Aloittelija
Aloittelija
Siis mä oon vasta alottamassa tätä Warhammeria Kaverin ehdotuksesta Eli siis olen kiinnostunut Welffeistä,Ogreista ja Dwarfeista Joten voisitteko ehdottaa mitä niistä kannattaisi hankkia :>
- Tearsqueeze
Ensimmäiseksi olisi suositeltavaa lukea tämä opas. Tuosta löydät nyt nyt alkuun tietoa Fantasy Battlen roduista. Kaikkillahan on omat heikkoutensa ja vahvuutensa. Mielelläni autamme etsimään sinulle sopivan, kunhan itse teet ensin aloitteen.
Tervetuloa harrastuksen pariin, muuten
Tervetuloa harrastuksen pariin, muuten
Da Painboy'z gubbinz
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm
Re: Aloittelija
Jos nuo kolme ovat vaihtoehdot niin teen tähän kohtuu hyvän ostoslistan.Teemuli kirjoitti:Siis mä oon vasta alottamassa tätä Warhammeria Kaverin ehdotuksesta Eli siis olen kiinnostunut Welffeistä,Ogreista ja Dwarfeista Joten voisitteko ehdottaa mitä niistä kannattaisi hankkia :>
Joukkueen Armybook
Sääntökirja
Itse tiimeistä kaksi vaihtoehtoa:
1. Kyseisen rodun Battalion
tai Welffeille:
1 Noble
Paketti Glade guardia
Paketti Dryadeja
Jotain erikoista
Ogreille:
Tyrant
Paketti Bullseja
Paketti Gnoblareita
Paketti Leadbelchereitä
Kääpiöille:
Lordi itse valitsemallasi aseistuksella
Paketti Warriorseja
Paketti Ampujia (Saat joko Thundererseja tai Quarrelerssejä)
Tykki, Organ gun tai bolttis
Nämä ostoslistat ovat sitten verrattain pieniä armeijoita varten, Lisää voit sitten oman mielen mukaan hankkia lisää tuohon peruskonseptin päälle.
No eivät itseasiassa ole. Armybookistahan ne ukot löytyy. Lordin-nimikettä käytin koska niitä myydenn nimikkeelä "Dwarf Lord" ettei tulisi väärinkäsityksiä. Mutta tuli kuitenkinTeemuli kirjoitti:Päädyin sitten näihin Dwarfeihin koska Kaverini lupasi myydä Armybookin ja Paketin Warrioreja ja Thuderereja Alennuksella eli siis nyt pähkäilen että mitkä sotakone kannattaa hankkia ja että ovatko Dwarf Lordit sama asia kuin esim. Runelord tai MasterEngineer
Runelordista en juurikaan tiedä mitään muuta kuin sen että se antaa lisää tehoja dispellaukseen. Tästäkin kaksi eri tasoista versiota, Runelord ja Runesmith. Sama juttu kuin Thanella ja Lordilla
Sitten tuo Master Engineer. Siitäkään en juuri mitään tiedä, voi pistää eri sotakoneiden miehistöön tuomaan jotain boostia kyseisen koneen toimintaan. Muusta käytöstä ei mitään tietoa.
-
Bronzebeard
Runelord on Runesmithistä "ylennetty" muoto joka omaa taidon tuoda kentälle Tuomion Alasimen(Anvil of Doom) ja tuo lisää dispell noppia sinulle. Runesmith on astetta alempi dispellaaja joka myös tuo sinulle lisää dispellejä. Master engineer on Engineeristä yhtä astetta parempi. Hän liittyy sotakoneeseen ja parantaa osumis mahdollisuutta tai saa sotakoneen aiheuttamaan enemmän tuhoa. Engineer omaa noin samat taidot ja saa sotakoneen hieman vähemmän alttiiksi räjähtämiselle , mutta on vain vähän alemmalla tasolla. Lord ja Thane ovat johtaja tasolla olevia lähitaistelijoita joista Lord on astetta parempi. Thanella myös mahdollisuun kantaa armeijan lippua.
Toivottavasti autoin hieman.
Bronzebeard
PS: Bolt Thrower, Organ Gun ja Cannon ovat kaikki loistavia sotakoneita.
Toivottavasti autoin hieman.
Bronzebeard
PS: Bolt Thrower, Organ Gun ja Cannon ovat kaikki loistavia sotakoneita.
"There, now ye can go to battle knowing you have slaked your thirst on Bugman's original brew."
