Porin Hammerit!
- Master Calgar
Porin Hammerit!
Onkos porin hammer pelaajat kaikonneet kokonaan? Itse tosin en pääse pelaamaan porissa muutenkaan kuin viikonloppuisin, mutta kiinnostaisi tietää, onko kaikki porin pelaajat kadonneet johonkin jo kokonaan?
Koska modet niin ystävällisesti poistivat aikoinaan porin peliporukat asiattoman käytöksen vuoksi, tuntuu että pelijengi on sen jälkeen alkanut vahvasti rakoilla ja nykyään en edes tiedä pelaako porissa kukaan hammereita.
Eli te joilla vielä peli-intoa löytyy, tehkää tästä topicista kuolematon ja nostakaa pori taas suosta ylös ja alkakaa pelaamaan. Ei teillä muutenkaan muuta elämää täällä porissa voi olla, joten figut pöydälle xD
PS: Kyllä porilaisen pitää huumoria ymmärtää, eli te jotka olette jostain muualta, hus tästä topicista ja jätä tämä meidän porilaisten väliseksi asiaksi *naksauttaa rystysiään* Bring it on!
Koska modet niin ystävällisesti poistivat aikoinaan porin peliporukat asiattoman käytöksen vuoksi, tuntuu että pelijengi on sen jälkeen alkanut vahvasti rakoilla ja nykyään en edes tiedä pelaako porissa kukaan hammereita.
Eli te joilla vielä peli-intoa löytyy, tehkää tästä topicista kuolematon ja nostakaa pori taas suosta ylös ja alkakaa pelaamaan. Ei teillä muutenkaan muuta elämää täällä porissa voi olla, joten figut pöydälle xD
PS: Kyllä porilaisen pitää huumoria ymmärtää, eli te jotka olette jostain muualta, hus tästä topicista ja jätä tämä meidän porilaisten väliseksi asiaksi *naksauttaa rystysiään* Bring it on!
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Porin Hammerit!
En kyllä yhtään ihmettele, jos Henri ja Jussi olivat aktiivisia käyttäjiä.mastercalgar kirjoitti:Koska modet niin ystävällisesti poistivat aikoinaan porin peliporukat asiattoman käytöksen vuoksi
En minä ainakaan ole minnekkään kadonnut täältä. Fabaahan minä tosin pelailen ja pitkiksessä en muista, koska viimeksi olen käynyt. Pitäisi kyllä katsoa sitä uutta paikkaa siellä kävelykadulla, mutta kun ei löydy aikaa oikein. Ketosella ei tietääkseni ole tällä hetkellä armeijaa, joten hän on poissa pelissä. Ulvilassa sitten asustelee.. ööö.. joo. En muista nimeä, Jooseko se oli, mutta nicki täällä on Greewer. Kaverista en ole kuullut kuitenkaan vuoteen mitään. En ole jaksanut haastaa häntä. Puoli vuotta sitten tänne muutti pk-seudulta uusi kaveri. gobliini nimellä täällä pyörii, mutta ei ole kovin aktiivinen. Timo, Anthrax, on intissä huutamassa alokkaile ja samaa kohtaloa kärsii isovelini Half-breed. Nämä kuitenkin pääsevät takaisin siviiliin vähän väliä ja heinäkuussa lopullisesti sitten. Timo ei ole kyllä mikään aktiivinen käyttäjä, joten haasteessa voi kestää. Kaikki edellä mainitut, minua lukuunottamatta pelaavat fabaa ja 40k:ta.
Jos nuorempi väki kiinnostaa niin minä kai kuulun siihen kastiin ja on minulla tuolta lukiosta tullut kakkosvuosilainen pelikaveri. Hän kuitenkin vasta aloittelia ja en oikein saa hänelle opetettua peluuta. Kai se sitten pelien jälkeen se kokemus tule ja pistä miehen ruotuun. Häneltä löytyy faba sekä 40k armeija, mutta kaveri ei valitettavasti ole sotun käyttäjä.
