"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Porin Hammerit!

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Hellhammer

Pori

Viesti Kirjoittaja Hellhammer »

No piru vie! Joskus löytyi undead armeija, mutta menin myymään sen. Nyt taas olis keräilyinto päällä!
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: Pori

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Hellhammer kirjoitti:. Nyt taas olis keräilyinto päällä!
Innolla pääsee vaikka minne. Hyvä kuitenkin, että on enemmän porukkaa Porissakin.
Mastercalgar kirjoitti:Millaset tilat muuten uudessa mestassa on pelata? Pitkis muuttui hieman pieneksi, kun puolet tilasta vietiin pois.
Nyt tällä viikolla löysin paikan ja pakko sanoa, että pitkis muutti huonoon paikkaan. Ei siellä ole mitenkään tilaa pelata wh:ta saatikaan pitää turnauksia. Mitä nyt voisi arvioida on joku 3-5 metriä leveä ja 8-10 mertiä pitkä. Harmikseni jouduin myös huomaamaan, että myynnissä on vähemmän tavaraakin, ainakin näytillä. Taitaa meikä tästä lähin ostaa hammerit Askarteluporista.

Niin ja sitten kaikki uudet tulokkaat ja ne Porilaiset, jotka jaksoivat lukea viestini tänne saakkaa rekisteröitykää Peliporukoihin. Siellä ei näy peliporukkasuunnitelmat, joten en voi antaa linkkiä, mutta siellä on "adressi" millä Dolmot ja kumppanit tekee meille jälleen ihka oman paikan, jossa rupatella figuista rauhassa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Hellhammer

Kuinkahan vanhaa porukkaa Porissa pelailee?
Master Arturion

Katos perkule...?

Viesti Kirjoittaja Master Arturion »

Heh, ollaanko me nyt noin passiivisiksi leimattu? Ei vaineskaan, kyllähän mie pelaan ainakin 40K:ta hyvin onnellisena. Kun on heittänyt aikaa ja vaivaa niin paljon figuihinsa, ei niitä niin vain hylätä! Kun asettelee 36 terminaattoria 8 assault cannoneilla pelipöydälle turnajaisissa, saa aina virneen naamalle ja vastustajan vaikeroimaan...*grin*

Kyllä minä pelaan ketä vastaan jos tulee haastamaan pitkikseen tai heittää YV:n. Pelaan pääsääntöisesti 40K:ta, mutta voin käyttää fantsu armeijaa, jos toiselta toinen armeija löytyy tai saan joltai lainaan. MTG:tä osaan pelata yhen käden sormien laskettavan lukumäärän antamankoemuksen verran, mutta turpaan ottamien kysyykin miestä (siinä tapauksessa olen maailman kovin mies...)

Pori kunniaan ja karhun avokämmenellä poskelle niille joka pilkkaa!!!
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
Master Arturion

Viesti Kirjoittaja Master Arturion »

Hellhammer kirjoitti:Kuinkahan vanhaa porukkaa Porissa pelailee?
Oliskohan siinä 15-35 ikäluokan paikkeilla? Tule pitkikseen kiusaamaan Juttaa tai Mikaa kyssäreillä :D. BTW, jos näet Aasialaisen miehenalun nahkarotsissa nappikset korvissa se tarkoittaa kahta asiaa: Olen Allekirjoittava ja valmis ottamaan matsia vaikka heti. Ai niin, olen muuten itse 20 v.

Hatunnostoa mastercalgarille hienosta postista :D
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Nyt kun Lord Mastaroth sattui nostamaan ketjun niin ilmoitan, että Pori voi tulla takaisin Peliporukoihin. Tämä on sitten hyvä juttu kun muilla kaupungiella tämä pyörii hyvin ja kaikki on helpomaa, myyminen, ostaminen, matsien sopiminen jne.

Eli rekisteröitykää http://www.peliporukat.net/ ja ilmoittakaa peliporukkasuunnitelmiin. Niin ja Hellhammeria kiinnosti, ikää löytyy pian 17 vuotta.
- Sinitähti
Hellhammer

Re: Porin Hammerit!

Harmikseni olen huomannut, että Pitkis on auki vain sillöintällöin... Muutaman kerran meinannut poiketa ostoksille noin klo 15.00 ja pulju on ollut kiinni. Noh, pitää jäädä väijymään kulman taakse ilmeisesti.

Muuten olisi voinut rekisteröityä, mutta pääsivulla luki, että uusia profiileja ei voi luoda...
Your mom is so fat that Tyranids came to earth just for her biomass.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: Porin Hammerit!

Hellhammer kirjoitti:Harmikseni olen huomannut, että Pitkis on auki vain sillöintällöin... Muutaman kerran meinannut poiketa ostoksille noin klo 15.00 ja pulju on ollut kiinni. Noh, pitää jäädä väijymään kulman taakse ilmeisesti.
Tämän vuoksi on parempi kääntyä askartelupuokin puoleen paremman tuotevalikoiman takia. Pitkiksellä tuskin on koskaan myynnissä+varastossa saman verran kamaa kuin siellä ja mitä itse tilasin joskus sieltä kamaa niin tuli alle puolessa vuodessa mikä meni joskus Pitkän tilauksessa :).
Hellhammer kirjoitti:Muuten olisi voinut rekisteröityä, mutta pääsivulla luki, että uusia profiileja ei voi luoda...
Pori on päässyt Peliporukoihin!! http://www.sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=93
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”