Ok, taas minä kyselen kaikenlaista mutta en voi sille mitään.
Eli, voisiko joku aauttaa valitsemaan ukot Beast of Chaos armejaan joka olisi aika pieni ihan aluksi että pääsis vähän harjoittelee.
eli eka mä katoin sitä joka on siinä GW:n sivulla siinä getting started whit beast of Chaos mutta jotenkin tuntuu siltä että se ei oikee oo mitä mä etin. saiskohan armeejan 500p:eellä vai pittääkö se olla isompi??
Aloittelialle armeeja.
Re: Aloittelialle armeeja.
Suosittelisin ehkä näin alkuun 500-1000p pelejä ja BoC:sta en tiedä hirveästi mutta tässä tulee pari valintaa jotka kannattaa ehdottomasti ottaa.MestariEffum kirjoitti:Ok, taas minä kyselen kaikenlaista mutta en voi sille mitään.
Eli, voisiko joku aauttaa valitsemaan ukot Beast of Chaos armejaan joka olisi aika pieni ihan aluksi että pääsis vähän harjoittelee.
eli eka mä katoin sitä joka on siinä GW:n sivulla siinä getting started whit beast of Chaos mutta jotenkin tuntuu siltä että se ei oikee oo mitä mä etin. saiskohan armeejan 500p:eellä vai pittääkö se olla isompi??
Wargor
Bray-shaman
Herdejä
Chariotti
Minotaureja
Nuo ainakin ovat perushyviä ukkoja. Sitten lisäksi Centigoreja ja onko Khorngorin minkään arvoisia?
Khorngoreja en vaivautuisi ottamaan, rankeissa oleva, hitaammanpuoleinen (muuhun armeijaan verrattuna) blokki ei oikein pedoilla jaksa innostaa. Toisaalta bestigorit yleensäkin toisivat armeijaan sellaisen aika kovin kuritusta kestävän yksikön, joka toimii hyvin alasimena joita pedoilla on aika vähän, mutta khorngorit eivät ole alasimina parhaimmillaan, koska ne saattavat juoksennella frenzynsä takia ties missä. Vasaroita taas on senkin edestä. Centigorit ovat taas mielestäni aika kivoja, ei välttämättä pelitehokkain valinta, mutta sitäkin tyylikkäämpiä.
Aluksi armeijaa valittaessa vastaan tulee sellainen peruskysymys kuin kenraalin valinta. Eli esim. 500pts pedoilla joko wargor tai bray-shaman. Tämä valinta on ihan omasta mieltymyksestä kiinni. 1000pts listaan ottaisin molemmat, shamulle rullia ja wargor antamaan huikeaa seiskan leadershippiä ja nuijimaan kaikki uhittelemaan tulevat haltiahipit maan tasalle. Seuraavaksi sitten valitaan coret, eli pari kolme herdiä ja kärry tai kaksi, molemmat ovat valintoja joiden kanssa ei voi mennä vikaan. Sitten 500pts onkin jo täynnä, mukaan voisi saada vielä ehkä ogret tai minotaurit. Siinä on sitten mukava armeijan runko kasassa, josta on hyvä alkaa laajentaa special ja rare uniteilla ja uusilla charactereilla.
Aluksi armeijaa valittaessa vastaan tulee sellainen peruskysymys kuin kenraalin valinta. Eli esim. 500pts pedoilla joko wargor tai bray-shaman. Tämä valinta on ihan omasta mieltymyksestä kiinni. 1000pts listaan ottaisin molemmat, shamulle rullia ja wargor antamaan huikeaa seiskan leadershippiä ja nuijimaan kaikki uhittelemaan tulevat haltiahipit maan tasalle. Seuraavaksi sitten valitaan coret, eli pari kolme herdiä ja kärry tai kaksi, molemmat ovat valintoja joiden kanssa ei voi mennä vikaan. Sitten 500pts onkin jo täynnä, mukaan voisi saada vielä ehkä ogret tai minotaurit. Siinä on sitten mukava armeijan runko kasassa, josta on hyvä alkaa laajentaa special ja rare uniteilla ja uusilla charactereilla.