Kyllä täällä on elämää, mutta hiljaista.
El edit: Ja kaikki edellä mainitut pitäisi olla ihan aktiivista porukkaa. Joosesta en kyllä osaa sanoa juuta tai jaata.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Master Calgar
Noh, en ole kyllä kieltämättä itsekkään käynyt pitkässä piiiiiitkään aikaan. Ja mikäs kävelykadun juttu? Onko sinne tullut joku uusi mesta? Piru, pitäisi varmaan joskus muutakin tehdä porissa (sillon harvoin kun siellä olen) kuin vaan olla pois kaupungin hajuista xD
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Pitkis muuttaa sinne. Itse kuulin tuon HB:ltä ja pitihän se mennä itse katsomaan. Puokki ihan tyhjänä ja myyjä istua nökötti leipää syömässä.
Pitkiksen sivuiltakin tämä näkyy. Kelaa vain vähän alaspäin niin huomaat.
Muuten Masteri, pelaatkos sie muuten fabaa? Uusia naamoja vastaan on ihan kiva pelata välissä.
Pitkiksen sivuiltakin tämä näkyy. Kelaa vain vähän alaspäin niin huomaat.
Muuten Masteri, pelaatkos sie muuten fabaa? Uusia naamoja vastaan on ihan kiva pelata välissä.
- Sinitähti
- Sinitähti
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
On pelaajia Porin alueella muitakin, mutta piilossa....
Itse asun Porin lähistöllä, mutten käy Porissa kovinkaan usein. Fabaa on tullut pelailtua oman kunnan (itse haaliman) keräily ja pelailupiirin parissa....
Faban pelaajia täältä löytyy 5 minä mukaan lukien...
(kaikilla erilainen armeija)
Itse asun Porin lähistöllä, mutten käy Porissa kovinkaan usein. Fabaa on tullut pelailtua oman kunnan (itse haaliman) keräily ja pelailupiirin parissa....
Faban pelaajia täältä löytyy 5 minä mukaan lukien...
(kaikilla erilainen armeija)
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
- Master Calgar
Fabaa olen koittanut useamman kerran aloitella, mutta koska pelaajia ei ole löytynyt yhtä helposti kuin 40k (ja näitäkin vaikea löytää) yleensä, niin jäänyt sitten vain suunnitelmiksi. Kaaosta, skinkkejä ja rottia yrittänyt kokeilla, mutta ovat kokeiluiksi jääneet. Tosin, kiinnostus fabaan kyllä löytyy ja kaaoksella voisi ehkä jotain keksiäkkin. Tai rotilla, kun niitä nyt hieman löytyy (tosin kokoamatta ja maalaamatta).
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
Fabasta saan pelejä aikaiseksi paikkakunnallanikin...
LOTRista tosin haluaisin näytepelin tai vastaavan...
Joko käyttämällä joitain olemassa olevia armeijoita tai omaani kenties (jos sitä voi vielä armeijaksi kutsua).
(itselläni on: 24 welffin paketti, galadriel, celeborn ja harad)
(jos joku viitsisi pelata LOTRin kanssani voi varautua siihen, etten tiedä juurikaan sääntöjä, mutta opin nopeasti
)...
LOTRista tosin haluaisin näytepelin tai vastaavan...
Joko käyttämällä joitain olemassa olevia armeijoita tai omaani kenties (jos sitä voi vielä armeijaksi kutsua).
(itselläni on: 24 welffin paketti, galadriel, celeborn ja harad)
(jos joku viitsisi pelata LOTRin kanssani voi varautua siihen, etten tiedä juurikaan sääntöjä, mutta opin nopeasti
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
- Master Calgar
Itsekkin tuota lotria kaavaillut, mutta kun pelaajia tuntuu porissa olevan negatiivisen etuliitteen sisältävä määrä... tampereelta varmaan löytyisi, mutta siellä ei ole vielä muutenkaan tullut pelattua yhtään peliä.