- Josef Bugman
- Josef Bugman
No kun vasta aloittelija olet niin kaikkein käyttäjäystävällisin sotakone taitaapi olla Bolt thrower, sillä kun on helpoin ampua. Sanot vaan että mitä ammut ja sitten sillä ammutaan samalla tavoin kuin kaikki muukin ammunta.
Kanuuna on tehokkaampi, mutta sillä on hankalampi ampua. Ekana sanot mitä yrität ampua, sitten arviot (et mittaa) matkan, heität siihen artillery dicen tuloksen lisää. Sitten katsotaan mihin kanuunankuula on tippunut. Kanuunankuula ottaa vielä "pompun" eli heitetään vielä kerran artillerydicea ja katsotaan kuinka monen tuuman päähän se pomppaa. Kaikki mikä on kuulan laskeutumispaikan ja pomppumatkan välissä otta S10 hitin. Yksiköstä vain yksi modelli/ränkki ottaa osuman.
Urkutykistä en tiedä mitään.
Olinko epäselvä, kun tuli kuitenkin tuota sanastoa käytettyä siellä?
Kanuuna on tehokkaampi, mutta sillä on hankalampi ampua. Ekana sanot mitä yrität ampua, sitten arviot (et mittaa) matkan, heität siihen artillery dicen tuloksen lisää. Sitten katsotaan mihin kanuunankuula on tippunut. Kanuunankuula ottaa vielä "pompun" eli heitetään vielä kerran artillerydicea ja katsotaan kuinka monen tuuman päähän se pomppaa. Kaikki mikä on kuulan laskeutumispaikan ja pomppumatkan välissä otta S10 hitin. Yksiköstä vain yksi modelli/ränkki ottaa osuman.
Urkutykistä en tiedä mitään.
Olinko epäselvä, kun tuli kuitenkin tuota sanastoa käytettyä siellä?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jubeee: Kyllä se urkutykki on kaikista helpoin ja kivin sotakone. Kantama on kyllä vain 24", mutta tämäpäs sitten ampuukin artillery dicen osoittaman summan, jonka sitten voi re-rollia autohittejä s5 osumia. Harmi vain kun ei saa laittaa riimuja, ro penetrating olisi ihana.
Kun kerran kääpillä pelaat niin et voi ottaa huonoa yksikköä sillä kaikki ovat hyviä. Slayeritkin ovat ihan kelpoja, mutta en kuitenkaan menisi suosittelemaan, ainakaan aloittelialle.
Kun kerran kääpillä pelaat niin et voi ottaa huonoa yksikköä sillä kaikki ovat hyviä. Slayeritkin ovat ihan kelpoja, mutta en kuitenkaan menisi suosittelemaan, ainakaan aloittelialle.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
http://sotavasara.net/keskustelu/viewtopic.php?t=29373
Tuossa neuvoja teille kaikille, jotka mietitte "mitä ostaisitte seuraavaksi".
Tuossa neuvoja teille kaikille, jotka mietitte "mitä ostaisitte seuraavaksi".
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
- Tearsqueeze
Omista kokemuksista organ ja cannon on kaikista suolaisimpia minun täys lähistä vastaan.
Cannon: 48'', mitä muuta tarvii sanoa, suht tehokas.
organ gun: Kantavuus ei ole yhtä pitkä kun cannonin mutta teho on täysin omaa laatuaan.
Cannon: 48'', mitä muuta tarvii sanoa, suht tehokas.
organ gun: Kantavuus ei ole yhtä pitkä kun cannonin mutta teho on täysin omaa laatuaan.
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
Kyllähän ne ränkit lävistää kanuunalla tehokkaammin. Jos osaa ampua.Xenon kirjoitti:Bolt throwereiden salaisuus piileekin siinä että niitä saa 2kpl yhteen special slottiin. Ja kyllähän se rankkien lävistäminenkin ihan hauskaa on.
Mutta saat ihan itse päättää minkä ostat, koska tarvitset nuo kaikki armeijaasi myöhemmin jokatapauksessa.
Jep, mutta bolt throwereita saat yhden kanuunan hinnalla kaksi ja runeilla boostattuna nämä tekevät todella pahaa jälkeä, vähän kalliimpaan hintaan tosin.Jubee kirjoitti:Kyllähän ne ränkit lävistää kanuunalla tehokkaammin. Jos osaa ampua.Xenon kirjoitti:Bolt throwereiden salaisuus piileekin siinä että niitä saa 2kpl yhteen special slottiin. Ja kyllähän se rankkien lävistäminenkin ihan hauskaa on.
Mutta saat ihan itse päättää minkä ostat, koska tarvitset nuo kaikki armeijaasi myöhemmin jokatapauksessa.