Haluaisin kysellä myös mitä minun kannattaisi ostaa Codexin ja perus regimentin lisäksi ???
Ja kaikkea muutaki saa kertoa liittyen Chaos Space Marineseihin
Niin sanottu nykyinen codexi on uudistettu kolmesti. Ensimmäinen painos oli niin oikolukematon hirvitys, että siihen vaadittiin 12 sivua errataa. Toinen painos jätti muutaman kysymysmerkin, joten niiden vuoksi tehtiin kolmas painos. Tähän taas onnistuttiin tekemään virhe paikkaan, jota ei olisi tarvinnut korjata, joten codexista jouduttiin ottamaan vielä yksi painos. Jos codexin kakkossivulla lukee "printed April 2006", codexi on (tietääkseni) uusin versio. Tätä edellisessä lukee "Third Printing".Phoenix31 kirjoitti:ÖÖ.... millon on viimeksi päivitetty csm codex vai onko se vasta kohta päivyttymässä ?? (oon vähän kujalla )
Ja tämä ei niin pidä paikkansa. Verrattuna marineihin niin näillä on huomattavasti monipuolisempi aseistus, jolloin aina kohteen mukaan voit valita sen tehokkaimman aseen. Samoin näillä on enemmän heavy aseita. En ala kovin paljoa saarnaamaan mutta annan linkin. Luet tuon niin huomaat että kyseessä on todellakin hyvin epätasapainoinen yksikkö varsinkin jos näitä on 9 kentällä (3 ei ole vielä niin kauhea).THE MASTER kirjoitti:Obleissa ei ole mitään vikaa.
Ne on vaan Plague terminaatoreita kahdella wundilla
Mutta tällöin ne eivät saa mitään muuta (ja nämäkin vain traittien kanssa. Mutta IW saa 4 basiliskia (Tai drediä jos haluat) ja 9 obia. Eli kyseessä on nyt jo 7 raskasta yksikköä kun lojalisti marinet pääsevät vain kuuteen.THE MASTER kirjoitti:4 Heavy supportia ja se mukamas paha, marinet saa 6 Devastator Sguadia jos haluaa tai 6 Venerablee Drediä että repikää siitä.
Totta ja ei. Jos jokainen jumala (huom. pienellä kirjoitettuna) saa oman codexin niin on suurempi todennäköisyys että näistä tulee todellakin erilaisia ja parempia armeijoita. Nykyisin ne eroavat toisistaan ihan kiitettävästi mutta omien codexien kautta muutos voisi olla vieläkin merkittävämpi.THE MASTER kirjoitti:Ja se että tulee jokaselle Jumalalle uus Codexi on pelkää rahastusta!
Ketään ei kiinnosta uhkaukset henkilöltä, jonka kivekset eivät ole vielä laskeutuneet.THE MASTER kirjoitti:MINÄ KIROAN GWn jos ne pilaavat Chaoksen ja niin tekee monimuukin! [TÄMÄ OLI UHKAUS]