Ropecon 2007

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Nedgång

Ropecon 2007

Viesti Kirjoittaja Nedgång »

niin en tiä et kuuluuko tää viesti tänne mut kysyn nyt kumminkin että missä osoteessa tämän vuoden ropecon mahtaa olla?
Karl Sanders on jumala
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Yllättäen Ropeconin internetsivut tarjoavat apua ongelmaasi.
wat
Nedgång

oon kattonu jo sielt mut ei näkyny osotetta
Karl Sanders on jumala
Loope

Ootko oikeesti noin avuton?
wat
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Voisit esimerkiksi kokeilla googlettaa kyseistä ilmoitettua paikkaa, nimeltään Dipoli. Ja tämähän on Espoossa TKK:n alueella.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Ropecon järjestetään Dipolissa, Espoon Otaniemessä. Osoite on Otakaari 24.
Loope kirjoitti:Ootko oikeesti noin avuton?

Mikähän tämän kommentin tarkoitus on? Ei ilmeisesti ainakaan parantaa sotavasaran henkeä tai muutenkaan edistää paljoa mitään. Ehkäpä jatkossa tälläset kommentit voi jättää pois ja osoittaa itselleen, että on kykyä hillitä purkaa omaa turhautumistaan mitättömiin seikkoihin? Myöntänet, että tuo kommentti on varsin asiaton ja hätiköity? Eli ei jatkossa tuommosia.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Kun nyt ropeconista oli kyse, niin enköhän minäkin jotain keksi kysyä.

Onkohan nyt niin, että siellä on joka vuosi tietylle pelille turnaus? Esim. FaBalle tänä vuonna, 'kytkoolle ensi vuonna?

Jos näin on, voiko sinne kummiskin mennä pelaamaan muitakin pelejä?
Loope

Matti kirjoitti:Ropecon järjestetään Dipolissa, Espoon Otaniemessä. Osoite on Otakaari 24.
Loope kirjoitti:Ootko oikeesti noin avuton?

Mikähän tämän kommentin tarkoitus on? Ei ilmeisesti ainakaan parantaa sotavasaran henkeä tai muutenkaan edistää paljoa mitään. Ehkäpä jatkossa tälläset kommentit voi jättää pois ja osoittaa itselleen, että on kykyä hillitä purkaa omaa turhautumistaan mitättömiin seikkoihin? Myöntänet, että tuo kommentti on varsin asiaton ja hätiköity? Eli ei jatkossa tuommosia.

Tokihan se on. Vältän jatkossa vastaavia tekoja.
wat
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Migutti kirjoitti:Kun nyt ropeconista oli kyse, niin enköhän minäkin jotain keksi kysyä.

Onkohan nyt niin, että siellä on joka vuosi tietylle pelille turnaus? Esim. FaBalle tänä vuonna, 'kytkoolle ensi vuonna?

Jos näin on, voiko sinne kummiskin mennä pelaamaan muitakin pelejä?
Ropecon on iso tapahtuma, jossa on kaikenlaista ohjelmaa: figupelejä, maalaustyöpajoja, rooli-, kortti-, lauta- ja liveroolipelejä, puheita, elokuvia ja paneeleita. Ynnä muuta. :)

Joka vuonna ropeconissa on järjestetty ainakin yksi iso turnaus GW:n peleistä, tänä vuonna Chaosboyz järjestänee FB-turnauksen. Muitakin pelejä voi tietysti tulla pelaamaan, mutta vapaata pöytätilaa on yleensä niukalti ja maastoa voi olla vaikeaa löytää. Chaosboyz antanee muiden käyttää turnauspöytiä silloin kun ne eivät ole turnauksen käytössä (lähinnä aamuisin tai todella myöhään illalla sekä sunnuntaina), muualla dipolissa saattaa olla vapaata pöytätilaa aamupäivisin ja sunnuntaina, mutta en voi luvata mitään. Figupuolella ei luultavasti ole tarjota pelipöytiä vapaaseen pelailuun varsinkaan lauantaina, ohjelmaa on enemmän kuin saanen mahdutettua rajalliselle pöytätilalle. :)

