"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Dragon

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Kalmari

Chaos Dragon

Viesti Kirjoittaja Kalmari »

Tässä olen ollut tuosta galraughista chaos dragonia vääntämässä. Ongelma on tälläinen että kun galraughin jalkojen alla on tämä metalli osa joka pitää sen pystyssä ja on pitkä, jonka takia se ei mahdu suoraksi alustaan sillä se menee yli. Ihmettelin tätä ja katsoin pakettia jossa huomasin että galraugh:han on vinossa! Metalliosa siinä jalkojen alla pitää laittaa alustan kulmaa kohti. En ole uskaltanut sitä vielä liimata koska haluaisin varmistaa miten tämä sääntöihin vaikuttaa. Koska se on vinossahan nii mistä tietää missä frontit ja rearit ja flankit on?
Otin tai en, saunat...
Muutoksen tuoja

Viesti Kirjoittaja Muutoksen tuoja »

mutta kun se on yksittäinen modeli niin sehän on aivan sama mistä suunnasta hyökkäys tulee?
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Kalmari

Viesti Kirjoittaja Kalmari »

Jaajaa noin yksinkertasta se oli:D
Otin tai en, saunat...
opootti
Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)

Viesti Kirjoittaja opootti »

ei ole ihan noin yksinkertaista. Monstereilla on 90asteen näköarkki ja sillä on front, flank ja jopa rear. Joten kyllä sillä on isokin merkitys.

Asia korjaantuu sillä että sanoo missä suunnassa sen front on aina kun sen liikkeen lopettaa ja käyttää samaa sivua alusta asti fronttina. Sekaannuksien välttämiseksi yksinkertainen keino on kirjoittaa fronttiin vaikka sankarin nimi tai joku sopiva huuto.
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Mullakin on Galrauch -figu työn alla ja saman jutun huomasin. Itse liimasin sen hieman vinoon alustalle, mutta kuitenkin niin että se metallinen jalusta tulee puolisen senttiä kummaltakin puolelta ulos. Ei näytä rumalta ja näkee erittäin selkeästi minne suuntaan se katselee.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Olen peluuttanut tuolla Galrauchilla pari peliä käyttäen sitä kaaoksen perusloharina ja ongelma on ollut juuri tuo etunojaus: Päät ovat aina keskellä rykmenttiä kun on lähitaistelussa, mikä on paitsi hölmön näköistä, niin rasittavaa.

Kannattaa kulmittain laittaa se kiviröykkiö missä jalat ovat: Kun liimaat loput osat niin monsu katsoo kiltisti siten että etuosa ja sivut erottaa selvästi.
Peril of Warp
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”