"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gondor 600 pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Smirre

Gondor 600 pts

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Boromir johtaa Minasseja ja Veteraneja. Samoojat seikkailee ja ampuu. Antakaa kommenttia, ja ilmoittakaa mahdolliset laittomuudet.

The Tower of Ecthelion

Boromir, Captain of the WhiteTower 180
- Shield

The Rangers of Ithilien

Captain of Minas Tirith 55
- Shield

14xRanger of Gondor 114

11xWoMT 88
- Shield

10xWoMT 90
- Shield
- Spear

4xOsgiliath Veteran 36
- Shield

4xOsgiliath Veteran 36
- Spear

Points=599
Might=8
Massa=45
Jousia=14 (max)
Viimeksi muokannut Smirre, Ma 07.05.2007 16:24. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Snafu

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Kiva lista! Massaa on todella paljon, mutta mahtia taas varsin vähän. Huonoa on se, että 6/7 mahdista on sidottu yhteen heroon.
Massa toki kompensoi (miten lie kirjoitetaankaan) mahtin vähyyttä. Tehokas lista kuitenkin, en haluaisi tuota vastaani jos pelaisin goboilla ;)

Minun puolestani voit käyttää muovisia rangereita. Itse en näe siinä mitään pahaa, enkä veisi pisteitä siitä...

Edit: Ja Osgiliath Veteranseista plussaa...
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Oikein kova lista, Boromir mukana, mutta silti massa täydessä ja jousia sekä massaakin löytyy sekä nuo veteraanit tuovat joukkoihin vähän eliittiä. Ainoa, mikä listassa on heikkoa on ratsuväen puuttuminen ja se saattaa aiheuttaa hankaluuksia, jos vastustajalla on paljon nopeasti liikkuvia yksiköitä. Tietenkin noilla 16 jousella on hyvä eliminoida näitä kohteita, joten ei lista ihan kädetön tässä tilanteessa ole.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Eorl Nuori

Re: Gondor 600 pts

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Smirre kirjoitti:Kysyn vielä tähän loppuun, että voiko Rangers Of Middle Eartheja siis käyttää Rangers of Gondoreina?

Kyllä voi (tai niin ne ainakin GeeWeen sivuilla sanovat...).
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Ota muutama minassimosuri ja Damrod pois jolloin voisit ottaa mukaan Rangerikapun, jolloin saisit 1 mahdin lisää ja massakin pysyisi 40 yläpuolella.
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Ööö sellaisia ei ole kuin rangeri kapu... Paitsi jos käyttää tavis kapua.
Chaotic Dwarf

Viesti Kirjoittaja Chaotic Dwarf »

miQ kirjoitti:Ööö sellaisia ei ole kuin rangeri kapu... Paitsi jos käyttää tavis kapua.
Tai jos tarkoitettiin Faramiria.
Massaa on erittäin hyvin. Osgiliathin veteraanit vaikuttavat mukavilta. Kaikinpuolin ihan mallikkaan näköistä.
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

miQ kirjoitti:Ööö sellaisia ei ole kuin rangeri kapu... Paitsi jos käyttää tavis kapua.
Normikapua tarkoitin, mutta näköjään nykyään minassikapuilla on valmiina harmor.
Smirre

Pistin sinne Madrilin, lähti 1 rankku pois, ja pari minassia. Vai tarviiko noi rangerit kapteenia, eli pitäiskö se hero sittenki laittaa rintamalle, vaikkapa Minas Kapun muodossa?
Eorl Nuori

Voisit ehkä pitää sen Damrodin, joka sinulla jo tuolla kertaalleen olikin. Se olisi hyvä Rangerien johtajiksi, koska voisi huutaa Heroic Shooteja ja Stand Fastia, eikä edes veisi kuin 20p. Tai sitten pidät noin. Tuskin se Boromir siellä etulinjassa apua tarvitsee, eli siitä kapteenista en oikein tiedä... Mutta teen kuten tahdot nämä olivat (tietenkin) vain minun mielipiteitäni.
Smirre

Hyvä kun muistutit Stand Fastista, olin kokonaan unohtanut, ett broken on aika paha noille ampujille ku ei ole heroa niiden luona. Miten ois Damrod rankkujen kans, ja vaihitaisin Madrilin Minas Captainiks. Se ei ois ku pari sotilasta pois.
Eorl Nuori

No se olisi ihan hyvä, mutta miten olisi Banner? Halvempi=Vähemmän Warruja pois. Mutta ei kapteenikaan huono vaihtoehto ole... Well, It's up to you :).
Snafu

Itse suosittelen ampuvaa kapteenia 'Stand Fast!' -in takia...
Edit: ja mahdin tietenkin, eikä lippu tuo sitä stand fastia..
Smirre

No siellä on nyt Damrod Stand Fastaamassa. Lippua en varmaan ota. Teemaa tosta varmaan annetaan 3, jos toi on nyt vaikkapa Osgiliathin puolustusta, ennen kuin Boromir lähri Rivendeliin.
Snafu

Smirre kirjoitti:No siellä on nyt Damrod Stand Fastaamassa. Lippua en varmaan ota. Teemaa tosta varmaan annetaan 3, jos toi on nyt vaikkapa Osgiliathin puolustusta, ennen kuin Boromir lähri Rivendeliin.
Sitähän se olis (kai). En tiedä oliko silloin rangereita Osgiliathissa, mutta sama se minulle. Itse antaisin 3. Paitsi että Garoth höpötteli aiemmin, että kolmen teemapisteen saaminen vaikeutuisi, jos näin käy, veikkaisin että listasi saa vain sen 2 teema pistettä.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Vrasku kirjoitti:
Smirre kirjoitti:No siellä on nyt Damrod Stand Fastaamassa. Lippua en varmaan ota. Teemaa tosta varmaan annetaan 3, jos toi on nyt vaikkapa Osgiliathin puolustusta, ennen kuin Boromir lähri Rivendeliin.
Sitähän se olis (kai). En tiedä oliko silloin rangereita Osgiliathissa, mutta sama se minulle. Itse antaisin 3. Paitsi että Garoth höpötteli aiemmin, että kolmen teemapisteen saaminen vaikeutuisi, jos näin käy, veikkaisin että listasi saa vain sen 2 teema pistettä.
Kyllä niitä samoojia oli jo silloin aika taatusti. Itse pitäisin listan niin kuin se alunperin oli, koska ei tuota armeijaa se broken niin helposti kohtaa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”