Miniatyyri kaupat helsingissä?
Miniatyyri kaupat helsingissä?
Niin, olen uusi, aloittava harrastaja. Olen kuullut että itiksellä olisi joku
miniatyyri kauppa. Tarvisin maaleja ja Warhammer pelin. Eli voisiko joku antaa linkkiä, osoitetta tai jotain vihjettä mistä se löytyy.
~Samppuli
miniatyyri kauppa. Tarvisin maaleja ja Warhammer pelin. Eli voisiko joku antaa linkkiä, osoitetta tai jotain vihjettä mistä se löytyy.
~Samppuli
Musta Susi on aikoinaan toiminut Itäkeskuksessa, mutta on sittemmin lopettanut liiketoimintansa. Keskustan suunnalta löytyy Kampista Games Workshop ja Kaisaniemestä Fantasiapelit. Fantasiapeleissä on hieman parempi valikoima, mutta perustarpeet löytyvät hyvin molemmista.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Eikös muka GW:llä ole koko valmistajan myytävä tuotekasa?Silveri kirjoitti:Musta Susi on aikoinaan toiminut Itäkeskuksessa, mutta on sittemmin lopettanut liiketoimintansa. Keskustan suunnalta löytyy Kampista Games Workshop ja Kaisaniemestä Fantasiapelit. Fantasiapeleissä on hieman parempi valikoima, mutta perustarpeet löytyvät hyvin molemmista.
- Tearsqueeze
Luulisin että Silveri tarkoittaa sitä, että fantsussa myydään muidenkin miniatyyri tuottajien tuotteita, BTW Rackham. Kyllä, GW myy kaikki GW:n tuotteet, joita suurin osa aloittelioista suurimmalla mahdollisuudella ostaa.hemuli1995 kirjoitti:Eikös muka GW:llä ole koko valmistajan myytävä tuotekasa?Silveri kirjoitti:Musta Susi on aikoinaan toiminut Itäkeskuksessa, mutta on sittemmin lopettanut liiketoimintansa. Keskustan suunnalta löytyy Kampista Games Workshop ja Kaisaniemestä Fantasiapelit. Fantasiapeleissä on hieman parempi valikoima, mutta perustarpeet löytyvät hyvin molemmista.
Games Workshop: Simonkatu 9, kampin luona.
Fantasiapelit: Vilhonkatu (numeroa en muista)
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
GW ei pidä koko saatavilla olevaa valikoimaansa hyllyssä toisin kuin me...hemuli1995 kirjoitti:Eikös muka GW:llä ole koko valmistajan myytävä tuotekasa?Silveri kirjoitti:Musta Susi on aikoinaan toiminut Itäkeskuksessa, mutta on sittemmin lopettanut liiketoimintansa. Keskustan suunnalta löytyy Kampista Games Workshop ja Kaisaniemestä Fantasiapelit. Fantasiapeleissä on hieman parempi valikoima, mutta perustarpeet löytyvät hyvin molemmista.
Fnord
Puhumattakaan siitä, että fantsusta saattaa löytyä vielä noita vanhempia laatikoita alennettuun hintaan.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
-
The Delffipelaaja
Jees, kävin tossa vuodenvaihteen tienoilla hakemassa muutaman purkin maalia Fantsusta kun nyt ajan siitä Kaisaniemen läpi ties kuinka monta kertaa viikossa (duuni..). Hyllyssä sattui just olemaan vanha Gorthorin chariotti -50% jonka tietysti poistelin itselleni=) Kiitos myyjälle joka huomautti mulle tästä tarjouksesta kun puhuin beasteista! Et saletisti nää mitään vastaavaa tarjousta GW:n liikkeessä.Silveri kirjoitti:Puhumattakaan siitä, että fantsusta saattaa löytyä vielä noita vanhempia laatikoita alennettuun hintaan.
Fantsussa on kaikenlaista hauskaa kyllä hyllyissä, mm. hyllytolkulla roolipelikamaa. Jos lähtisin massaostoksille figujen tiimoilta marssisin kyllä ehdottomasti Fantsuun, sieltä saa aika helposti sen kertaostoalennuksenkin (5-15% riippuen summasta, muistaakseni) kun pistät vaikka kaverin kanssa fyrkat kimppaan.
Itse kyllä ostan 90% figuistani käytettynä Sotun OMV:stä ja eBaysta, ja loput harrastukseen liittyvät sälät pääsääntöisesti Maelstrom Gamesilta. Ilmainen postitus Suomeenkin, tavarat yleensä ainakin 10-15% halvempia kun Suomessa ja vähän väliä päällä jonkinnäköinen kamppanja josta saat vielä hintaa veks (esim. nyt voucher codella "EASTER-SALE" 15% pois).
http://www.maelstrom-games.co.uk