"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

rakenteilla uruk hai armeija 600pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
master

rakenteilla uruk hai armeija 600pts

Viesti Kirjoittaja master »

olen pelannut fabaa ja nyt olisi suunnitteilla uruk hai armeija joten neuvoja hyvistä yksiköistä tarvitaan

itse ajattelin:
vähintää 20 uruk-haita
luolapeikko
jonkin lainen johtaja
ja ehkä vielä pari blisterillistä uruk-hai crossbowmeneja

mutta mitä lisäksi?

ja en tiedä noiden pisteistä vielä mitään kun en sääntökirjaa omista niin osaisko joku sanoa jotain pistemäriä noille
pamp-pu

Re: rakenteilla uruk hai armeija 600pts

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

master kirjoitti:olen pelannut fabaa ja nyt olisi suunnitteilla uruk hai armeija joten neuvoja hyvistä yksiköistä tarvitaan

itse ajattelin:
vähintää 20 uruk-haita
luolapeikko
jonkin lainen johtaja
ja ehkä vielä pari blisterillistä uruk-hai crossbowmeneja

mutta mitä lisäksi?

ja en tiedä noiden pisteistä vielä mitään kun en sääntökirjaa omista niin osaisko joku sanoa jotain pistemäriä noille
Siitä vaan sitten sääntökirjaa ostamaan, sieltä löytyvät ne keskeisimmät tiedot. Legions of Middle-earthista löydät joukon armeijalistoja, joiden pohjalle nykyään yleisimmin rakennetaan turnauslaillisia armeijoita.

Kun sinulla on sääntis, lueskele sääntöjä niin että saat kuvan pelimekaniikasta. Sitten teet listoja ja katselet mikä näyttää hyvältä, postaat sen sitten vaikka tänne Sotuun arvosteltavaksi.
Snafu

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Mikäli sinulla on kaveri joka harrastaa lotraamista, niin lainaa kirjaa häneltä ja opiskele säännöt, että tiedät pidätkö niistä vai et. Kun aika tulee osta oma. Fantsuista kannattaa myös kysyä apua...
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”