Mitä Orc Warboss on Wyvernille tulisi ostaa tonttuja vastaan

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Squabble

Mitä Orc Warboss on Wyvernille tulisi ostaa tonttuja vastaan

Viesti Kirjoittaja Squabble »

Mitä minun tulisi ostaa sille että se hakkaisi helposti tonttuja?
Itse olen aika ensi kertalainen tämän kanssa niin olisi kiva tietää mitä sille kannattaisi ostaa...
Lihamestari

Re: Mitä Orc Warboss on Wyvernille tulisi ostaa tonttuja vas

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Squabble kirjoitti:Mitä minun tulisi ostaa sille että se hakkaisi helposti tonttuja?
Itse olen aika ensi kertalainen tämän kanssa niin olisi kiva tietää mitä sille kannattaisi ostaa...
No Wyvernin voisi heittää pois jos sitä et ihan pakolla halua. Vie elintärkeän LD:en pois rivien luota ja joutuu jokaisen boltterin kohteeksi, kun se kärmes ei mitään kummempaa suojaa omaa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Lihamestari kirjoitti:
Squabble kirjoitti:Mitä minun tulisi ostaa sille että se hakkaisi helposti tonttuja?
No Wyvernin voisi heittää pois jos sitä et ihan pakolla halua. Vie elintärkeän LD:en pois rivien luota ja joutuu jokaisen boltterin kohteeksi, kun se kärmes ei mitään kummempaa suojaa omaa.
Riippu paljolti siitä mitä on vastassa. Kaaoksia tappaessa boltterien tulitus on aika hiljaista.
Peril of Warp
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Lord Mikke kirjoitti:
Lihamestari kirjoitti:
Riippu paljolti siitä mitä on vastassa. Kaaoksia tappaessa boltterien tulitus on aika hiljaista.
No Helffithän usein Kaaosta ovat. Jos katsot oikein tarkasti huomaat että tässä haetaan taktiikkaa Helffejä vastaan. :|

Tosin saatan olla väärässä, sana "tonttu" kun voi kuvata vähän monta armeijaa, mutta itse miellän sen helffeiksi. Toki kyseessä voi olla welffejä, delffejä tai vaikka kääpiöitä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Teh_pwnerer

Viesti Kirjoittaja Teh_pwnerer »

Welffejä vastaan pelataan. Tänään pelasimme juuri, minut rökitettiin Solid Victoryllä, vaikka olisikin ollut MV jos oltais pelattu Sääntöjen mukanen peli.
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Lihamestari kirjoitti:
Lord Mikke kirjoitti:
Lihamestari kirjoitti:
No Helffithän usein Kaaosta ovat. Jos katsot oikein tarkasti huomaat että tässä haetaan taktiikkaa Helffejä vastaan. :|

Tosin saatan olla väärässä, sana "tonttu" kun voi kuvata vähän monta armeijaa, mutta itse miellän sen helffeiksi. Toki kyseessä voi olla welffejä, delffejä tai vaikka kääpiöitä.
Ei hitto mikä päivä: Kaiken lukenut väärin. No, sovitaan että kaaoksetkin ovat tonttuja.
Peril of Warp
HighPriest-

Viesti Kirjoittaja HighPriest- »

Ota sille samantapaset varustukset kuin se olisi jalan. Suosittelisin sitä miekkaa joka antaa +2A ja sit vaikka se haarniska jolla saa +1 armour saven. Wyverni tosin on melko turha jos ei pelaa heikkoa LD:tä omaavia vihuja vastaan. Ja wood elffit ovat LD:n suhteen parhaita elffejä.
Miksi tyytyä kahteen?
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

HighPriest- kirjoitti:Ota sille samantapaset varustukset kuin se olisi jalan. Suosittelisin sitä miekkaa joka antaa +2A ja sit vaikka se haarniska jolla saa +1 armour saven.
Kannattaa lukaista se armeijakirja.
Kumpaakaan taikaesinettä ei enää uudessa örkkikirjassa ole.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
little lizard.

Viesti Kirjoittaja little lizard. »

Tonttuja vastaan kannattaa ottaa mahdollisimman hyvä save ja mahdollisesti vielä wardikin, sillä voit olla varma, että se kerää tulitusta.
Sallinen

Viesti Kirjoittaja Sallinen »

Slugger kirjoitti:
HighPriest- kirjoitti:Ota sille samantapaset varustukset kuin se olisi jalan. Suosittelisin sitä miekkaa joka antaa +2A ja sit vaikka se haarniska jolla saa +1 armour saven.
Kannattaa lukaista se armeijakirja.
Kumpaakaan taikaesinettä ei enää uudessa örkkikirjassa ole.
Kuka örkki pelaaja ei kaipais drog's dead 'ard armoria :( tekis mieli vaa pelata vanhalla jo sen takia :P
Welffejä ei tueta...
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Martog's best bashan kanssa warlordi pyörii jo tonttujen lordien kanssa samassa ws sarjassa, mikä saa ne kusemaan alleen... Jos vastassa on waywatchereita, niin kannattaa ottaa se 5+ wardi, jos se ramdom-killing blow nuoli osuu kohdalle, niin on sitten ees jotain suojaa, muuten +1 T olis ihan hyvä..?
Grimgor ironhide

Viesti Kirjoittaja Grimgor ironhide »

noh minä antaisin sille boarin ja enchanted shieldin
sekä heavy armorin (1+ armor save), sen listäksi vielä
warboss umm´s best boss a` (5+ wardi siis) ja
martog´s best bashan
sekä mausteeksi vielä joko bigged´s
kickin`boots(+1attack) tai warboss imbad´s iron gnashans(killing blow).

Vai halusitko sen wyvven selkään? Hoituu, boari veks ja wyvve alle.

siinä sinulle ja ole hyvä ;)
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Tiamat kirjoitti:Joo ei, haluat jonkun aseen tuohon antamaan lisää palaa, pelkkä choppa ei välttämättä ole se mikä on paras tässä. Ensin aseistus ja iskuvoima kuntoon, sitten vasta suojia kehiin.
Olihan siellä Martog's Best Basha.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”