Hieman tosta peliporukat netistä jos joku vois auttaa?
-
tuli tikku
Hieman tosta peliporukat netistä jos joku vois auttaa?
Nii mulla on ongelma tosta viestien lähettelystä, mä en pysty lähettämään sinne mitenkään viestiä enkä minä tiedä moderaattorin sähköposti osotetta, et mitens tää homma hoituisi?? (kyllä mä tiedän et tää ei ehkä liitty tähä netti sivuun.)
Re: Hieman tosta peliporukat netistä jos joku vois auttaa?
Sivuston ylälaidassa on vihreällä linkki "Lue niin pääset kirjoittelemaan"tuli tikku kirjoitti:Nii mulla on ongelma tosta viestien lähettelystä, mä en pysty lähettämään sinne mitenkään viestiä enkä minä tiedä moderaattorin sähköposti osotetta, et mitens tää homma hoituisi?? (kyllä mä tiedän et tää ei ehkä liitty tähä netti sivuun.)
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
-
tuli tikku
hmm... kokeilen tällä hetkellä siinä tulee mulle teksti et "valitettavasti vain käyttäjät, joille on erikoisoikeuksia voivat kirjoitaa vastauksia tässä foorumissa" eli tollanen tapaus sitten (ei ollu niin yksinkertaista) mulle se ei toiminut, voisisitko kertoa tarkemmat ohjeet nii voisin kokeilla uudestaan, mut mun kone tekee viellä jottaa eli kerron tarkemmat tiedot myöhemmin (pääsinkö kirjottamaan vai en) se etsii tai jotaa "jäsenyytesi tähän ryhmään on käsittelyssä" lukee viellä (kuinkakohan kauan siinä kestää?)
Viimeksi muokannut tuli tikku, Ma 09.04.2007 08:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
tuli tikku
-
Voimatassu
Riippuu siitä, milloin henkilö jolla on oikeuksia käy antamassa sinulle ne oikeudet. Itselläni meni vain yhden vuorokauden.
Tuolla "henkilöllä jolla on oikeuksia" tarkoitin siis sitä henkilöä, jolla on oikeudet antaa sinulle oikeudet kirjoittaa.. Ei voisi sitten hankalammin sanoa.
Tuolla "henkilöllä jolla on oikeuksia" tarkoitin siis sitä henkilöä, jolla on oikeudet antaa sinulle oikeudet kirjoittaa.. Ei voisi sitten hankalammin sanoa.
Viimeksi muokannut Voimatassu, Ma 09.04.2007 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
tuli tikku