onko mitään samanlaista tavaraa kuin GWn green stuff olemassa?
tämä GWn stuffi kun on aika kallis 7.50 paketti
green stuff
- nuijasoturi
green stuff
WAAAGH!!! Viisautesi ylistää kaikki odotuksemme...
Tismalleen samaa tavaraa saa suoraan valmistajalta halvemmalla kilohinnalla, mutta ei ihan pienissä erissä. Porukalla hankkiminen voi toimia. Samaan tarkoitukseen sopivia tuotteita on moniakin. Jotkut käyttäytyvät eri lailla ja voivat olla siten enemmän tai vähemmän mieleen. Itse tykkään magic sculpista. Sekin maksaa kympin per kaksi ämpäriä, mutta tavaraa myös tulee reilu satsi. Milliput on kohtalaisen halpaa ja jotkut tykkäävät siitäkin. Tuikkaa hakuun. Aineesta lienee useampia mainintoja. Sitten on vielä muutamia käteviä aineita, joiden saatavuus Suomessa on valitettavasti heikompaa.Grimfang kirjoitti:onko mitään samanlaista tavaraa kuin GWn green stuff olemassa?
Vaikka kertainvestointi voi vähän pelottaa, pelkässä saumojen täytössä ja pienissä konversioissa mikä tahansa paketti riittää vuosikausiksi. Ennemmin ongelmaksi meinaa muodostua sen pilaantuminen varastossa. Jos ryhtyy skulptaamaan työkseen, voi ostaa suosiolla isomman paketin. Maastoon sun muuhun käyvät sitten ihan eri aineet, jotka ovat merkittävästi halvempia.
Älkää viitsikö edes mainita sinitarraa. Minulle tulee paha mieli pelkästä ajatuksesta.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
- PyramidOmega
Re: green stuff
Tämä tavara venyy ja paukkuu. Jos haluaa saada omat sankarit (ja välillä ihan perusfigut) näyttämään ainutlaatuisilta, on green stuff korvaamaton. Itse ostin ensimmäisen paketin puolikuuta sitten, enkä ole vielä katunut. Olisiko kellään mitään hyviä käyttö vinkkejä kyseiselle epoksitahnalle?
Ei se niin kallista ole, sillä kaveri täyttää koloja vihreällä kamalla jatkuvasti, ja on jtn. ½ vuotta vanha paketti.nuijasoturi kirjoitti:onko mitään samanlaista tavaraa kuin GWn green stuff olemassa?
tämä GWn stuffi kun on aika kallis 7.50 paketti
Greenstuffilla voi myös tehdä kaikkea kivaa, niinkuin kaverin serkku teki mariineilleen super sayalaisten kampauksesta (siis dragonball- ohjelmaan liittyvyiä nyyppiä.)
Paina tätä auttaakseni sademetsääni!Anaheim kirjoitti:hulluja tarvitaan että evoluutio jatkuu
-
NecroCuolema
Itse olen 40k kaartilaisiani varustanut viitoilla joita saa vihermönjästä helposti, ja kun lisäät vielä hupun niin pimeä vaikutelma on valmis. Viitan ja hupun saa helpoiten muovaamalla sektoria muistuttavan palasen ja sitten vain iskee sen miniatyyrin niskaan. Tee viitasta ohut jotta miniatyyristä ei tule sumo-painijan näköistä.PyramidOmega kirjoitti:Tämä tavara venyy ja paukkuu. Jos haluaa saada omat sankarit (ja välillä ihan perusfigut) näyttämään ainutlaatuisilta, on green stuff korvaamaton. Itse ostin ensimmäisen paketin puolikuuta sitten, enkä ole vielä katunut. Olisiko kellään mitään hyviä käyttö vinkkejä kyseiselle epoksitahnalle?
Tein myös tactica imperiumin (ison kirjan) laittamalla greenstuff palan kahden pienen tankin oven väliin, ja sitten viiltämällä viiltoja siihen tahnaan, jotta se monjä muistuttaisi sivuja siinä tankinovikansien välissä. Kirja tarvitsee myös selkämyksen (se osa joka näkyy kun laitat kirjan kirjahyllyyn muiden kirjojen väliin) green stuffista, mutta jos sinä et tiedä miten sellainen tehdään niin sitten on vakava tapaus kyseessä.
Useimmiten käytän stuhvia kun konvaan muovi osilla, mutta niitä osia pitää muokata jotenkin. Tällä alalla greenstuffin käyttö mahdollisuudet ovat niin rajattomat etten jaksa edes luetella. Yleisenä vinkkinä vielä konvaukseen tahdon paljastaa uuden neronleimaukseni. Ukkojen naamiointia voi simuloida laittamalla foliage paloja päähän aseisiin yms... Foliagella tarkoitan nyt tällaisia systeemejä ---> http://www.fantasiapelit.com/index.php? ... va=foliage
Ikävä kyllä muut konvaus keinoni koskevat vain imperial guardeja, joten en tiedä onko niistä sinulle hyötyä.