"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kysely LOTRin pelaajille

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Hadhod the Great

Kysely LOTRin pelaajille

Viesti Kirjoittaja Hadhod the Great »

Olen tässä miettinyt, että kuinkahan moni LOTRin pelaajista on lukenut Taru Sormusten Herran. Ketkä siis pelaajat siis tietää jotain Ardan henkilöistä ja paikoista. Itse olen lukenut opuksen muutama kertaa ja Hobittikin on tullut luettua pari kertaa.
Hadhod the Great

Sori tos on kirjotusvirhe. Älkää kuitenkaan välittäkö siitä vaikka tekis kipeetä.
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

No minä olen lukenut kaikki Tolkienin kirjat, jotka on suomennettu, ainakin kaikki jotka olen löytänyt kirjastoista eli: TSH, Hobitti eli sinne ja takaisin, Silmarillion, Kesken Eräisten Tarujen kirja, Bilbo Reppulin viimeinen laulu (tai joku sinnepäin, oli about 20 sivunen kirja :D). Jos joku tietää muita suomennettuja, niin jos viitsii voisi ilmoittaa minulle.
Hadhod the Great

Joo, mäkin aloitin Silmarillionin, mutta se jäi kesken. Ei vaan ollu aikaa lukea.
Elf-Dwarf

Viesti Kirjoittaja Elf-Dwarf »

OLen lukenut kaikki suomennetut Taru sormusten herrasta kirjat ja hobbitti eli sinne ja takaisin. Olivat reilusti parempia, kuin niistä tehdyt elokuvat(en tarkoita hobbittia, sillä siitä ei ole vielä tullut elokuvaa) :). KANNATTAA LUKEA TOLKIENIN KIRJOITTAMIA KIRJOJA!
Gamesworkshop.com, sinne ne warhammeristit menneet on... ;D
gandulffi

Viesti Kirjoittaja gandulffi »

Mä olen lukenut Taru Sormusten Herrasta kerran jos parikin ja Hobitti on myös tullut luettua.
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

No olen tutustunut Tolkienin maailmaan kirjan kautta. Nyt olisi aikomuksena lukea tuo uusi kirja "Children of Hurin" ?KoKö? Silmarillion on tullut luettua ja Hobitti muutamaan kertaan.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Galluppi - henkilökohtaisesti ei mitään tätä vastaan, mutta säännöt on sääntöjä. Lukko.
Lukittu

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”