Night Goblins
Night Goblins
Elikkäs olen päätynyt keräämään yö hiisiä.
Kannattaako ostaa Battle for Skull Pass ja ottaa siitä night goblinit? Meinasin ostaa sen kaverin kanssa joka ottais ne käpsät, ja minä saisin ne kirjat ja nopat jne.
Kannattaako ostaa Battle for Skull Pass ja ottaa siitä night goblinit? Meinasin ostaa sen kaverin kanssa joka ottais ne käpsät, ja minä saisin ne kirjat ja nopat jne.
"Perätalon mummo selaili puhelinluetteloa: Virtanen, Virtanen, Virtanen, no voi Herran piaksut onpas sillä paljon puhelimia."
-
Bronzebeard
Saa siitä sen 500pts armeijan helpostikkin, kuitenkin tulee 40 keihäsgobboa, 20 jousigobboa, 10 hämähäkkiratsastajaa ja 2 sankaria. Eiköhän se ole jokin 700 pisteen armeija arviolta.Bronzebeard kirjoitti:Joo ehdottomasti mielestäni kannattaa tehdä kyseinen ostos. Saat 25e 300-400p pohjan armeijallesi.( Jos ostat kaverin kanssa puokkiin.)
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Jos laskin oikein niin olisikohan se ollut 675 pts.Ratovaari kirjoitti:Saa siitä sen 500pts armeijan helpostikkin, kuitenkin tulee 40 keihäsgobboa, 20 jousigobboa, 10 hämähäkkiratsastajaa ja 2 sankaria. Eiköhän se ole jokin 700 pisteen armeija arviolta.Bronzebeard kirjoitti:Joo ehdottomasti mielestäni kannattaa tehdä kyseinen ostos. Saat 25e 300-400p pohjan armeijallesi.( Jos ostat kaverin kanssa puokkiin.)
- Hammer_p1ru
GW:ssä oli tehty ''sample army list: night gobbs...''. En lukenut tarkkaan, mutta 750 se oli ja vain bja ainoastaan yhden (1) skull passin kamat. (2 heroo...)
Viimeksi muokannut Hammer_p1ru, Ma 09.04.2007 09:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DaBandito kirjoitti:Grim dark 2k here we come.
Voit, onhan se O&G rulebookissakin sanottu. Tosin itse en pidä kumpaakaan varteenotettavana valintana armeijaani.Mogso kirjoitti:Tuli mieleen vielä yksi kysymys. Voinko/kannattaako käyttää yö hiisillä rölliä tai jättilästä?
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Huonon ld:n vuoksi on mahdollista, että trollit kaivavat nenäänsä koko pelin ajan ja eivät tee mitään hyvää sinulle. Näitä en ottaisi missään nimessä gobbo armeijaan. Sitten kun päästään ld8:n tasolle niin silloin voisi alkaa harkitsemaan jo.
Jättiläinen sitten on ihan kiva, mutta aika epävarma. Sillä on niin paljon kaikkia huonoja iskuja kuten vaikkapa pick up and... Ei hyvä, mutta terror on kuitenkin ihan kiva juttu. Ei jätti kuitenkaan mikään huono ole. On parempi, jos aluksi proxytät sen peliin pariin ja sitten vedät itse johtopäätökset sen hyvyydestä.
Jättiläinen sitten on ihan kiva, mutta aika epävarma. Sillä on niin paljon kaikkia huonoja iskuja kuten vaikkapa pick up and... Ei hyvä, mutta terror on kuitenkin ihan kiva juttu. Ei jätti kuitenkaan mikään huono ole. On parempi, jos aluksi proxytät sen peliin pariin ja sitten vedät itse johtopäätökset sen hyvyydestä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
jaa... toi pick up and... kyllä vitutta sitten kun se huitasee sun blokistass 400p maksavan lordin ja hyppii pari askelta sivuun ja huitasee pari thaania mukana... ja onhan sitä kuultu että tollasia vamppyyri loordien tuhkia on löydetty jättien taskuista, paidan alta ja persraosta, ja loordit kun ovat viellä olleet 750p luokkaa niin, huh huh!El Capitan kirjoitti:Huonon ld:n vuoksi on mahdollista, että trollit kaivavat nenäänsä koko pelin ajan ja eivät tee mitään hyvää sinulle. Näitä en ottaisi missään nimessä gobbo armeijaan. Sitten kun päästään ld8:n tasolle niin silloin voisi alkaa harkitsemaan jo.
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Juu, onhan se kyllä kiva tunkea niitä charruja pöksyihin, mutta se on kanssa aikalailla itsemurha yritys. Pick up and ei kuitenkaan tule ihan helposti ja sillä charrulla on yleensä niitä iskuja paljon ja sitä strenaa enemmän kuin 5, jolloinka on hyvin mahdollista, että iskut sattuvat pahasti. Onhan kuitenkin jätillä vain t5, joten voi sitä niillä yksikössä olevillakin pienen tuurin avustuksella haavoittaa. Ja kappas vaan, pian on maassa jätin painautuma.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti