Blogin poikanenkin tästä saattaa muotoutua, mutta nyt asiaan:

Ja työkaluna on ollut photoshop cs.

Siis tuon ei ole mikään valmis työ, enkä ole mitään taiteellisia ajatuksia sille uhrannu..Isompihaltia kirjoitti:Aika rajun kirkkaita nuo uudet planeetat. Ei ole enää niin rauhallista avaruusmaisemaa, varsinkin kun varjotkin viilettää vähän missä sattuu, häiritsevällä tavalla (tai no, en minä mikään avaruustieteilijä ole, mutta varjot ovat kovin epäloogsen oloisesti sijoittuneita). Annas kun arvaan: copypastetit valmisplaneettoja? Kannattaa pitää ne planeetat niissä omissa tiedostoissaan ilman varjoja tai muita kommervenkkejä, jos niitä aikoo vielä myöhemmin käyttää.
Muuten taas tätä ihan jees -jälkeä, jotenkin vaan rauhaton tunnelma tuossa uusimmassa.
Väärin^^. Itse ne on kaikki tehty.Isompihaltia kirjoitti: Annas kun arvaan: copypastetit valmisplaneettoja?
Jepjoo, tuli taas ilmaistua itseäni huonosti. Tarkoitin siis valmisplaneetalla sitä, että olet piirtänyt/shopannut planeetan vähän yleisempää käyttöä varten, etkä vain ja ainoastaan sitä työtä varten. Taas todiste siitä ettei pitäisi päänsärkyisenä kirjoitella, mutta minkäs mahdan.vebla kirjoitti:Väärin^^. Itse ne on kaikki tehty.Isompihaltia kirjoitti: Annas kun arvaan: copypastetit valmisplaneettoja?
laitoin vain siihen planeetat jotka tänään sain aikaiseksi.. Yksittäisinä olivat vähän tylsiä... Joo varjojakaan en paljoa jaksanut uudelleen säätää.