Ennen todellisen shöyceis -projektin aloittamista Conia silmällä pitäen päätin valmistella yhdestä normijampasta jotain tunteellista.
Tarinamme henkilö Viimeisiä askelia etiäpäin laahustava, tuhriintuneet ja nokiset kasvot, sekä kädet. Pahasti vuotava haava vatsassa, jota epätoivoisesti yrittää rätillä tyrehdyttää. Painunut hieman kumaraan kivusta.
Valitettavasti kuvaa en tajunnut ottaa ennen maalausta, mutta voi sitä muokkaukset selitellä tässä.
Pää Ilmeisesti Fb:n zombipaketista. Hivenen stuffia silmäluomiin, poskipäihin ja leukaan. Hiukset taiteilin itse.
Keskivartalo yms. Perus cadian jamppa luonnollisesti luovuttajana, pikkusen puukko yläkropalle ja etukumara asento onnistui stuffaamalla helmaa taakse pikkusen lisää. Jalat katkaisin kolmeen osaan ja asettelin stuffilla parempiin asentoihin.
Kädet Varmaan hankalin homma, ranteet ovat valmista tavaraa kuten olkapääsuojat. Kyynärvarsia en paketissa olevista saanut sopimaan mitenkään, joten ne on skulptattu alusta loppuun itse.
Muut Härpäkkeet: reput ja muut marineiden scoutti jäämistä, joita jatkettiin stuffilla sopivammiksi. Vähän remmejä sinne tänne. Verinen rätti kourassa on niin ikään sitten vihreää mömmöä.
Olen harvinaisen tyytyväinen työhön, stuffaukset sain suht hyvin siloteltua, joten maalaus helpottui pikkasen. Silti vähän rosoituutta. NMM kokeilut jatkuu.

Nyt on sitten kuvia muistakin kulmista, kun niitä usein vaaditaan, sekä mielestäni läheltä, jopa törkeän. Kiitokset Luu-Kasalle kuvausavusta.
Nyt tukin turpani ainakin toistaiseksi ja siirrän puheenvuoron teille. Vastaanotin on auki!