warhammer: outo liitto Lizardmen&Empair vs Helfit&De
Hyvä Raportti
Hyvä raportti kuvaukset olivat osuvia tosin kuvat olisivat olleet kivoja.
tuosta delf ja helf liitosta, olen itse pelannut jopa tälläisella liitolla kavereiden kanssa helf,dfarf,delf Vs Empire,Chaos,Welf
Helfit jyrää
tuosta delf ja helf liitosta, olen itse pelannut jopa tälläisella liitolla kavereiden kanssa helf,dfarf,delf Vs Empire,Chaos,Welf
Helfit jyrää
-
Darkmage7280
- Dark Elf69
On aika huonosti perusteltu, Delffit ja Helffit kun nyt ovat pahimpia vihamiehiä, niin aika SUURI riita saisi olla, että ne yhdessä taistelisivat...The Delffipelaaja kirjoitti:Librarian kirjoitti:No niin Delfit ja hightelfit on pahimpia viha miehiä mutta eikö ne vois tehä jotai outoo liittoo empiree ja liskoi jostai suuren suuresta riidasta tai erehdyksetä vaikka eiks War of bard alkanu jossain mokas paitsi et suippokorvat ja kääpiöt inhoo toisiaan aivan liikaaihan hyvä tappelu oli Liisää vaaaa..........
Todellakin esimerkiksi Malekith vihaa helffejä yli kaiken ja kyseinen cold one Spitellä ratsastava lordi on Mallus Darkblade. niin enhän mä muuten tietäisi mutta on tullut luettua omaa armeija kirjaa.... välillä ehkä vähä liikaaki..... Mutta muuten todella hyvä raportti.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
- Slave of Yesterday
Re:
Mielipiteistähän vasta voikin kiistelläwarhammer chaos kirjoitti:Ihan hyvä raportti.Mutta väärä armeija voitti.Liskomiehet,Hight elvsit jyrää nuo kaks muuta joukkuetta.(Mutta kaikillahan on oma mielipide joista ei voi kiistellä)
High Elffini tekevät joukoistasi murskaa(elleivät murskaannu itse)
Nykyään myös gobotkin mukana
Elä klikkaa tätä... Et hyödy siitä mitään
http://s2.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=21162
Nykyään myös gobotkin mukana
Elä klikkaa tätä... Et hyödy siitä mitään
http://s2.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=21162
Re: warhammer: outo liitto Lizardmen&Empair vs Helfit&De
ei tätä olisi tarvinnut nostaa enää ylös 
Taisteluraporttipuolella on sen verran hiljaisempaa, että tällä osastolla keskustelua tulee automaattisesti hieman vanhempiinkiin aiheisiin. Edellinen jotain tiettyä armeijaa koskeva raportti voi olla suoraan jo useamman kuukauden päässä.
Silti kannattaa miettiä, onko enää kovin aiheellista antaa palautetta kesällä 2005 kirjoitetusta raportista.
Ja kannattaa myös mitää mielessä, mitä foorumin säännöt sanovat käyttäjämoderoinnista...
Silti kannattaa miettiä, onko enää kovin aiheellista antaa palautetta kesällä 2005 kirjoitetusta raportista.
Ja kannattaa myös mitää mielessä, mitä foorumin säännöt sanovat käyttäjämoderoinnista...
Phil Kelly says "No!"
- Isompi Arska
eipä noikaan laittomia ole jos detachmentteina käytät18 miekkamiestä
6 handgunneria (laiton rykmentti)
4 skirmissaavaa jousimiestä (laiton rykmentti)
- Scumboogie
Se oli hyvä raportti, vain kuvien puute antoi miinusta. oikea puoli voitti =D.
Ihmettelin vain sitä, että Dark- ja Haih -Elffit olivat samal puolel... Tais olla tosi kova puute
alueista =x... Muuten koko raportti oli hyvä.
Ihmettelin vain sitä, että Dark- ja Haih -Elffit olivat samal puolel... Tais olla tosi kova puute
alueista =x... Muuten koko raportti oli hyvä.
Tälle raportille kuuluu kyllä antaa erikoispalkinto: Postattu v. 2005 ja vieläkin kehutaan ja arvostetaan sitä. Hyvä raportti kylläkin, ei siinä mitään...
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
Toistoa: Hyvä raportti
Mess with the best, and die like the rest.
Alan olla pikkuhiljaa sitä mieltä, että eiköhän tätä raporttia ole kommenoitu vuosien saatossa ihan tarpeeksi. Kaikki sanomisen arvoinen lienee jo sanottu useaan kertaan.
Raportti on kyllä hyvä, siitä ei mitään sanomista. Mutta samalla tavalla sitä voi lukea lukistustakin ketjusta...
Raportti on kyllä hyvä, siitä ei mitään sanomista. Mutta samalla tavalla sitä voi lukea lukistustakin ketjusta...
Phil Kelly says "No!"