"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Loctite Super Attack

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Harryboy

Loctite Super Attack

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

Eli oon kuullu pelkkää hyvää tästä kyseisestä liimasta, mutta kun oon käyny sitä helsingistä etsimässä, niin en oo sitä mistään löytäny.
Elikä kysymys siis kuuluu: missä kaupoissa tätä kyseistä ainetta myydään?

Ja oon kyllä käyttäny hakua, mutta en oo kumminkaan löytäny, mistä tätä sais.
47.3% tilastoista on lonkalta heitettyjä
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

Ihan mistä tahansa isommasta kaupasta pitäisi saada. Itse olen tainnut omani ostaa Prismasta tai jostain vastaavasta.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Kannattaa vaikka katsoa lähimmästä marketista, mutta taisi sitä saada viereisestä Siwastakin.
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Itsekin käytin super attackia, kun en tiennyt paremmasta. Halvempaa, riittoisampaa ja liimaa paremmin.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Ihan vain vinkkinä että älä missään tapauksessa osta sitä ruskehtavan väristä loctiteä, se nimittäin myydään samalla nimellä ja on saman hintaista. Osta se valkoinen versio. Se ruskeahko on nimittäin helvetinmoista kusetusta, se ei liimaa yhtikäs mitään.(ja tuskin siinä mitään valmistus virhettä oli koska kaverillani oli samanlainen ja sekään ei toiminut) Eli suosittelen että pidät huoli siitä että ostat sitä kirkasta ;). Mutta se kirkas on erinomaisen hyvää liimaa, en voi minäkään kuin kehua.
dwarffer

Viesti Kirjoittaja dwarffer »

Onkos tuo kyseinen limma muovi vai metalli figuille?
:D
Astma

Viesti Kirjoittaja Astma »

Sekä muoville että metalille käy.
Hyvää liimaa, vaikka esim. Hive tyrantin hieman painavempien metalliosien kanssa oli ongelmia.
Sip2 kirjoitti:nain gwn turnauksissa
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Pacman kirjoitti:Hyvää liimaa, vaikka esim. Hive tyrantin hieman painavempien metalliosien kanssa oli ongelmia.
Isommat osat on hyvä muutenkin pinnata. Myös greenstuff-liima liitos on pelkkää liimaliitosta vahvempi, mutta tyrantin pinnaisin.

Itse ostan attackin paketissa, jossa tulee mukana geeliliima. Yleensä on jopa saman hintaista kuin peruspakkaus. Molemmat ovat ihan yleispäteviä.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Nykyään oman kaupungin yleistavaraliike myy kyseistä liimaa isoissa nipuissa, geelimäisenä, mutta vähintäänkin yhtä tehokkaana. Puoleen hintaan vieläpä, kun otetaan suhde yksittäisiin ostoihin.

Todella hyvä liima kyseessä siis, liimaa mitä vain.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Tänään ostin lisää kyseistä liimaa, ihan täältäkin citymarketista löytyi. Myös prisman ja rautakauppojen tiedän liimaa myyvän, mutta citymarketista saa pari euroa halvemmalla.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Murhe kirjoitti:
Pacman kirjoitti:Itse ostan attackin paketissa, jossa tulee mukana geeliliima. Yleensä on jopa saman hintaista kuin peruspakkaus. Molemmat ovat ihan yleispäteviä.
Joo tuota geeliä suosittelen kyllä lämpimästi kaikille, hieman pidempi kuivumis aika eikä valu niin sutjakasti kuin tuo nestemmäinen versio. Pitää kyllä yhtä hyvin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”