Lueskellessani uusinta valkokääpää minulle tuli himo piirtää harlekiineja. No, piirsin yhden. Aikaa kului tunti, ja ainoa välineeni oli HB lyijykynä. Ja pehmeä kumi.
http://www.deviantart.com/deviation/53467359/
Harlekiinineiti
- Terminator Sergeant
Harlekiinineiti
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- Hammer_p1ru
Muuten ihan jees, mutta heppu näyttää haltiaksi turhan... Paksulta? Johtunee luultavasti saappaan (saisi olla ohuempikin) ja lyhyeltä näyttävän kurottelukäden yhdistelmästä. Se kuitenkin on käsittääkseni haltia (vaikka on olekaan 40k:n fluffiin perehtynyt), että hieman pidemmistä ja sirommista raajoista tulee vain plussaa, etenkin jos piirretään kaveria joka näyttäisi hoitelevan vihulaiset tanssintapaisilla liikkeillä. Tuo koukussa olevan jalan sukka olisi kannattanut pitää valkoisena, nyt sitä on vaikea erottaa muusta kropasta, varsinkin tuolta takaliston tuntumasta.
Eipä tässä muita sen kummempia nirsoiluja tainnut olla. Lähinnä vaan se haltiamaisuus puuttuu ja itse asiassa kaveri näyttää ennemminkin kaatuvan kuin tanssahtelevan, mutta muuten ihan jees.
Eipä tässä muita sen kummempia nirsoiluja tainnut olla. Lähinnä vaan se haltiamaisuus puuttuu ja itse asiassa kaveri näyttää ennemminkin kaatuvan kuin tanssahtelevan, mutta muuten ihan jees.
- Terminator Sergeant
Mmm, ihteänikin vähän häiritsee kun aina piirrän ihmisistä niin paksuja, haltioista puhumattakaan. Tämä nyt oli siis ihan testi vaan, toisen aattelin tehä jos löydän aikaa. Tässä ei ollut edes luonnosta, mikä selittää joitakin asioita.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan