"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Reaperin figujen koko verrattuna GW:n figuihin

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Jackal

Reaperin figujen koko verrattuna GW:n figuihin

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Elikkäs tiedossa on että korkeus reaperin figuilla on suurimpiirtein samaa luokkaa kuin GW:n figuilla, (korjatkaa jos olen väärässä) mutta entäs leveys? Erääseen projektiin näitä olen katsellut ja sen takia mietin, jos joku voisi antaa kuvaa erityisesti Black legion figuista se olisi suuresti arvostettua.
Nothing to see here move along noob.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Kyllähän tuo skaala taitaa olla ainakin suunnilleen sama. Tietenkin reaperilla on niin monenlaisia ja kokoisia figuja, että vaikea sanoa.

Mutta käsittääkseni jos reaperin ihmistä verrataan gw:n ihmisiin niin ovat samaa skaalaa, eli 28mm.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Usein kysytty kysymys, johon olisi saattanut löytää vastauksen etsimälläkin. Vanhempi Reaper-tuotanto on jokseenkin hentoista verrattuna GW:hen, uudempi on ihan samoissa mitoissa. Itsellänikin on parhaillaan yksi Warlord-neitokainen maalauspöydällä valmistautumassa liittymään Empire-armeijaani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Usermaatra

Viesti Kirjoittaja Usermaatra »

Minun vampyyrini taas on aika jööti, lärvi on rackhamin neitojen perseenlevynen. Seisoo veiläpä jollain kivellä niin korkeutta tulee lisää
aika paljon. JÄäi käyttämättä jalka BLood Dragon Lordina.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”