"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Beastman

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Galrauch

Beastman

Viesti Kirjoittaja Galrauch »

onko beastmanien(niiden pikkupakettien joissa on 8 beastmania)statukset sääntökirjassa :? ?
uneen menen syvään luolaan kunnes tultani jälleen tarvitaan.
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Uudehkossa White Dwarfissa kyllä.

Beastmanien varsinainen kirja ilmestyy, mitä? kesällä?
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Galrauch

olen kyllä lukenut sen white dwarfin mutta
siinä ei ollut juuri Beastmanien statuksia...täytyy odotella.
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Galrauch kirjoitti:olen kyllä lukenut sen white dwarfin mutta
siinä ei ollut juuri Beastmanien statuksia...täytyy odotella.
Mitäköhän White Dwarffia mahdat tarkoittaa sillä suht hiljaittain siinä on julkaistu Beastman lista ja siten myös siis arvot kaikillea beastman-yksiköille.... joku voisi vaikka heittää sen WD:n numeron kun en itse tähän hätään löytänyt.

Ihan pelkät statit kyllä löytyy WH rulebookin takaa mutta eipä muuta. Eli tuo WD kyllä kannattaa etsiä käsiinsä jostain.
Galrauch

olen lukenut numeron 275 tarkoitatteko sitä?
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

no kyllä se käsittääkseni on juuri WD275(UK) ja WD274(US) ja oletan et sulla on UK-versio.

en tiedä kuinka yksinkertaisesta väärinymmärryksestä tässä saattaa olla kysymys mutta ne 8kpl paketin ukot on siis GOR-tyyppejä tai voihan noilla BESTIGOReinakin pelata. "beastman", siis ihan vaan "beastman" nimistä figuuria kun ei nykyisellään ole. käsittääkseni. :roll:
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Galrauch

Eli Beastmanit voivat olla Bestigoreja...arvasit oikein minulla oli uk :D
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Galrauch kirjoitti:Eli Beastmanit voivat olla Bestigoreja...arvasit oikein minulla oli uk :D
Ne muoviset on kylläkin Beastman Goreja halberdeilla ja shieldeillä. Bestigoreja myydään metallisina, myöskin halberdeilla varustettuina.
vasaraveli

Viesti Kirjoittaja vasaraveli »

Konversiovinkki!

Leikkaa niiltä muovisilta goreilta halberdin varsi käden alapuolelta poikki sekä käännä terä osoittamaan vastakkaiseen suuntaan. Sitten leikkaa vielä pois se halberdin kärjessä oleva piikki. Saat uusien beastman-sääntöjen mukaisia WYSIWYG-figuja (gor, jolla hand weapon ja kilpi)!
Jos omistat vielä Chaos marauder-boksin, niin voit leikata muoviselta gorilta koko halberd-käden irti ja korvata sen marauderin hand weapon kädellä. Näin saat vielä vaihtelua käden asentoihin. Myös marauderien kilvet ovat ihan käypää tavaraa noille muovisille goreille.
"Hammertime!"
- MC Hammer
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”