Big Boss pulma
Big Boss pulma
Elikkäs olen ostamassa tuon Orc Big Boss paketin vai mikä lie. Pisti miettimään, että kannattaako tehä Savage/Orc/Black Orc? Kaikissa on hyviä puolia.
"Perätalon mummo selaili puhelinluetteloa: Virtanen, Virtanen, Virtanen, no voi Herran piaksut onpas sillä paljon puhelimia."
Siitä big boss paketista ei oikein saa savagea. Savagen figu on sitten erikseen, mutta mikään ei estä sinua käyttämästä sitä figuuria ihan minä bigbossina vaan! Ehkä joku ahdassieluinen vastustaja saattaa vetää herneen nenään Savage bossista mutta muuten se on ihan sinun listasta (ja sinusta) kiinni peluutatko sitä milloin orc bigbossin ja milloin blakkiksen säännöillä.
Savage örkki kannattaa luultavasti valita vain silloin, jos ajattelit sijoittaa pomon savage örkkeihin, ehkä jopa vaunuun. Muussa tapauksessa frenzystä saattaa aiheutua pomon kannalta ikäviä juttuja.
Örkki vs. black örkki tilanteessa kannattaa miettiä, paljonko maksat "päivityksestä" ja onko se sen arvoista.
Örkki vs. black örkki tilanteessa kannattaa miettiä, paljonko maksat "päivityksestä" ja onko se sen arvoista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Viiksivallu
Itse tekisin siitä toisesta bösbin(ellei sitä jo ole), koska re-rollit breaktesteihin on ihan jees. Tai toinen vaihtoehto ois just se tavallinen pomo, mutta mieluummin se bösbi.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mielummin minä kuitenkin aina käyttäisin tava örkkiä. Borcci kun ei ole paljoa parempi statteiltaan ja ei se quell animosity ole niin hyvä kun omia kuolee. Niin ja tästä örkistä sitten bösbi, ld7 perusjannuilla ei ole hyvä juttu, joten tämä on minusta aika must örkki listaan.
Possun selkään kuitenkin aina laittaisin molemmat herot, muulloin save tuppaa olemaan aika kehno, mutta jos jalkaisin rupeat kuljettelemaan niin silloin borcii kuitenkin on parempi huge array of choppan takia.
Possun selkään kuitenkin aina laittaisin molemmat herot, muulloin save tuppaa olemaan aika kehno, mutta jos jalkaisin rupeat kuljettelemaan niin silloin borcii kuitenkin on parempi huge array of choppan takia.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Teonanacatl