Ropecon 2007
Ropecon 2007
niin en tiä et kuuluuko tää viesti tänne mut kysyn nyt kumminkin että missä osoteessa tämän vuoden ropecon mahtaa olla?
Karl Sanders on jumala
- Cannonball
Ropecon järjestetään Dipolissa, Espoon Otaniemessä. Osoite on Otakaari 24.
Mikähän tämän kommentin tarkoitus on? Ei ilmeisesti ainakaan parantaa sotavasaran henkeä tai muutenkaan edistää paljoa mitään. Ehkäpä jatkossa tälläset kommentit voi jättää pois ja osoittaa itselleen, että on kykyä hillitä purkaa omaa turhautumistaan mitättömiin seikkoihin? Myöntänet, että tuo kommentti on varsin asiaton ja hätiköity? Eli ei jatkossa tuommosia.
Loope kirjoitti:Ootko oikeesti noin avuton?
Mikähän tämän kommentin tarkoitus on? Ei ilmeisesti ainakaan parantaa sotavasaran henkeä tai muutenkaan edistää paljoa mitään. Ehkäpä jatkossa tälläset kommentit voi jättää pois ja osoittaa itselleen, että on kykyä hillitä purkaa omaa turhautumistaan mitättömiin seikkoihin? Myöntänet, että tuo kommentti on varsin asiaton ja hätiköity? Eli ei jatkossa tuommosia.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Matti kirjoitti:Ropecon järjestetään Dipolissa, Espoon Otaniemessä. Osoite on Otakaari 24.
Loope kirjoitti:Ootko oikeesti noin avuton?
Tokihan se on. Vältän jatkossa vastaavia tekoja.
wat
Ropecon on iso tapahtuma, jossa on kaikenlaista ohjelmaa: figupelejä, maalaustyöpajoja, rooli-, kortti-, lauta- ja liveroolipelejä, puheita, elokuvia ja paneeleita. Ynnä muuta.Migutti kirjoitti:Kun nyt ropeconista oli kyse, niin enköhän minäkin jotain keksi kysyä.
Onkohan nyt niin, että siellä on joka vuosi tietylle pelille turnaus? Esim. FaBalle tänä vuonna, 'kytkoolle ensi vuonna?
Jos näin on, voiko sinne kummiskin mennä pelaamaan muitakin pelejä?
Joka vuonna ropeconissa on järjestetty ainakin yksi iso turnaus GW:n peleistä, tänä vuonna Chaosboyz järjestänee FB-turnauksen. Muitakin pelejä voi tietysti tulla pelaamaan, mutta vapaata pöytätilaa on yleensä niukalti ja maastoa voi olla vaikeaa löytää. Chaosboyz antanee muiden käyttää turnauspöytiä silloin kun ne eivät ole turnauksen käytössä (lähinnä aamuisin tai todella myöhään illalla sekä sunnuntaina), muualla dipolissa saattaa olla vapaata pöytätilaa aamupäivisin ja sunnuntaina, mutta en voi luvata mitään. Figupuolella ei luultavasti ole tarjota pelipöytiä vapaaseen pelailuun varsinkaan lauantaina, ohjelmaa on enemmän kuin saanen mahdutettua rajalliselle pöytätilalle.
Yleisesti ottaen, http://www.ropecon.fi -osoitetta kannattaa seurata, päivitämme sinne tietoa tapahtumasta sekä alustavaa ohjelmaa hiljalleen kevään aikana.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Kyllä siellä viimevuonna oli (kai) pöytätilaa vapaaseen Epicin ja Confrontationin peluuseen.Day kirjoitti:Figupuolella ei luultavasti ole tarjota pelipöytiä vapaaseen pelailuun varsinkaan lauantaina, ohjelmaa on enemmän kuin saanen mahdutettua rajalliselle pöytätilalle.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Confron ohelta taidettiin ehkä enemmänkin keskittyä siihen turnauspelaamiseen, kuin vapaaseen pelaamiseen, jos lauantaista puhutaan.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Kyllä pöytätilaa varmasti voi löytyä, mutta mitään vapaalle pelailulle varattua aluetta ei tänä vuonna ole.Ratovaari kirjoitti:Kyllä siellä viimevuonna oli (kai) pöytätilaa vapaaseen Epicin ja Confrontationin peluuseen.Day kirjoitti:Figupuolella ei luultavasti ole tarjota pelipöytiä vapaaseen pelailuun varsinkaan lauantaina, ohjelmaa on enemmän kuin saanen mahdutettua rajalliselle pöytätilalle.
Jos ei ole niin väliä koska pelailee, löytää varmasti pöydän jossakin välissä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Hmm... Pitää tehdä hyökkäys korttipelipuolelle. Warjack, steamtank tai dreadnought sukassa on kuitenkin paljon tehokkaampi melee ase, kuin MtG kortit sukassa... Ja onhan pelkkä hikisen figunörtin sukkakin jo melkolailla korttipelaajan sukkaa kuolettavampi.Day kirjoitti:Kyllä pöytätilaa varmasti voi löytyä, mutta mitään vapaalle pelailulle varattua aluetta ei tänä vuonna ole. :)
Ja sotkeakseni ropettajat viellä tähän:Teräratas kirjoitti:Hmm... Pitää tehdä hyökkäys korttipelipuolelle. Warjack, steamtank tai dreadnought sukassa on kuitenkin paljon tehokkaampi melee ase, kuin MtG kortit sukassa... Ja onhan pelkkä hikisen figunörtin sukkakin jo melkolailla korttipelaajan sukkaa kuolettavampi.Day kirjoitti:Kyllä pöytätilaa varmasti voi löytyä, mutta mitään vapaalle pelailulle varattua aluetta ei tänä vuonna ole.![]()
Warjack, Steamtank ja Dreadnought sukassa lasketaan nuijaksi kun taas MTG-kortit lasketaan lyhyiksi miekoiksi joilla voi viiltää! Lisäksi täytyy verrata korttipelaajien short sword skilliä figuttajien bluntweapon skilliin.
Tosiaankin, Randomisti voi pöytätilaa löytyä vapaana. Itse pelasin viimevuonna 2 peliä 40K:ta ja yhden Mordheimia ihan pelipöydällä, jotka oli tarkoitettu siihen isoon turnaukseen, koska sillä hetkellä ei sattunut yhtäkään turnauspeliä olemaan kyseisillä pöydillä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
[OT]Tietysti, jos on ambidextrous -featti, niin toisessa kädessä voi pitää Warmachine-hikisukkanuijaa ja toisessa kädessä stattikorttia viiltoaseena. Kunnon korttisuoja tosin antaa terään +1 bonuksen. Rackham-pelaaja voi toisaalta korvata tankin esim. Dasyatis-kloonilla, jolloin nuijasta tulee spiked club +1. Tosimunchkin tosin lisää vielä tuohon "of Doom" -modiskortin.Ratovaari kirjoitti:Ja sotkeakseni ropettajat viellä tähän:
Warjack, Steamtank ja Dreadnought sukassa lasketaan nuijaksi kun taas MTG-kortit lasketaan lyhyiksi miekoiksi joilla voi viiltää! Lisäksi täytyy verrata korttipelaajien short sword skilliä figuttajien bluntweapon skilliin.
... miten niin hiljainen päivä töissä?[/OT]
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!