"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Konfrontaatio.net???

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Von Donhoff

Konfrontaatio.net???

Viesti Kirjoittaja Von Donhoff »

Onko tuolla sivustolla jotain häikkää koska mun netti selaimeni ei löydä sitä?Tulee vaan että sivua ei löydy.=(
Ropetus
Valvoja

Re: Konfrontaatio.net???

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Von Donhoff kirjoitti:Onko tuolla sivustolla jotain häikkää koska mun netti selaimeni ei löydä sitä?Tulee vaan että sivua ei löydy.=(
Sama vika on minun koneellani. Luultavasti vika on tuolla palvelimella, sillä myöskään Figmaatikot-foorumi ei tällä hetkellä pelaa. Ei auta kuin odotella, että asia korjataan.

-Roope
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Joku lienee h4xx0rzoinut Aven serverin. Toivottavasti herralla on asialliset varmuuskopiot
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Mikäli huhuihin on uskominen, niin palveluntarjoaja muutti mitään ilmoittamatta sopimusehtoja siten, että foorumit eivät sopineetkaan enää sopimuksen alle ja täten palveluntarjoaja poisti ne omavaltaisesti. Ja kuinka ollakkaan, niin varmuuskopioita ei olisi vuotta vanhaa uudempaa.

Toivottavasti Ave kuitenkin selittelee itse kohtapuoliin miten asia oikeasti on. Ja mikäli huhut pitävät paikkansa, niin pitänee ottaa ks. foorumiin rahallisesti sitoutuneena osapuolena pikkaisen kontakti sinne palveluntarjoajan suuntaan.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

Tätä on muuten ollu liikkeellä. Vetivät warhammer fooruminkin sileeks kuukausi tai jotain sitten. Ihme touhua :(

No, onhan meillä tämä hätävarana tässä välissä.
rudebwoy

Viesti Kirjoittaja rudebwoy »

silveri muuten mites tuo ranskan tilaus?
HAHAHAHAH
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Kannattaisi valita palvelut jotka eivät temppuile mielivaltaisesti: *mainos* SceneGroup.fi *mainos*

Laittaisiko joku minulle YV:llä Ave:n sähköpostin jotta voisin setviä tuon domain hänen nimiinsä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”