mitä seuraavaksi nids

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
TYRANIDUSER(FIN)

mitä seuraavaksi nids

Viesti Kirjoittaja TYRANIDUSER(FIN) »

eli mitä seuraavaksi kun on jo

1xhivetyrant : winged,scything talons,fleshooks,toxinsacs
2xtyranidwarrior : winged,scything talons,toxinsacs
3xtyranidwarrior : leaping,redding claws,scything talons,toxin sacs
1xlictor
1xzoantharope

ajattelin nidien bf=nidien battle forcea

no tossahan battleforcessa tulee just noita gauntteja
no codexikin on ollut jo viikon
Viimeksi muokannut TYRANIDUSER(FIN), La 14.04.2007 06:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Ensimmäiseksi voisit mennä kouluun ja opetella oikeinkirjoituksen ja varsinkin välimerkit.

Sitten seuraavaksi varmaan codexi. Missäs ne pakolliset troopit lymyävät..?

BfM on hyvä aloitus jos on mariini pelaaja ystävänä, saa sääntökirjan samalla ja troopit tulevat.

Toinen tyyli on sitten ostaa paketillinen gauntteja, genestealereita vähintään se yksi laatikollinen ja suosittelen brood lordia.

Gaunteista joko ihan peruslihamuuria joka pidetään synapsella kurissa tai se raptori lauma (armeija vaikuttaisi muutenkin olevan nopean lähiksen suosija)
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Anaheim kirjoitti:Ensimmäiseksi voisit mennä kouluun ja opetella oikeinkirjoituksen ja varsinkin välimerkit.

...

BfM on hyvä aloitus jos on mariini pelaaja ystävänä, saa sääntökirjan samalla ja troopit tulevat.
Murphyn laki iskee jälleen.

Pässi.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Anaheim

Attila kirjoitti:
Anaheim kirjoitti:Ensimmäiseksi voisit mennä kouluun ja opetella oikeinkirjoituksen ja varsinkin välimerkit.

...

Pässi.
Minulla onkin diagnosoitu lukihäiriö jackass. Olisit voinut kuitenkin jotain muutakin kun OT:ta pistää.

[OT]AnEdit:Ja mikä into kaikilla on valittaa ensin siittä että en pistänyt välilyöntejä pilkun jälkeen? Miksette valita näille muillekkin ihan vaikka näin tasa-arvon nimissä..?[OT]
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Ensinnä luet tämän viestin.
Mitä mä ostaisin seuraavaksi? kirjoitti:Ennemmin tai myöhemmin jokainen meistä päättää aloittaa uuden armeijan. Ensimmäinen suuri kysymys tässä pelottavassa uudessa seikkailussa on se, mitä armeijaan pitäisi ostaa ensiksi ja mitä sitten sen jälkeen. Seuraavassa lyhyt, yleispätevä ohje:

1) Tutki Sotavasaran Armeijalistat- sekä Perusteet-osioita. Sieltä pitäisi löytyä aika paljon esimerkkiarmeijoita. Katso, mitä yksiköitä niissä käytetään ja millaisia kommentteja ne saavat muilta käyttäjiltä. Suosittu yksikkö on todennäköisesti hyvä.
2) Osta Codex. Siitä näkyy armeijan kaikki tarvittava tieto, ja ensiksi kannattaa hankkia pakolliset yksi HQ ja kaksi trooppia.
3) Jos rahojen oikeaoppinen sijoitus askarruttaa yhä, lähetä vaikka YV jollekulle asiaa tuntevalle (mm. Kysymyspalstan moderaattorit tuntevat pelin melko hyvin, eikä allekirjoittanutkaan ihan newbie ole). ÄLÄ postaa uutta "mitä seuraavax?" -viestiä tähän osioon. Perusasioista voi kysyä Perusteet osiossa, mutta muista ensin lukea osion ilmoituksia. Kiitos.
Sen jälkeen teet kuten siinä käsketään.

Ja näin elämääsi helpottaaksesi etin sinulle muutaman armeija listan joita voit möllistellä.
Tyranids 1500p
Tyranids Big Monsters 1,5k
Nidit 1500
Avaruusötököitä 1500 pts
Tyranid 500 -> 1500
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Sitten jätit mun listan laittamatta :(

Joo, suosittelen Battleforcen ostamista, sillä siinä tulee sopivasti tarvitsemat troopit, lisää Warruja sekä lähes pakollinen 'Fexi. Sen jälkeen hankkisin kaksi Zoania lisää, sillä niistä saa sekä tankintuhoa ja synapsea.

Mikäs on muuten lentoWarrujen toinen ase? sillä siivet on biomorpheja, tarvitset vielä rending clawsit niille...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Anaheim

Sanoisin että fexi on tuolla listalla riskisijoitus. Ampuva fexi tarvittavilla päivityksillä voisi tosin toimia, mutta muistetaan että tuo alun perusteella vaikuttaisi perhanan nopealta pelata. Veikkaan lähikseen pääsyä toiseksi vuoroksi lähes kaikille yksiköille.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Anaheim kirjoitti:
Attila kirjoitti:

...

Pässi.
Minulla onkin diagnosoitu lukihäiriö jackass. Olisit voinut kuitenkin jotain muutakin kun OT:ta pistää.

[OT]AnEdit:Ja mikä into kaikilla on valittaa ensin siittä että en pistänyt välilyöntejä pilkun jälkeen? Miksette valita näille muillekkin ihan vaikka näin tasa-arvon nimissä..?[OT]
Tai sitten voisit jättää itsekin kuittailut pois. Jos itselläsikin on ongelmia äikässä, niin kannattaako sitä muille samanlaisille v*ttuilla...

Jepsjeps, eli hanki vakio; codex. Sillä pötkii pitkälle ;)
What's going on here? Back from the grave and crap.
Anaheim

Itselläni ei äidinkielessä ole mitään ongelmia, yksi ainoa yhdys sana virhe on vain virhe joka johtuu huolimattomuudesta, mutta tuo mitä itse viestissä esiintyy (ei henk.koht. vaa nihan yleisesti nuorempien käyttäjien keskuudessa) johtuu vain ja ainoastaan laiskuudesta.
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Anaheim kirjoitti:Itselläni ei äidinkielessä ole mitään ongelmia, yksi ainoa yhdys sana virhe on vain virhe joka johtuu huolimattomuudesta, mutta tuo mitä itse viestissä esiintyy (ei henk.koht. vaa nihan yleisesti nuorempien käyttäjien keskuudessa) johtuu vain ja ainoastaan laiskuudesta.
Juu, olen itsekin valitettavasti huomannut täällä(kin) juuri näitä ihqraxupoxuteinejä jotka ei osaa laittaa parin kappaleen pituiseen tekstiin yhtään pistettä, pilkkua tai mitään vastaavaa. Niitä en itseasiassa ollenkaan lue. Kaikkein naurettavin tapaus oli että joku jaksoi alkaa sanomaan että lauseen mittaisessa tekstissä on kirjoitusvirheitä, muttei jaksanut alkaa korjaamaan niitä!
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Puolet tämän ketjun kymmenestä viestistä keskittyy johonkin aivan muuhun kuin ketjun aloittajan esittämään aiheeseen.

Se loppuu nyt, palatkaa ketjun aiheeseen tai älkää kirjoittako viestejä ollenkaan. Täällä on jo kielioppia sivuava keskustelu, jatkakaa siitä aiheesta siellä jos vielä siltä tuntuu.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”