Mitä marineille
-
ultramarine
Mitä marineille
Hei haluaisin kysyä mitä mun kannattaisi hankkia marineille.
Voi pistää ehdotuksia
mulla on jo :
1 tactical squad jossa 1 mislelauncher 1 Flamer
1 rhino
1 command squad jossa kaikki spesialistit sergulla fisti 1 melta
1 devastator squad jossa 1 mislelauncher 1 heavy boltter 1 lascanon
1 plasma cannon sergerantilla plasma
Voi pistää ehdotuksia
mulla on jo :
1 tactical squad jossa 1 mislelauncher 1 Flamer
1 rhino
1 command squad jossa kaikki spesialistit sergulla fisti 1 melta
1 devastator squad jossa 1 mislelauncher 1 heavy boltter 1 lascanon
1 plasma cannon sergerantilla plasma
- Massiivinen
-
Necron Loiri
Niin kuin jo sanottiin, kannattaa ihan itse katsoa mitä hankkia. Ei täällä voida tietää, mistä figuista sinä tykkäät. Osta niitä, mitkä sinusta ovat hyviä/hienoja. Jos taas pelitehoa haluat, niin suosittelen, että katselet erilaisia armeijalistoja, mitä täältä löytyy. Ne yksiköt, mitä käytetään usein, ovat todennäköisesti hyödyllisiä. Vaihtoehtoisesti voit tehdä oman listan tänne, ja muokkaat sitä palautteiden mukaan. Muuta en voi sanoa, että ilman toista trooppia et voi pelata sääntöjenmukaisia pelejä, joten hankipa se.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Lojalisti marineiden listasta saa tehtyä vaikka mitä kiitos trait järjestelmän. Itse tekisin nopeasti seuraavan jaon millaisia armeijoita siitä saa:
Mutta jos näitä sekoittaa niin tehokkuus tiettyjä armeijoita kohtaan heikkenee sen noustessa toisia vastaan; tulee siis yleispäteviä armeijoita.
- Ampuvat
- Mekanisoidut (dredejä ja tankkeja; heed the wisdom)
- Jalkaväki stand-and-shoot (devastatoreita ja satasia)
- Lähistelevät
- Mekanisoitu (lähistely dredejä)
- Footslugga (assault ryhmiä ja lähisteleviä tacticaleja rhinoilla)
Mutta jos näitä sekoittaa niin tehokkuus tiettyjä armeijoita kohtaan heikkenee sen noustessa toisia vastaan; tulee siis yleispäteviä armeijoita.
- Hammer_p1ru
Ihan alkuun osta toinen Tactical. Sinulla EI OLE kahta pakollista trooppia. Tämän jälkeen seuraa muiden ohjeita, mutta oma llisä näihin vinkkeihin on: hommaa ampuva armeija (tottakai kuitenkin muutamia lähistelijöitä, niin saat tasapainoisen). Olen Taukki pelaaja, ja pidän siitä, että kukaan ei hengitä niskaan lähiksessä. Siellä saa lyödä myös takaisin, kun taas long-range aseita vastaan ei voi VÄLTTÄMÄTTÄ ampua.
DaBandito kirjoitti:Grim dark 2k here we come.
-
ultramarine
On ei vaan vielä maalattu.
sulla kun on ukkojen aseiden kantama keskimäärin 36 tuumaa
niin mun pitäs otta turpaani ainakin taulta jos otan vaan raskasta aseistusta kun se pitää mun joukon sopivasti paikallaan ja ei voi muilla ampua kun ei muut aseet yllä
ite pidän lähistelystä hakkaa aika pahasti taut ja nekrot sun muut ampuma painotteiset armeijat
kuvittele porukka assault termiksiä vaikka taun palomiehien keskellä
alkkaa palomiehiä kuolla ihan himosti
sulla kun on ukkojen aseiden kantama keskimäärin 36 tuumaa
niin mun pitäs otta turpaani ainakin taulta jos otan vaan raskasta aseistusta kun se pitää mun joukon sopivasti paikallaan ja ei voi muilla ampua kun ei muut aseet yllä
ite pidän lähistelystä hakkaa aika pahasti taut ja nekrot sun muut ampuma painotteiset armeijat
kuvittele porukka assault termiksiä vaikka taun palomiehien keskellä
alkkaa palomiehiä kuolla ihan himosti
- samppuliini
Juu, mutta niin on termojakin kuollut, ennen kuin tuonne asti ovat päässeet. Itse suosisin mieluummin terminaattoreita kahdella assault cannonilla. Palomies ryhmä lähtee vuorossa ampumallakin...
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
En usko että toi hevari on devastator squadissa kyllä niin kätevä, johonkin täysboltteriseen ryhmään sopis ehkä paremmin, assault squadkin on ihan kiva deeppaat sen johonki kulman taakse ja seuraavalla vuorolla assaulttaat kimppuun sen 18", predatorin olen myös todennut todella hyödylliseks tankiks. Siinä joitain ehdotuksia.
Kaikki WH:seen liittyvä tavara myynnissä!
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=69123
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=69123
Deep Strikettäminen kannattaa muuten sit unohtaa täysin jos sattuu chaplaini olemaan ryhmässä, koska nopat joutuu heittämään molemmille erikseen, ja sit itkettää kun jompi kumpi/molemmat scatteroituukin kallioon.Crisutan kirjoitti:En usko että toi hevari on devastator squadissa kyllä niin kätevä, johonkin täysboltteriseen ryhmään sopis ehkä paremmin, assault squadkin on ihan kiva deeppaat sen johonki kulman taakse ja seuraavalla vuorolla assaulttaat kimppuun sen 18", predatorin olen myös todennut todella hyödylliseks tankiks. Siinä joitain ehdotuksia.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
-
vompovompatti