Ensinäkin, minulla ei ole hajuakaan toimiiko tämä ja se varsinainen aloittamani slaneesh-keskustelu on toisessa threadissa, enkä viitsinyt tätä sinnekään laittaa. Olisi kiva tietää mikä tässä listassa ei ole pielessä =) (ajatuksena on todellakin lista tuon Keeper of Secretin ympärille, eli ei puhettakaan, että sen ottais pois - tai minulle tulee tosi paha mieli :o) )
Lord
Keeper of Secrets
@ 625
Hero
Exalted Daemon of Slaanesh
+ 2lv mage
+ Soporific Musk
@ 360
Core
6x Mounted Daemonette
@ 180
6x Mounted Daemonette
@ 180
6x Chaos Furies
@ 90
Special
7x Chosen Knights of Slaanesh
+ Full Command
+ Rapturous Standard
@ 435
8x Warhounds of Chaos
@ 48
8x Warhounds of Chaos
@ 48
5x Warhounds of Chaos
@ 30
Rare
- näitä ei tueta (ainakaan toistaiseksi) -
Yht. 1996
Slaanesh
Turhan vähän on figuja listassa, tässä pari ehdotusta pisteiden säästämiseen:
-Exalted daemonin voisi vaihtaa kakkoslevelin rullakuskiin.
-Mounted daemonetet menee viidenkin ryhmissä, kyllä ne yleensä kuolevat kokonaan jos joku niitä rupeaa räiskimään.
-Choseneita ainakin yksi kipale pois, 7 on vain liikaa. Rapturous standardia kannattaa harkita.
-Warhoundeja 1-2 yksikköä
Näin säästät 300-400 pistettä, jolla voikin ostaa taas kaikkea kivaa. Kaaos on armeijana niin monipuolinen yksiköiden suhteen, että etköhän löydä jotain tuolla hinnalla. Itse ottaisin ainakin beast herdejä tuomaan massaa, mutta sen verran tyylilistaksi tämän arvioin, että haluat varmaan itse tehdä päätöksesi
-Mounted daemonetet menee viidenkin ryhmissä, kyllä ne yleensä kuolevat kokonaan jos joku niitä rupeaa räiskimään.
-Choseneita ainakin yksi kipale pois, 7 on vain liikaa. Rapturous standardia kannattaa harkita.
-Warhoundeja 1-2 yksikköä
Näin säästät 300-400 pistettä, jolla voikin ostaa taas kaikkea kivaa. Kaaos on armeijana niin monipuolinen yksiköiden suhteen, että etköhän löydä jotain tuolla hinnalla. Itse ottaisin ainakin beast herdejä tuomaan massaa, mutta sen verran tyylilistaksi tämän arvioin, että haluat varmaan itse tehdä päätöksesi
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Figujen vähyys ei sinänsä häiritse, tässä on enemmän massaa mitä joissain käyttämissäni HElffi listoissa.Aco kirjoitti:Turhan vähän on figuja listassa, tässä pari ehdotusta pisteiden säästämiseen:
Niin, se dispel pool kahdella maagilla on vielä aika pieni (eikä ole rullia lainkaan).
Exa on tuolla tietysti mättömielessä ja voisi tehdä yhteischargen Keeperin kanssa - joka on ilman lähistelyä suojaton (tosiaan; ajattelen lähistelyn suojaavan tuota niin nurinkuriselta kuin se voi kuulostaa). En tarkoita, että Keeper menee heti lähistelemään, mutta se voi olla hyvä liike - koska ko. heebo ei ole ihan kädetön siinäkään roolissa.
Niinhän siinä käy ja sama koskee tietysti furyja ja koiria, joissa tosin on paljon vähemmän pisteitä.-Mounted daemonetet menee viidenkin ryhmissä, kyllä ne yleensä kuolevat kokonaan jos joku niitä rupeaa räiskimään.
Rapturous on tuolla vaan helpottamassa chosenien touhuja, antaa minusta sen verran etua, että siitä voi maksaa. Pidän sitä jopa parempana kuin warbanneria.-Choseneita ainakin yksi kipale pois, 7 on vain liikaa. Rapturous standardia kannattaa harkita.
5 olis parempi koko?
Minkä kokoisia? Tuo 5x warhound nyt on melko olematon, sillä ei tapa juuri mitään, eikä se riitä screenaamiseen.-Warhoundeja 1-2 yksikköä
Pitää miettiä noita. Pedoissa on ihan mukavia ja edullisia vaihtoehtoja.Näin säästät 300-400 pistettä, jolla voikin ostaa taas kaikkea kivaa. Kaaos on armeijana niin monipuolinen yksiköiden suhteen, että etköhän löydä jotain tuolla hinnalla. Itse ottaisin ainakin beast herdejä tuomaan massaa, mutta sen verran tyylilistaksi tämän arvioin, että haluat varmaan itse tehdä päätöksesi
Vaihtoehtoinen lista, joka ei kovin paljoa eroa ensimmäisestä - onko yhtään parempi?
Lord
Keeper of Secrets
@ 625
Hero
Exalted Daemon of Slaanesh
+ 2lv mage
+ Soporific Musk
@ 360
Core
5x Mounted Daemonette
@ 180
5x Mounted Daemonette