Tilailen VMC:ni pääasiassa netin kautta, mutta haluaisin silti tietää, mistä liikkeistä Etelä-Suomen suurissa kaupungeissa on tarjolla koko Vallejo Model Color-sarja tai ainakin poislukien erikoistuotteet? Olisi hyvä tietää, koska voisin täydentää maalikokoelmaani käydessäni näissä kaupungeissa. Jotkut saattavat ihmetellä tämän ketjun tarpeellisuutta, mutta ainakin täällä Lahdessa liikkeellä, joka myy VMC:tä, on hyllyssään vain karsittu valikoima.
VMC-sarja koostuu käsittääkseni 180 perusmaalista ja 40 muusta tuotteesta.
Tietääkö joku muuten, mistä voisi hankkia konkreettisen värikartan VMC:lle? Netissä olevat värikartat heittävät ainakin omalla kuvaruudullani hurjasti.
Koko Vallejo Model Color-valikoima
Hei,
ainakin Hobby Pointissa Helsingissä on koko VMC-valikoima. Lisäksi Risteysasemassa Helsingissä taitaa olla kaikki VMC-tuotteet, en tosin ole käynyt kääntymässä siellä viime aikoina.
Painetun VMC-värikartta oli ainakin suurempien maalipakkausten (20 maalin) mukana, sen enempää en osaa neuvoa.
ainakin Hobby Pointissa Helsingissä on koko VMC-valikoima. Lisäksi Risteysasemassa Helsingissä taitaa olla kaikki VMC-tuotteet, en tosin ole käynyt kääntymässä siellä viime aikoina.
Painetun VMC-värikartta oli ainakin suurempien maalipakkausten (20 maalin) mukana, sen enempää en osaa neuvoa.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Muistelen että Tampereen Harrasteessa oli joitain läystäkkeitä jaossa. Nyt en valitettavasti osaa sanoa ulkomuistista, löytyikö nimenomaan VMC-karttaa. Värivalikoima on tietääkseni täysi, joskin hinta hiukan suolaiset 2.70e. Combat Modelsista saa kaikkea postitse, ulkomailta kans.Histofriikki kirjoitti:Tietääkö joku muuten, mistä voisi hankkia konkreettisen värikartan VMC:lle? Netissä olevat värikartat heittävät ainakin omalla kuvaruudullani hurjasti.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
-
Histofriikki
Kiitos.
Täytyy etsiskellä tuota värikarttaa, koska se estäisi vikaostokset melko tehokkaasti ainakin, jos se on vähääkään tarkempi kuin netissä olevat kartat.
Dolmotille vielä:
Netistähän minäkin olen maalini pääasiassa tilannut. Itse olen huomannut, että VMC:tä saa verrattain halvalla irlantilaiselta tinaukkofirmalta Prince Augustilta ja ainakin viimeksi mukavin alennuksin. Tilaaminen oli helppoa, kuljetus nopeaa ja alennukset lyövät ainakin isommissa tilauksissa postikulut minimiin.
Täytyy etsiskellä tuota värikarttaa, koska se estäisi vikaostokset melko tehokkaasti ainakin, jos se on vähääkään tarkempi kuin netissä olevat kartat.
Dolmotille vielä:
Netistähän minäkin olen maalini pääasiassa tilannut. Itse olen huomannut, että VMC:tä saa verrattain halvalla irlantilaiselta tinaukkofirmalta Prince Augustilta ja ainakin viimeksi mukavin alennuksin. Tilaaminen oli helppoa, kuljetus nopeaa ja alennukset lyövät ainakin isommissa tilauksissa postikulut minimiin.