HQ
Shas´o 124 pts
Missile Pod, Plasma Rifle, Fusion Blaster, Hard Wired-Multi Tracker
Elites
2x Crisis Suit Both w Plasma Rifle, Multi-Tracker, Missile Pod 124 pts
Troops
12 Fire Warrior w Team leader w bonding knife
Devilfish w SMS, Multi-Tracker, Targeting Array, Decoy Launcher 255 pts
12 Fire Warrior w Team leader w bonding knife
Devilfish w SMS, Multi-Tracker, Targeting Array, Decoy Launcher 255
pts
Fast Attack
8x Pathfinder Shas´ui w bonding knife
Devilfish w SMS, Multi Tracker, Targeting Array, Decoy Launcher 231 pts
Heavy Support
Hammerhead 180 pts
Railgun, SMS, Multi Tracker, Decoy Launcher, Targeting Array, Target Lock
Hammerhead 180 pts
Railgun, SMS, Multi Tracker, Decoy Launcher, Targeting Array, Target Lock
Hammerhead 145 pts
Ion Cannon, SMS, Multi Tracker, Decoy Launcher, Targeting Array, Target Lock
Total: 1494 pts
Onko tässä kenties liikaa tankkeja?
Mech Tau 1500 pts
Mech Tau 1500 pts
Viimeksi muokannut Guru, Ke 25.04.2007 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki harrastukset johtavat penkkiurheiluun!
Liikaa noita fakin' termejä. Fireknife, railhead, voi vitalis
Devilfishisi olet vissiin unohtanu nimetä warfisheiksi vai mikä ton kombon nimi nyt taas olikaan.
Ottaisin niihin devilfisheihin ehkä seeker missileitä kun sulla noita lamppujakin armeijassa on. Myös toi hq suitti on vähän heikko, halvempi on ottaa shas'el ja sille targetting array, ja pyssyiksi pelkät missile ja plasma.
Ottaisin niihin devilfisheihin ehkä seeker missileitä kun sulla noita lamppujakin armeijassa on. Myös toi hq suitti on vähän heikko, halvempi on ottaa shas'el ja sille targetting array, ja pyssyiksi pelkät missile ja plasma.
Viimeksi muokannut Abu, Ti 24.04.2007 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Tankkeja ei ole liikaa, itellä on enempi vielä 
Fireknifet on kai mon´at:teja? Jos pathfindereitä ottaisikin vain 6? Sillä pari seekeriä warfisheihin. Palomiehiäkin on aika monta, mutta ainakin niillä sit kanssa tekee jotain. Ihan jees. Tosiaan HQ sha´eliksi fireknife-setupilla, targeting array messiin. Samoihin elite-fireknifeille team leader ja TA mukaan, 77pts.
Fireknifet on kai mon´at:teja? Jos pathfindereitä ottaisikin vain 6? Sillä pari seekeriä warfisheihin. Palomiehiäkin on aika monta, mutta ainakin niillä sit kanssa tekee jotain. Ihan jees. Tosiaan HQ sha´eliksi fireknife-setupilla, targeting array messiin. Samoihin elite-fireknifeille team leader ja TA mukaan, 77pts.
Olen pahoillani noista lyhenteistä. Kerran käytät niin aina käytät...
Eikö kaksi Railgunia ja IonCannon riitä pitämään tankit kurissa? Miksi pitäisi vielä seekereitä ahtaa?
Pathfindereita pitäisin 8, koska silloin vihulainen joutuu tappamaan 2 jätkää eikä vain yhtä. Lamppuja olen usein käyttänyt Fire Warrioreiden BS:n parantamiseen, mikä on osoittautunut erittäin tehokkaaksi.
Ehkä voisin sinne sen kolmannen Suitin laittaa, mutta mistä revin pisteet? Fire warrioreiden kokoa en mielelläni laskisi, koska kaksitoista on osoittautunut parhaaksi määräksi, ainakin minun peleissäni.
Itse tykkään, kyllä enemmän Shas'on extra woundista ja LD:stä. Ainakin paperilla.
Mitään muuta??
Eikö kaksi Railgunia ja IonCannon riitä pitämään tankit kurissa? Miksi pitäisi vielä seekereitä ahtaa?
Pathfindereita pitäisin 8, koska silloin vihulainen joutuu tappamaan 2 jätkää eikä vain yhtä. Lamppuja olen usein käyttänyt Fire Warrioreiden BS:n parantamiseen, mikä on osoittautunut erittäin tehokkaaksi.
Ehkä voisin sinne sen kolmannen Suitin laittaa, mutta mistä revin pisteet? Fire warrioreiden kokoa en mielelläni laskisi, koska kaksitoista on osoittautunut parhaaksi määräksi, ainakin minun peleissäni.
Itse tykkään, kyllä enemmän Shas'on extra woundista ja LD:stä. Ainakin paperilla.
Mitään muuta??
Kaikki harrastukset johtavat penkkiurheiluun!
Mihin tarvitset shas´on parempaa LD:tä? Ei se mihinkään squadiin ole liittymässä. Entä woundia? Sen ei ole tarkoitus joutua lähikseen/ammuttavaksi. Tarkoitus olisi ampua, ja Bs:n saa TA:llakin.
Kuten todettua, ei tuossa listassa varsinaisesti muuta muokattavaa ole, hyvin samanlainen kuin itelläkin. 2 railgunia ei ole monta, noinkin monen markkerin kaveriksi niitä seekkereitä voisi ihan hyvin ottaa.
Obe puhuu asiaa, tuolla lamppumäärällä niitä seekereitä kaipaa. Ei tarvitse kuin tulle se yksi mechanised armeija tai kolme tuomion falconia vastaan, niin huomaa ettei nuo railit riitä. Etenkään niihin falconeihin ym. kestäviin skimmereihin. Ja voihan niillä paukutella isojakin mörköjä, fexejä yms. Kyllä ne ihan kätevä sijoitus on. Unelmatilanteessa seeker pamauttaa tankin, jolloin railhead pääsee kylvämään tuhoa lätyllään. Näin esimerkiksi.
Tuon Pathfinder Shas'ui:n veitsen vaihtaisin ehkä ennemin target lock:iin, antaa joustavuutta. Nämä kun kuolevat nopeasti jos ollenkaan.
Tuon Pathfinder Shas'ui:n veitsen vaihtaisin ehkä ennemin target lock:iin, antaa joustavuutta. Nämä kun kuolevat nopeasti jos ollenkaan.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa