Tarkoituksena oli aloittaa ogrejen sivussa 40K:n sienimiehiä kerätä, lähinnä keräysmielessä, siis. Lähiympäristöstä ei löydy yhtään 40K:n pelaajaa, ellen sitten kauppojen peleihin mene..
Jonkin teeman mukaan kuitenkin pitäisi mennä, mahdollisesti Speed Freeksejä.. tai sitten loputon massa Boyzeja. Looted tankkeja mahdollisesti.
Kysymyshän olisikin, milloin Orksien codex ja/tai figumallisto uudistuisi? 2(?)edikan paloautot ja avolavat ovat lähinnä surkuhupaisia, ja Codexikaan ei taida olla sitä uusinta uutta..
Hyvät osto-ohjeet olisi myös tervetulleita. Millä boksilla/blisterillä kannattaisi aloittaa? Mitä eri materiaaleja kannataisi hommata konffaukseen?
Aloittelijalle tietoa
Aloittelijalle tietoa
Da Painboy'z gubbinz
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm
- samppuliini
Örkki codex on todennäköisesti tulossa vielä tämän vuoden syksyllä/talvella. Mutta itse ainakin alotin tässä speed freakit enkä ole katunut. Eiköhän ´freekit sovelleta jotenkin tuohon uuteen codeksiin.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Re: Aloittelijalle tietoa
Vastaus on hyvin pian. Eli muutos on jo tulossa. Varmaan tänä syksynä ennen kaaosta.Adun kirjoitti:Kysymyshän olisikin, milloin Orksien codex ja/tai figumallisto uudistuisi?
Uuteen codexin mukana tulee ainakin uusi convertaus osia örkkien käyttöön. Samoin jotain muita figuja on tullut ja niistä on jo kuvia olemassa.Adun kirjoitti:2(?)edikan paloautot ja avolavat ovat lähinnä surkuhupaisia, ja Codexikaan ei taida olla sitä uusinta uutta..
En tiedä kuinka hyviä nämä ovat mutta ovat nyt kuitenkin. Eli kannattaa aloittaa ihan perus codex+boyz yhdistelmällä. Tietenkin jos löydät jostain hyvän armydealin, battalion tai vastaavan paketin (en tiedä kuinka paljon niitä on örkeille) niin se on ihan hyvä massa. Yleensä näissä isommissa paketeissa säästää rahaa mutta itse tykkään mielummin ostaa pienemmissä osissa ja juuri ne mitä haluan.Adun kirjoitti:Hyvät osto-ohjeet olisi myös tervetulleita. Millä boksilla/blisterillä kannattaisi aloittaa?
kato ensin mitä siitä sinun pöydältäsi löytää. Kaikki kelpaa. Itse olen kaverille konvertannut jotain niin käytin vanhoja tietokoneen osia (johtoja ja piiri levyjä komponentteineen). Samoin plasticard on hyvä tehdä levyjä ja vastaavia. Lähinnä kysymys on minkä teemaista armeijaa haluan tehdä. Itse lähtisin juuri mekaanisella mutta myös kunnon barbaari tyyli (höyheniä ja turkiksia) voisi olla ihan hieno.Adun kirjoitti:Mitä eri materiaaleja kannataisi hommata konffaukseen?