"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau armeija blogi (päivitetty 29.4 Devilfish valmis! \o/)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
lifetaker

Viesti Kirjoittaja lifetaker »

Okei nyt on ylitetty "kateudesta vihreä taso". Ihan sikahienoja! Mä en tykkää tosta, että toi flemarin liekki kääntyy.
We are most civiled race in the world. We have more exquisite way to kill than any other
Konstaa

Viesti Kirjoittaja Konstaa »

Taas parhaita näkemiäni taukkeja, high lightit täl kertaa viel paremmat!
Protector of nerds.
nomic
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja nomic »

Kiitoksia kommenteista!
Wahtisaari kirjoitti:Ja vielä sellanen kysymys: Kuinka usein sinä tilaat tuolta forgeworldistä? oletkos lähiaikoina tilaamassa, kun olen itsekkin tilaamassa sieltä jossain vaihees pari juttua, et sais kato samaan tilaukseen.
Eipä ole kyllä lähiaikoina suunnitelmissa, joulun aikaan tilattu Krieg lähetyskin odottaa vielä koskemattomana hyllyssä ja muutenkin säästöt on menossa pian kunnon kynäruiskuun ja kompressoriin.
waloks

Viesti Kirjoittaja waloks »

paljon olet tilanut sieltä??
nomic

Lari42 kirjoitti:paljon olet tilanut sieltä??
Muutaman kerran, ei mitää kovin suuria lähetyksiä.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

TODELLA SIISTI ARMEIJA TULOSSA.

Näihin ku sais chippiä, ja likaa ja pientä detskua, niin ettei näyttäs leluilta, vaan sotakalustolta, ni sais multa täydet maalauspiteissä. TAU kodeksin taiteesta vaan referenssiä!
☠️
nomic

migsula kirjoitti:TODELLA SIISTI ARMEIJA TULOSSA.

Näihin ku sais chippiä, ja likaa ja pientä detskua, niin ettei näyttäs leluilta, vaan sotakalustolta, ni sais multa täydet maalauspiteissä. TAU kodeksin taiteesta vaan referenssiä!
Kiitosta vaan. Näistä jätin tietoisesti damaget ja liat pois, että joskus tulee valmistakin, ja parempihan se on ensin hioa tekniikkaa, kuin alkaa peitteleen virheitä niillä scratcheillä ja chipeillä (tähän se omalla kohdalla kuitenkin menisi). Seuraavassa projektissa vahinkoa ja sotkua tuleekin sitten ihan riittämiin ;).
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Se chippailu ja muu weatheröinti on nopein ja hauskin vaihe maalaamista. Kato vaikka vinkkei viimisimmästä Mallix lehdestä ja Miikan upeesta tekniikasta.
☠️
nomic

Ehdin sitten maalaileen ensimmäistä kertaa kahteen viikkoon, nyt on dronet valmiit... ei kauan menny:
Kuva

Kuva

Armeija alkaakin olla melkein loppusuoralla, tämän verran tehtävää vielä jäljellä:

Devilfish valmiiksi
XV88-2 broadside
5 dronea
2 pathfinderia
3 vespidiä
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Hienoja, kuten loputkin armeijasta. Toivottavasti tän pääsee joskus näkeen livenäkin. :D

Moi
Hope is a serum that never heals
Hammer_p1ru

Viesti Kirjoittaja Hammer_p1ru »

Mihin ne krootit jäi...?
DaBandito kirjoitti:Grim dark 2k here we come.
exe ds

Viesti Kirjoittaja exe ds »

Tuosta herää kysymys, Mitä nuo oranssit kuviot on? olettaisin että heijastumia jostain mutta mistä?
Masapuke

Viesti Kirjoittaja Masapuke »

exe ds kirjoitti:Tuosta herää kysymys, Mitä nuo oranssit kuviot on? olettaisin että heijastumia jostain mutta mistä?
Heijastumia? Katoppas tarkemmin, en itse tiiä yhtään 40k:sta enkä Tau:sta, mutta mun silmään noi näyttää joltain yksikkötunnuksilta tai jtn muuta. Antaa maalaajan selittää :D
Masapuke

Viesti Kirjoittaja Masapuke »

exe ds kirjoitti:Tuosta herää kysymys, Mitä nuo oranssit kuviot on? olettaisin että heijastumia jostain mutta mistä?
Heijastumia? Katoppas tarkemmin, en itse tiiä yhtään 40k:sta enkä Tau:sta, mutta mun silmään noi näyttää joltain yksikkötunnuksilta tai jtn muuta. Antaa maalaajan selittää :D

Mutta noihin figuihin, kaikki figut näyttävät erittäin hienoilta, yhtä hienoilta kuin 'eavy metal maalareiden tekemät :D
Konstaa

Viesti Kirjoittaja Konstaa »

Uuet dronet on hienoja ja oranssit korsiteet oli cool.
nomic

Chrono kirjoitti:Toivottavasti tän pääsee joskus näkeen livenäkin. :D
Saattaa tuo ihme tapahtuakin, joskin sääntöjen osaaminen ja turnaukseen meneminen tuntuu jotenkin tällä hetkellä aika vieraalta ajatukselta.
Hammer_p1ru kirjoitti:Mihin ne krootit jäi...?
Kattoo jos jaksaa ;)
Masapuke kirjoitti:
Sinne päin, jotain tyyliteltyjä sept merkkejä ja/tai muuten vaan hyvän näköisiä kuvioita nuo olenevat.
Tatu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu »

Moitteetonta jälkeä. Värimaailma on erittäin tyylikäs. Aplodit.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

nomic kirjoitti: Saattaa tuo ihme tapahtuakin, joskin sääntöjen osaaminen ja turnaukseen meneminen tuntuu jotenkin tällä hetkellä aika vieraalta ajatukselta.
40k on helppo peli, vaikeampaa on esim hesarin sivujen kääntäminen.

Moi
Hope is a serum that never heals
nomic

Nyt on sitten tämä fisu diorama vihdoin valmis. Kaikkien turhautumisten jälkeen täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen lopputulokseen, osittain tietysti sen takia että yleensäkin sain sen valmiiksi. En kyllä uskalla edes lähteä laskemaan montako työtuntia tähän meni...

Kuva

jätti kollaasi
vielä muutama yleiskuva
yksityiskohtia(lähinnä palosotilaista)
hyvin sulautuu muuhun joukkoon (kuva tosin nopeasti salamalla räpsäisty)
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

*leuankolahdus*
Iso hatunnosto sinulle. Tuo on kyllä upein Devilfish, jonka olen nähnyt. Voin vain kuulla huudon: "Everybody out! Move it, move it!" Kaukaa lumesi näyttää joltakin ties miltä valkoiselta mönjältä, mutta läheltä se näyttääkin todella aidolta. Vielä kerran onnittelen!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”