space marineiden "tarrat"
space marineiden "tarrat"
olen ostanut pakkauksen marsuja, koonnut ja maalannut ne, mutta en tiedä mitä tehdä niillä "tarroirra" jotka tulivat mukana. Haluaisin tietää, onko ne tarrat pakollisia, jos on, niin pitääkö ne pistää jotenkin erikoisesti (Esim. "scouteille on laitettava semmoinen ja semmoinen tarra").
Paina tätä auttaakseni sademetsääni!Anaheim kirjoitti:hulluja tarvitaan että evoluutio jatkuu
- Hands_of_blue
Kiitos, tuosta oli paljon apua. Tutkin niitä tarroja ja sain sellaisen käsityksen, että niitä käytetään vain siksi, että jokainen joukko olsi jotenkin helpompi koota tai jotain sinnepäin =P. itse yritin liimata niitä tarroja. Ensimmäisen kuva katosi, toinen repesi ja kolmannen kanssa sain raivarin XD. Uskoisin että pärjään ilman tarroja.
Paina tätä auttaakseni sademetsääni!Anaheim kirjoitti:hulluja tarvitaan että evoluutio jatkuu
Ne siirtokuvat saa pysymään hyvin kun leikkaat kuvan varovaisesti mahdollisimman tarkasti reunoja myöten. Laitat kuvan pensselin kärjelle ja upotat kuvan veteen (varo ettei pensseli ui liikaa). Pidä kuvaa vedessä noin 20-30s ja nosta se pois. Pyyhi ylimääräiset vedet toisella pensselillä ja vedä sen jälkeen irtoava kuva pensselin kärkeen.
Aseta kuva varovasti kohdalleen esim olkasuojaan. Kun merkki on kuivanut, laita päälle ohut kerros lakkaa. Hyvin pysyy.
Aseta kuva varovasti kohdalleen esim olkasuojaan. Kun merkki on kuivanut, laita päälle ohut kerros lakkaa. Hyvin pysyy.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Voi sitä onnetonta joka yrittää liimata siirtokuvia... Siitä ei tule kuin sanomista. 
Ne kuvat saattavat tosin kulua ajan myötä pois, mutta luulisin että lakkaaminen hoitaa senkin ongelman. Mutta jos omistat vakaan käden ja hyvät hermot, on ihan suositeltavaa että maalaat kuviot itse. (Jo persoonallisuudenkin takia.)
Ne kuvat saattavat tosin kulua ajan myötä pois, mutta luulisin että lakkaaminen hoitaa senkin ongelman. Mutta jos omistat vakaan käden ja hyvät hermot, on ihan suositeltavaa että maalaat kuviot itse. (Jo persoonallisuudenkin takia.)
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
- The Captain
- Valvoja
Ei edes. Ainakaan tarpeeksi hyvin. Pyyhin vuoden verran pelkästään hyllyä asuttaneista eldareistani pölyjä paineilmalla, ja puolet transfereista karisi pois... Olisivat edes lähteneet kokonaan, niin saisi helpommin korvattua freehandeilla nyt, kun niiden maalausvarmuus on riittävällä tasolla.Galeios kirjoitti:Ne kuvat saattavat tosin kulua ajan myötä pois, mutta luulisin että lakkaaminen hoitaa senkin ongelman.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.