Yleisesti ottaen, http://www.ropecon.fi -osoitetta kannattaa seurata, päivitämme sinne tietoa tapahtumasta sekä alustavaa ohjelmaa hiljalleen kevään aikana. :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Day kirjoitti:Figupuolella ei luultavasti ole tarjota pelipöytiä vapaaseen pelailuun varsinkaan lauantaina, ohjelmaa on enemmän kuin saanen mahdutettua rajalliselle pöytätilalle. :)
Kyllä siellä viimevuonna oli (kai) pöytätilaa vapaaseen Epicin ja Confrontationin peluuseen.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Confron ohelta taidettiin ehkä enemmänkin keskittyä siihen turnauspelaamiseen, kuin vapaaseen pelaamiseen, jos lauantaista puhutaan.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Ratovaari kirjoitti:
Day kirjoitti:Figupuolella ei luultavasti ole tarjota pelipöytiä vapaaseen pelailuun varsinkaan lauantaina, ohjelmaa on enemmän kuin saanen mahdutettua rajalliselle pöytätilalle. :)
Kyllä siellä viimevuonna oli (kai) pöytätilaa vapaaseen Epicin ja Confrontationin peluuseen.
Kyllä pöytätilaa varmasti voi löytyä, mutta mitään vapaalle pelailulle varattua aluetta ei tänä vuonna ole. :)

Jos ei ole niin väliä koska pelailee, löytää varmasti pöydän jossakin välissä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Day kirjoitti:Kyllä pöytätilaa varmasti voi löytyä, mutta mitään vapaalle pelailulle varattua aluetta ei tänä vuonna ole. :)
Hmm... Pitää tehdä hyökkäys korttipelipuolelle. Warjack, steamtank tai dreadnought sukassa on kuitenkin paljon tehokkaampi melee ase, kuin MtG kortit sukassa... Ja onhan pelkkä hikisen figunörtin sukkakin jo melkolailla korttipelaajan sukkaa kuolettavampi.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Teräratas kirjoitti:
Day kirjoitti:Kyllä pöytätilaa varmasti voi löytyä, mutta mitään vapaalle pelailulle varattua aluetta ei tänä vuonna ole. :)
Hmm... Pitää tehdä hyökkäys korttipelipuolelle. Warjack, steamtank tai dreadnought sukassa on kuitenkin paljon tehokkaampi melee ase, kuin MtG kortit sukassa... Ja onhan pelkkä hikisen figunörtin sukkakin jo melkolailla korttipelaajan sukkaa kuolettavampi.
Ja sotkeakseni ropettajat viellä tähän:
Warjack, Steamtank ja Dreadnought sukassa lasketaan nuijaksi kun taas MTG-kortit lasketaan lyhyiksi miekoiksi joilla voi viiltää! Lisäksi täytyy verrata korttipelaajien short sword skilliä figuttajien bluntweapon skilliin.

Tosiaankin, Randomisti voi pöytätilaa löytyä vapaana. Itse pelasin viimevuonna 2 peliä 40K:ta ja yhden Mordheimia ihan pelipöydällä, jotka oli tarkoitettu siihen isoon turnaukseen, koska sillä hetkellä ei sattunut yhtäkään turnauspeliä olemaan kyseisillä pöydillä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Nedgång

tuhannesti kiitoksia matille osoitteesta!
Karl Sanders on jumala
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ratovaari kirjoitti:Ja sotkeakseni ropettajat viellä tähän:
Warjack, Steamtank ja Dreadnought sukassa lasketaan nuijaksi kun taas MTG-kortit lasketaan lyhyiksi miekoiksi joilla voi viiltää! Lisäksi täytyy verrata korttipelaajien short sword skilliä figuttajien bluntweapon skilliin.
[OT]Tietysti, jos on ambidextrous -featti, niin toisessa kädessä voi pitää Warmachine-hikisukkanuijaa ja toisessa kädessä stattikorttia viiltoaseena. Kunnon korttisuoja tosin antaa terään +1 bonuksen. Rackham-pelaaja voi toisaalta korvata tankin esim. Dasyatis-kloonilla, jolloin nuijasta tulee spiked club +1. Tosimunchkin tosin lisää vielä tuohon "of Doom" -modiskortin.

... miten niin hiljainen päivä töissä?[/OT]
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”