Lahti Fanatic (16-17.6) ja Epic: Armageddon?
Lahti Fanatic (16-17.6) ja Epic: Armageddon?
Nyt kun olin ajatellut kesälle järkätä vielä yhtä turnausta ennen Ropeconia, niin Lahden fanaattinen iskee vasemmalta. Joten onko tarpeeksi ihmisiä ryntäämään lahteen viikonlopuksi turnausta varten?
Voin vetää turnauksen perinteiseen tyyliin ja varmaan tarvetta maastollekin on. Eli perus 3k turnaus setti siitä sitten tulee ja jos isot pelit saa aikaa 3+2 järjestelylle, niin kaippa se epicillekin kelpaa.
Voin vetää turnauksen perinteiseen tyyliin ja varmaan tarvetta maastollekin on. Eli perus 3k turnaus setti siitä sitten tulee ja jos isot pelit saa aikaa 3+2 järjestelylle, niin kaippa se epicillekin kelpaa.
Pahan pistit. Riippuu vähän mihin kellonaikoihin tuo turnaus olisi. 3+2 tuskin onnistuu, mutta yhdeksi päiväksi voin ehkä repeytyä, jos puolisko sallii.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Nicodemus von Traube
Hö olettepa te tylsiä, kun ei eeppinen viikonloppu mene läpi
.
No voisihan sitä ehkä sitten yhden päivän turnauksen vetää koko viikonlopun sijaan? Eli pelkkä lauantai ja sunnuntain voi sitten vapaapelejä vetää. Jos sinne jää ihmisiä ketkä pelejä haluaa.
Tai vaikka demoja jos 40k ihmiset haluaa pelata kunnollisia strategia pelejä *wink, wink, nudge, nudge*
.
No voisihan sitä ehkä sitten yhden päivän turnauksen vetää koko viikonlopun sijaan? Eli pelkkä lauantai ja sunnuntain voi sitten vapaapelejä vetää. Jos sinne jää ihmisiä ketkä pelejä haluaa.
Tai vaikka demoja jos 40k ihmiset haluaa pelata kunnollisia strategia pelejä *wink, wink, nudge, nudge*
- Nicodemus von Traube
Heh, myynnin vinkkejä #1: Älä pyri nostamaan oman tuotteesi imagoa alentamalla muita (edes epäsuorasti). *grins*Hena kirjoitti: Tai vaikka demoja jos 40k ihmiset haluaa pelata kunnollisia strategia pelejä *wink, wink, nudge, nudge*.
Yksipäiväiseen (ja vielä lauantai(!)) turnaukseen voisin kyllä mielelläni osallistua.
TOSIN! Ei palkintoja ja tiukka linja peliaikojen kanssa (jos peli 1 peli päättyy klo 13 niin klo 13 peli on loppunut (10 min ennen peliajan loppua lasketaan pisteet jos muuten kesken?)). Mikäli palkinnot, niin tiukka linja sallittujen armeijoiden kohdalle (jos ei palkintoja niin aika vapaa linja minun puolestani).
(Onko kimppakyytiä tiedossa?)
15mm for teh win
Eli aikataulut yms jutut on täysin auki. En edes ole varma keneltä kysyä muuta kuin Munterilta
. Ajattelin ensin ottaa selvää saanko ihmiset kasaan Lahteen asti.
Samalla tavalla en tiedä mitä kaikkea se fanatic nimike aiheuttaa (esim rajoituksia figuihin jne). Ja vaatiiko se jonkun palkinnon/osallistumismaksun kanssa.
Samalla tavalla en tiedä mitä kaikkea se fanatic nimike aiheuttaa (esim rajoituksia figuihin jne). Ja vaatiiko se jonkun palkinnon/osallistumismaksun kanssa.
Lisätietoa tarjolla. Nyt meillä on kolme vaihtoehtoa miten tehdä tämä:
1. Hei me saadaan pöytiä lahdessa
- maksaa 10e
- saadaan pöydät mutta ei olla fanaticissa mukana varsinaisesti
- saattaa olla vaikeuksia tulla takaisin messualueelle jos poistuu
- turnausessa normaalisti listat mukana
2. Ollaan fanaatikkoja
- maksaa 19e
- ollaan mukana fanaticissa
- messualueelta voi poistua ja tulla takaisin
3. Kato, eri hienoja palkintoja
- maksaa 29e
- ollaan fanaticissa mukana
- palkintojakin luvassa (tarkempaa tietoa tästä ei vielä ole)
- rajoitetummat listat sallittuja (eli tod näk vaan peruslistat)
Eli mikä on yleinen mielipide? Itse kannatan vaihtoehtoa 2, koska on kivempi olla Fanaticissa virallisesti mukana ja ei se maksa kuin 9e lisää.
