IG:lle plasma gun
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
IG:lle plasma gun
Tämä varmaan kuuluisi konverttaus osioon tai sitten tänne. Modet päättäköön kohtalon. Täältä ainakin sen löytää ne jotka kaipaa.
How to convert Imperial Guard grenade launher to plasma gun?
How to convert Imperial Guard grenade launher to plasma gun?
- Z7-852
Toinen käsi pitää tehdä uudelleen (tai ottaa jokin lasgun käsi) koska ei plasma gunissa ole mitään kahvaa mistä pitää kiinni. Käsi pitää ottaa pitämään asetta sen alapuolelta kiinni kuten se kantaisi "oikeaa plasmaa". Maalattuna minulla oli vain sellaisia plasma guneja joissa ei ollut vielä eaglea (ja en näihin sitä enää laita) laitettu. Eli se ei olisi ollut "täydellinen versio" konversiosta.
Varmasti noilla ohjeilla tommosen plasman tekeminen onnistuu, mutta aika paljon virheitä tossa sun tekstissäs!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
- Z7-852
Varmasti kun en taas laiskuuden takia jaksanut lukea sitä kertaalleenkaan läpi. Kun luin sen niin löysin kyllä melkoisesti virheitä itsekin, mutta koska tiedosto on kaverin servulla (Sonera ei ole kuukauteen saanut mun sivuja takaisin) niin en viitsi lähtä vaihtamaan sitä.Asmodeus kirjoitti:Varmasti noilla ohjeilla tommosen plasman tekeminen onnistuu, mutta aika paljon virheitä tossa sun tekstissäs!
Linkki toimii ihan hyvin ainakin muilla. Jos ei toimi niin koita klikata sitä hiiren kakkosella ja tallentaa kovalevylle.
- Z7-852
Siinä tapauksessa hankkikaa Adobe Acrobat reader. Ilmanen ja valmiina ladattavissa tuossa.
Onko muuten mitään muita .pdf readereitä olemassa kun adobe?
Onko muuten mitään muita .pdf readereitä olemassa kun adobe?
Kokeilen ihan piruuttani, kelvollisilta ohjeet ainakin näyttävät. Kahta asiaa muuttaisin:
1) stuffia jäähdyttimen alle, toisaalta jos haluaa cähän enemmän old-school lookin niin sitten tuo on hyvä.
2)lisäisin plasmakennon (jos on laiska, sen saa vallan mainiosti kaartin vechile accesory spruen smoke launchereista, kun leikkaat putken irti ja poistat n.puolet pyöristetystä kärjestä ja tarvittaessa lyhennät putkea alhaalta ylöspäin).
1) stuffia jäähdyttimen alle, toisaalta jos haluaa cähän enemmän old-school lookin niin sitten tuo on hyvä.
2)lisäisin plasmakennon (jos on laiska, sen saa vallan mainiosti kaartin vechile accesory spruen smoke launchereista, kun leikkaat putken irti ja poistat n.puolet pyöristetystä kärjestä ja tarvittaessa lyhennät putkea alhaalta ylöspäin).
Minulla on Helpompi, tosin kalliimpi keino tehdä muovisia plasmoja:
Kaikki mitä tarvitset:
-Askarteluveitsi
-Lasgun ja siihe sopiva toinen käsi
-Space mariinien muovinen plasma
-Liimaa
1: Leikkaa lasgun kahtia siitä kohtaa, missä liipaisin ja aseen lipas kohtaavat.
2: Leikkaa plasmagun samasta kohtaa ja Liimaa osat yhteen.
3: Kokoa kaartilainen normaalisti.
Tässä on helppo ja yksinkertainen tapa tehdä IG:lle plasmagunia ilman ylimääräistä söhellystä. Itse lisään vielä Kitarankielestä tehdyn letkun plasmagunin lippaasta hieman karsittuun voxiin. Kuvia tulee blogiini, kunhan saan sen maalattua...
Kaikki mitä tarvitset:
-Askarteluveitsi
-Lasgun ja siihe sopiva toinen käsi
-Space mariinien muovinen plasma
-Liimaa
1: Leikkaa lasgun kahtia siitä kohtaa, missä liipaisin ja aseen lipas kohtaavat.
2: Leikkaa plasmagun samasta kohtaa ja Liimaa osat yhteen.
3: Kokoa kaartilainen normaalisti.
Tässä on helppo ja yksinkertainen tapa tehdä IG:lle plasmagunia ilman ylimääräistä söhellystä. Itse lisään vielä Kitarankielestä tehdyn letkun plasmagunin lippaasta hieman karsittuun voxiin. Kuvia tulee blogiini, kunhan saan sen maalattua...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
- Z7-852
Mutta tuossa on ongelma että tarvitset jo olemassa olevan plasman.
Jos minulla olisi ollut muovisia plasmoja käytettävissä niin olisin liimannut ne suoraan kaartilaisteni käsiin.
Tässä käytetään osia, joita kaartipelaajilta löytyy mutta joita harvoin tulee käytettyä. Toinen vaihtoehto on tehdä flameristä.
Jos minulla olisi ollut muovisia plasmoja käytettävissä niin olisin liimannut ne suoraan kaartilaisteni käsiin.
Tässä käytetään osia, joita kaartipelaajilta löytyy mutta joita harvoin tulee käytettyä. Toinen vaihtoehto on tehdä flameristä.