"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Millä armeijoilla te pelaatte?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Hammerer

Millä armeijoilla te pelaatte?

Viesti Kirjoittaja Hammerer »

Niin, elikkä, ajattelin tehdä tämmyisen aiheen koska minua kiinnostaa millä armeijoilla te pelaatte ja oletteko olleet tyytyväisiä kyseiseen armeijaan. Minua kiinnostaa myös teidän kokemukset(hyvät ja huonot) kyseisestä armeijasta ja että suosittelettekö sitä muille.
Kiitos, te kokeneemmat.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Pakko kai ehtiä vastaamaan ennen kuin Lukko kaivaa haudan tällekin topicille...

High Elffeillä pelaan, ja ihan tyytyväinen olen kyseiseen rotuun ollut. Ainoita miinuksia tulee siitä että armeijalla on pääasiassa kaksi hyvää taktiikkaa (Fullcavarly+lohari tai Fullcavalry+Seer Council) jonka takia niitä on vähän yksitoikkoista pelata. Toki kaveripeleissä ulkoilutan 2x24 Spearmenin Blokkeja ja kahtakymmentä Swordmasteria mutta silti...
kuuasema

Viesti Kirjoittaja kuuasema »

Onko tällaisessa threadissa mitään ideaa????? Sotavasaran käyttäjät aivan varmasti pelaavat figuilla, pelaavat eri pelejä ja niissä eri armeijoita. Jos haluat tietoja faban ja 40koon armeijoista niin lue legendaarinen armeijanvalintaopas ja muita artikkeleita netistä.

Huom, GW:n sivuilla ei kerrota armeijoiden todellista eroista.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

kuuasema kirjoitti:Onko tällaisessa threadissa mitään ideaa?
No ei.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”