1. Hei me saadaan pöytiä lahdessa
- maksaa 10e
- saadaan pöydät mutta ei olla fanaticissa mukana varsinaisesti
- saattaa olla vaikeuksia tulla takaisin messualueelle jos poistuu
2. Ollaan fanaatikkoja
- maksaa 19e
- ollaan mukana fanaticissa
- messualueelta voi poistua ja tulla takaisin
3. Kato, eri hienoja palkintoja
- maksaa 29e
- ollaan fanaticissa mukana
- palkintojakin luvassa (tarkempaa tietoa tästä ei vielä ole)
- rajoitetummat listat sallittuja (eli tod näk vaan peruslistat)
Eli mikä on yleinen mielipide? Itse kannatan vaihtoehtoa 2, koska on kivempi olla Fanaticissa virallisesti mukana ja ei se maksa kuin 9e lisää.
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Tulipas tuo äkkiä 
Iskee paniikki ukkojen maalauksen kanssa. Lentskaritkin ovat vielä forgella ja tilaus tekemättä.
Täytyy selvitellä miten Hallitus suhtautuisi pelimatkaan.
Vaihtoehdoista #2. Se siksi, että saadaan Epic peli Fanatic turnauksen alle, ei vain oheistoiminnaksi. Tietenkin vaihtoehto #3 olisi vielä näyttävämpi, kun joku pokkaisi kansan edessä Epic palkintoa, mutta itse pelaisin mielummin rennosti ilman turhaa kisahenkeä.
Iskee paniikki ukkojen maalauksen kanssa. Lentskaritkin ovat vielä forgella ja tilaus tekemättä.
Täytyy selvitellä miten Hallitus suhtautuisi pelimatkaan.
Vaihtoehdoista #2. Se siksi, että saadaan Epic peli Fanatic turnauksen alle, ei vain oheistoiminnaksi. Tietenkin vaihtoehto #3 olisi vielä näyttävämpi, kun joku pokkaisi kansan edessä Epic palkintoa, mutta itse pelaisin mielummin rennosti ilman turhaa kisahenkeä.
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
http://lunatix.epixx.org/
http://lunatix.epixx.org/
Meiän turnauksissa on ollut monta aloittelevaa pelaajaa, joten se ei ole ongelmaIronman kirjoitti:Itse ilmaisen myös alustavan kiinnostukseni epic-turnausta kohtaan fanaticissa, jos sinne nyt ihan muutaman pelin pelanneena aloittelijana kehtaa osallistua.
-
Atte Roine
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
- Nicodemus von Traube
Selvä. Tässä näyttää tulevan nyt tarpeeksi jotta voidaan pistää turnaus pystyyn. Formaatti olisi sitten perjaatteessa nr 2, jota kaikki näyttävät tukevan (kolmosen kanssa).
Varmistan asian vielä Munterin kanssa, mutta voidaan lähteä näin alustavasti liikkeelle tämä tyyppisellä aikataululla.
16.6 lauantaina
09.00 - 10.00 .. Kenttien laitto kasaan.
10.00 - 10.30 .. Ilmoittautuminen paikan päällä
10.30 - 13.30 .. Kierros 1
13.30 - 14.15 .. Ruokailu ja maalauspisteytys
14.15 - 17.15 .. Kierros 2
17.25 - 20.25 .. Kierros 3
20.25 - 20.30 .. Tulokset ja lopetus
Pistäkää mulle mielellään mailia että olette tulossa (ja jos kavereita tulee kanssa). Helpottaa osallistuneiden ylläpitoa. Pistän sitten uuden aiheen pystyyn säännöistä ja muista oleellisesta kunhan saan varmistettua asioita.
Varmistan asian vielä Munterin kanssa, mutta voidaan lähteä näin alustavasti liikkeelle tämä tyyppisellä aikataululla.
16.6 lauantaina
09.00 - 10.00 .. Kenttien laitto kasaan.
10.00 - 10.30 .. Ilmoittautuminen paikan päällä
10.30 - 13.30 .. Kierros 1
13.30 - 14.15 .. Ruokailu ja maalauspisteytys
14.15 - 17.15 .. Kierros 2
17.25 - 20.25 .. Kierros 3
20.25 - 20.30 .. Tulokset ja lopetus
Pistäkää mulle mielellään mailia että olette tulossa (ja jos kavereita tulee kanssa). Helpottaa osallistuneiden ylläpitoa. Pistän sitten uuden aiheen pystyyn säännöistä ja muista oleellisesta kunhan saan varmistettua asioita.
Siis wot? Epic hammasta alkaa taas kutittamaan ja sitten te otatte ja iskette turnauksen Fanaticciin? *sigh*
Kysymyksiä/avautumista:
1) Mikäli kimppakyydissä pääsisi Lahteen, niin se olisi jees. Muuten maksaa matka paljon liikaa.
2) Maksu olisi tuo 19e/pelaaja, am rite?
3) 3K... Voi 3K!
Kysymyksiä/avautumista:
1) Mikäli kimppakyydissä pääsisi Lahteen, niin se olisi jees. Muuten maksaa matka paljon liikaa.
2) Maksu olisi tuo 19e/pelaaja, am rite?
3) 3K... Voi 3K!
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.