri ja Doggy waarit ei ollu WD:ssä jotn sijotin ne itte!
(Korjatkaa jos oon väärässä)
Liskomessias?
Tässä on eräs huhu tulevan liskokirjan pluzziosastosta
The author was Games Day Chicago:
The Lizardmen are angry at the high elves for botching things up
(they were supposed to hold back chaos), so they're becoming more
active in the warhammer world.
Kyllä liskot on ns. hyviksiä, slannit palvelevat edelleen käytännössä suoraan Old Oneja ja yrittävät kiskoa maailman suosta johon Chaos sen ajoi. Neutraali status johtui lähinnä siitä, että liskot vain istuivat koko kirjoitetun historian Lystriassa sormi liukkaassa liskonperseessä.
Liskot tulevat luultavimmin ennenkaikkea anti-Chaos armeija, vaikka vanhan pluzzin mukaan päävihollisia ovat Dark Elves, Vampire Counts ja Skaven. Mm. Saurukisista tehdään selkeitä chaos warriorin tappajia, aivan kuin ne eivät sitä jo nyt olisi.
Asiaan mennäkseni: minusta tuntuu, ettei liskoista löydy vapahtajaa vapaille kansoille, hyvän sankarin pitää olla kaunis kuin mikä, eikä mikään ruma lisko T-rexin selässä tai lentävä sammakko (eläköön episode II).
Kyllä se Tyrion on, jos joku.
The author was Games Day Chicago:
The Lizardmen are angry at the high elves for botching things up
(they were supposed to hold back chaos), so they're becoming more
active in the warhammer world.
Kyllä liskot on ns. hyviksiä, slannit palvelevat edelleen käytännössä suoraan Old Oneja ja yrittävät kiskoa maailman suosta johon Chaos sen ajoi. Neutraali status johtui lähinnä siitä, että liskot vain istuivat koko kirjoitetun historian Lystriassa sormi liukkaassa liskonperseessä.
Liskot tulevat luultavimmin ennenkaikkea anti-Chaos armeija, vaikka vanhan pluzzin mukaan päävihollisia ovat Dark Elves, Vampire Counts ja Skaven. Mm. Saurukisista tehdään selkeitä chaos warriorin tappajia, aivan kuin ne eivät sitä jo nyt olisi.
Asiaan mennäkseni: minusta tuntuu, ettei liskoista löydy vapahtajaa vapaille kansoille, hyvän sankarin pitää olla kaunis kuin mikä, eikä mikään ruma lisko T-rexin selässä tai lentävä sammakko (eläköön episode II).
Kyllä se Tyrion on, jos joku.
-
Ushabti