"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minkälaista porukkaa mun pitäs ruveta kerää?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
gandulffi

Minkälaista porukkaa mun pitäs ruveta kerää?

Viesti Kirjoittaja gandulffi »

Olen tässä miettinyt, että kumpaa armeijaa rupeen kerää: Mordorin porukkaa vai kääpiöitä?
Hadhod the Great

Viesti Kirjoittaja Hadhod the Great »

Kerään käpsiä, mutta suosittelen Urukkeja. Ne on aika kovia tappelussa.
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Olisit voinut ehkä selata nuo kymmenet muut tälläiset topicit tuossa etusivulla, ennen kuin aloitat taas uuden tälläisen ihanan ketjun...

No mutta sitten kysymykseesi. Mordor ja Kapsät ovat molemmat hyviä armeijoita, Mordor tosin selvästi laajempi. Suurin osa LotRin pelaajista omistaa sekä hyvän, että pahan puolen armeijan, koska turnauksiin tarvitaan molemmat, joten mikset hommaa molempia? Ja tuohon "kumpia alan kerätä"-kysymykseen vastaan taas, kuten kaikkiin muihinkin tälläisiin kysymyksii olen vastannut, että päätä itse, emme voi päättää puolestasi.
Elf-Dwarf

Ihmettely

Viesti Kirjoittaja Elf-Dwarf »

Miksi näitä kysymyksiä tulee näin paljon?
Jos haluatte tietää esim. kumpi on parempi, Mordor vai rohan, niin menkää katsomaan armeijan valinta apua aloittelioille( se on tossa tiedotteissa ).
Uskokaa nyt jo hyvällä, että valinta on TEIDÄN.

Näiden ketjujen tekeminen saisi jo loppua...
Gamesworkshop.com, sinne ne warhammeristit menneet on... ;D
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Sotuun pitäisi näköjään lisätä uusi The Lord of the Rings -osio. LotR hiekkalaatikko, nimittäin. Sinne voisi varastoida kaikki tälläiset ketjut, joiden takia tätä foorumin osiota ei nykyään meinaa jaksaa selata. Ja oli ihan pakko tulla taas valittamaan, jos siitä aiheesta aiotte post countianne nostaa seuraavaksi.
gandulffi

Ymmärrän, että nämä ketjut eivät teitä kiinnosta. Kiitän kuitenkin neuvoistanne.
Snafu

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Klonkku kirjoitti:Sotuun pitäisi näköjään lisätä uusi The Lord of the Rings -osio. LotR hiekkalaatikko, nimittäin. Sinne voisi varastoida kaikki tälläiset ketjut, joiden takia tätä foorumin osiota ei nykyään meinaa jaksaa selata.
Haha! :D ihan ok idea! Alkaa tosiaan ärsyttää kun koko sivu on nyt täynnä näitä tyhjänpäiväisiä topiceja. Lukkojakin on tainnut tulla viimeaikoina ennätysmäärä. Ja vielä juuri näitä "kumpi-on-parempi" -topiceja. Ei perskutarallaa!
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
gandulffi

Minä aloitin vasta tänään tän sotavasaran, että mä en voinut tietää mikä ei teitä miellytä:(.
Snafu

Viesti Kirjoittaja Snafu »

gandulffi kirjoitti:Minä aloitin vasta tänään tän sotavasaran, että mä en voinut tietää mikä ei teitä miellytä:(.
No joo, ei tuo haittaa. Lue vain nuo säännöt ja seuraa alussa miten muut vastaavat.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
gandulffi

Mä katos olin jo keräillyt vähän, mutta sitten mä menin tauole ja sitten kun mä sain kuulla tästä niin mä halusin heti tulla tänne ja kysyä muiden mielipiteitä.
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Ja näin vihjeeksi: älä pistä montaa viestiä peräkäin jos pystyt ne sanomaan yhdessä viestissä :D.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Vrasku kirjoitti:Alkaa tosiaan ärsyttää kun koko sivu on nyt täynnä näitä tyhjänpäiväisiä topiceja. Lukkojakin on tainnut tulla viimeaikoina ennätysmäärä. Ja vielä juuri näitä "kumpi-on-parempi" -topiceja. Ei perskutarallaa!
My thoughts exactly. Kaikille uusille käyttäjille vinkeiksi, että miettikää kahdesti ennen postaamista, olkaa oma-aloitteisia, ajatelkaa itse, käyttäkää hakua ja viestien muokkaustoimintoa, ja katsokaa miten kokeneemmat käyttäjät postaavat.

Avautumista. Toivottavasti koko alue ei mene lähitulevaisuudessa ihan retuperälle, ettei tarvitse alkaa Gestapoa leikkimään.
Viimeksi muokannut pamp-pu, La 28.04.2007 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”