"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Exalted daemon / Daemon prince

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Datsi

Exalted daemon / Daemon prince

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Eli, kysyn suoraan: Miten te olette käyttäneet kyseisiä hahmoja peleissänne? Itse olen ajatellut lv4 Daemon princeä johtamaan Slaaneshejani, hintaa tällä on 590 pts. Onko se pisteidensä arvoinen?

Miten te olette näitä varustaneet? Itsellä on Blade of aether, Spoforic musk ja Unliving idol.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
attor

Re: Exalted daemon / Daemon prince

Viesti Kirjoittaja attor »

Sephirot kirjoitti:Eli, kysyn suoraan: Miten te olette käyttäneet kyseisiä hahmoja peleissänne? Itse olen ajatellut lv4 Daemon princeä johtamaan Slaaneshejani, hintaa tällä on 590 pts. Onko se pisteidensä arvoinen?

Miten te olette näitä varustaneet? Itsellä on Blade of aether, Spoforic musk ja Unliving idol.
Ei ole pisteidensä arvoinen todellakaan. T5, 4 woundia ja 5+ leikkiwardilla se ei kestä oikeastaan juuri mitään. Eikä se lähiksessäkään mikään liian hyvä ole, s5 on kumminkin vielä aika raapimista. Noilla pisteillä saisi vaikka mitä paljon kivempaakin kamaa.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Kyllä se Blade of Ether + Soul Hunger on yleisin kombo mitä turnauksissa näkee, ylijäävillä pisteillä yleensä napataan mukaan Diabolic Splendour tai rulla. Syö ritareita suht tehokkaasti ja ei välttämättä hajoa ensimmäiseen taikaan mikä siihen heitetään.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”