-
charnjibber
Poriin saapuu elokuussa kaksi melko aktiivista 40k-pelaajaa. Tiedän Ulvilassa olevan muutamia (ei vielä mainittu), mutta he eivät ole kovinkaan aktiivisia. Myös Porista tunnen muutaman, joita tuossa ei vielä mainittu. Porissa on tunnetusti kaikki kiven alla ja jokainen on laiska. Kyllä niitä pelureita on, mutta eivät ole aktiivisia, eivätkä anna paljoakaan itsestään ilmi. Enkä usko, että monikaan tietää mitään sotavasarasta.
Uskoisin, että sitä porukkaa saa taas palaamaan/innostumaan, jos vain vetää demo-pelejä ja höpöttää kauheasti joillekin tutuille. Niin minä ainakin teen, kun sitten palaan aikanani.
Uskoisin, että sitä porukkaa saa taas palaamaan/innostumaan, jos vain vetää demo-pelejä ja höpöttää kauheasti joillekin tutuille. Niin minä ainakin teen, kun sitten palaan aikanani.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eihän se lotri niin huono peli sentään ole, että ei ole nyt mennyt haukkumaan. Itsekkin olen sitä ajatellut, mutta ei ole löytynyt pelikavereita. Nyt toki tässä olisi kenties masteri ja ehkä saisin parin yhden kaverin myös innostumaan, mutta jääpä se minun osaltani vielä aloittamatta.
Eipä huvita paljoa hankkia uusia figuja maalattavaksi kun örkit on jarrunesteeseen menossa ja kääpiötkin on maalattavana suurimmilta osin. Sitten kun tuosta Confrostakin innostui kun olin Tragonissa katsomassa turneeta niin tulihan sitä ostettua muutama figu kun oli myyjä oikein tullut paikan päälle myymään.
El edit: Pitäisikö meidän mennä vinkumaan Niemelälle ja Dolmotille, että Pori takaisin peliporukkoihin. Heräsisi varmaan tämä kaupunki kuolleista.
Eipä huvita paljoa hankkia uusia figuja maalattavaksi kun örkit on jarrunesteeseen menossa ja kääpiötkin on maalattavana suurimmilta osin. Sitten kun tuosta Confrostakin innostui kun olin Tragonissa katsomassa turneeta niin tulihan sitä ostettua muutama figu kun oli myyjä oikein tullut paikan päälle myymään.
El edit: Pitäisikö meidän mennä vinkumaan Niemelälle ja Dolmotille, että Pori takaisin peliporukkoihin. Heräsisi varmaan tämä kaupunki kuolleista.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Master Calgar
Ehdottomasti pori takaisin peliporukoihin, nyt kun suurin osa (ellei jopa melkein kaikki) niistä hemmoista, jotka tekivät siitä poistamisen arvoisen, ovat poistuneet pelikeskuudesta.
- Master Calgar
Elikkä, kukas haluaa kiinnittää arvoisan ylläpitäjän/moderaattorien huomion, vai aletaanko kaikki spämmimään heitä viesteillä "pori takaisin peliporukoihin"?xD
-
Kaaos hammeri
- Master Calgar
Millaset tilat muuten uudessa mestassa on pelata? Pitkis muuttui hieman pieneksi, kun puolet tilasta vietiin pois.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kun eilen käväisin koulun jälkeen kaupungilla niin olihan se paikka pakko mennä katsomaan. Valitettavsti en kuitenkaan löytänyt väärän tiedon tai puusilmieni takia, joten jäi se homma vähän hampaan koloon. Minulle kuitenkin sanottiin, että se on Bebobin jälkeen kiinalaisen ravintolan vieressä. Kuitenkin yksi myyjistä sanoi minulle kuitenkin, että sinne tulee yksi kunnon faba ja 40k pöytä. Tiedä sitten miten käy turnausten, mutta kai sitten keksitään jotain muuta.
Onko tp-master saanut vielä mitään vastausta?
Onko tp-master saanut vielä mitään vastausta?
- Sinitähti
- Sinitähti
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja