Hulluimmat/uskomattomimmat/hauskimmat väriteemat
Hulluimmat/uskomattomimmat/hauskimmat väriteemat
Eli siis, mikä on hulluin, uskomattomin, hauskin väriteema jonka olette ikinä nähneet armeijassa. Itse näin Jyväskylän fantsussa kerran kokonaan pinkin Necron-armeijan Monolithia myöten. Väriteema kuului kuulema taktiikkaan, sillä kun vastustaja katsoi että wtf, pinkkejä necroi, niin menivät pelitkin päin mäntyä.
Noissa napeissa käsitys "Spread the love" saa uuden, universaalin käsityksen.Ratovaari kirjoitti:tämä (Ei ole minun armeijastani, löysin kuvan netistä).
Kas, niissähän oli vielä Slaaneshin merkitkin. Örkkikaaosta. Mutta mitkä örvöt tuota toista lantikkaa ajavat??
Ennemmin herää kysymys tuon tykin ulkomuodosta, joka muistuttaa erehdyttävästi...tattia.I Ride in a Dragon kirjoitti:Noissa napeissa käsitys "Spread the love" saa uuden, universaalin käsityksen.Ratovaari kirjoitti:tämä (Ei ole minun armeijastani, löysin kuvan netistä).
Kas, niissähän oli vielä Slaaneshin merkitkin. Örkkikaaosta. Mutta mitkä örvöt tuota toista lantikkaa ajavat?? :D
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Nyt kun sanoit, niin alkoi heti vaivaamaan.Nilarakh kirjoitti:Ennemmin herää kysymys tuon tykin ulkomuodosta, joka muistuttaa erehdyttävästi...tattia.I Ride in a Dragon kirjoitti:Noissa napeissa käsitys "Spread the love" saa uuden, universaalin käsityksen.Ratovaari kirjoitti:tämä (Ei ole minun armeijastani, löysin kuvan netistä).
Kas, niissähän oli vielä Slaaneshin merkitkin. Örkkikaaosta. Mutta mitkä örvöt tuota toista lantikkaa ajavat??
-Nilarakh
-
little lizard.
- figunarkki
Pah, plagiointia.Ratovaari kirjoitti:tämä (Ei ole minun armeijastani, löysin kuvan netistä).
http://smg.photobucket.com/albums/v308/figunarkki/
No niin no, kyllähän tuo livenä on vielä pervompi
No niin no, kyllähän tuo livenä on vielä pervompi
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
EI JEESUS
oli kyllä pervoin väriteema minkä olen nähnyt! Tuo oli kyllä kovis: http://smg.photobucket.com/albums/v308/ ... G_0029.jpg
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue
-Hands_of_blue
Pinkkiä, pinkkiä, pinkkiä, kaikki on pinkkiä. Tuo vaaleanpunainen taitaa olla maailman vanhin idea kun haluaa maalata ns. "huumoriarmeijoita".
Näköjään siitä saa myös pervon leiman kaupan päälle.
Tämä siis koskee kaikkia muita, paitsi Slaanesh-pelaajia, joiden pinkkejä figua on esitelty ihan White Dwarfeissakin.
Näköjään siitä saa myös pervon leiman kaupan päälle.
Tämä siis koskee kaikkia muita, paitsi Slaanesh-pelaajia, joiden pinkkejä figua on esitelty ihan White Dwarfeissakin.
Laitoin vielä aiheen otsikon tuohon kaiken varalta, ennen kuin joku keksii että täällä puhuttiinkin konversioista tai muuta sellaista moskaa.Hulluimmat/uskomattomimmat/hauskimmat väriteemat
Viimeksi muokannut Janson, Ma 30.04.2007 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.