"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hieman tosta peliporukat netistä jos joku vois auttaa?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
tuli tikku

Hieman tosta peliporukat netistä jos joku vois auttaa?

Viesti Kirjoittaja tuli tikku »

Nii mulla on ongelma tosta viestien lähettelystä, mä en pysty lähettämään sinne mitenkään viestiä enkä minä tiedä moderaattorin sähköposti osotetta, et mitens tää homma hoituisi?? (kyllä mä tiedän et tää ei ehkä liitty tähä netti sivuun.)
Matti
Valvoja

Re: Hieman tosta peliporukat netistä jos joku vois auttaa?

Viesti Kirjoittaja Matti »

tuli tikku kirjoitti:Nii mulla on ongelma tosta viestien lähettelystä, mä en pysty lähettämään sinne mitenkään viestiä enkä minä tiedä moderaattorin sähköposti osotetta, et mitens tää homma hoituisi?? (kyllä mä tiedän et tää ei ehkä liitty tähä netti sivuun.)
Sivuston ylälaidassa on vihreällä linkki "Lue niin pääset kirjoittelemaan"
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
tuli tikku

hmm... kokeilen tällä hetkellä siinä tulee mulle teksti et "valitettavasti vain käyttäjät, joille on erikoisoikeuksia voivat kirjoitaa vastauksia tässä foorumissa" eli tollanen tapaus sitten (ei ollu niin yksinkertaista) mulle se ei toiminut, voisisitko kertoa tarkemmat ohjeet nii voisin kokeilla uudestaan, mut mun kone tekee viellä jottaa eli kerron tarkemmat tiedot myöhemmin (pääsinkö kirjottamaan vai en) se etsii tai jotaa "jäsenyytesi tähän ryhmään on käsittelyssä" lukee viellä (kuinkakohan kauan siinä kestää?)
Viimeksi muokannut tuli tikku, Ma 09.04.2007 08:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Et pääse kirjoittamaan, koska et ole soturit-käyttäjäryhmän jäsen (kuten linkissä selitetään). Sinun on liityttävä kyseiseen käyttäjäryhmään ja varmaankin odotettava, että sinut hyväksytään kyseiseen käyttäjäryhmään.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
tuli tikku

Ok kokeilen sitten tuota, ilmotan tuloksen myöhemmin. Kuinkakohan kauan kestää siinä jäsenyyden etsimisessä menee aikaa?
Voimatassu

Viesti Kirjoittaja Voimatassu »

Riippuu siitä, milloin henkilö jolla on oikeuksia käy antamassa sinulle ne oikeudet. Itselläni meni vain yhden vuorokauden.
Tuolla "henkilöllä jolla on oikeuksia" tarkoitin siis sitä henkilöä, jolla on oikeudet antaa sinulle oikeudet kirjoittaa.. Ei voisi sitten hankalammin sanoa.
Viimeksi muokannut Voimatassu, Ma 09.04.2007 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuli tikku

Jes! Kiitos kaikille tässä osiossa vastanneille hemmoille! (se toimii taas!)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”