Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Fire on hyvä jos kaverisi ulkoiluttaa yhtä tai useampaa yksikköä peikkoja. Shadow ei myöskään huono mutta itse kallistuisin täysin death-loreen. Tyylikkäin ja sisältää tosi mukavia hengenvieviä loitsuja.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Remington kirjoitti:Fire on hyvä jos kaverisi ulkoiluttaa yhtä tai useampaa yksikköä peikkoja. Shadow ei myöskään huono mutta itse kallistuisin täysin death-loreen. Tyylikkäin ja sisältää tosi mukavia hengenvieviä loitsuja.
tottahan tuo mutta deathin parhaimmat/kelvollliset loitsut ovat melko vaikeita toteuttaa
Tearsqueeze kirjoitti: Shadow on omasta mielestäni niitä vastaan se turhin/hyödyttömin!
itse ajattelen että shadow on kova lore voin hyvinkin kuvitella kuinka i2 örkit joutuvat maan nielemiksi pit of shadesin avulla mutta kyllä fire on silti varmaan parempi. deathiin en kuitenkaan koskisi..
saako Khornelle edes taikojaa? (ei kai) no jos saa niin hyvä mutta minun mielestäni ei khornelle taikojia voi ottaa (paitsi Book of Secretsin avulla...)?
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?
salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...
Book of secretsinkään avulla ei saa Khornen hahmosta maagia. Tosin Khorne armeija saa ottaa Undivided-hahmoja siinä missä muutkin, eli tässä tapauksessa Maagin.
Remington kirjoitti:Fire on hyvä jos kaverisi ulkoiluttaa yhtä tai useampaa yksikköä peikkoja. Shadow ei myöskään huono mutta itse kallistuisin täysin death-loreen. Tyylikkäin ja sisältää tosi mukavia hengenvieviä loitsuja.
tottahan tuo mutta deathin parhaimmat/kelvollliset loitsut ovat melko vaikeita toteuttaa
Se on kyllä haittana mutta poworia vaan kentälle ja noppajumalien suosio!
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-